ΟΚ εχουμε και λεμε: 15.000€ το κορυφαιας ποιοτητας σαλονι, 7000€ μηχανικα μερη, 3000€ μαρκα, κυρος, πρεστιζ, διαφημιση, κλπ και 5000€ για το προστιμο! :)))
FAKE JAPAN FLAG περιμενω και ενα ευχαριστω αχαριστε που απο γερμανοφιλο σε εκανα φανατικο Ιαπωνοφιλο! Τα λες καλυτερα απο μενα! Ακομα και για την ΕΛΜΑ που εκλεισε συμφωνω μαζι σου και εγω ημουν ο πρωτος που χαρηκα να ξερεις γιατι δεν αξιζε η Mazda μια τετοια αντιπροσωπεια που δεν εκανε ουτε μια διαφημιση!
@Τασος Ορφανος εχω αρκετα και μου περισευουν κιολας για το Α3, αλλα δε δινω ουτε σεντ για το ιδιο μοντελο 15 χρονια τωρα που ολο αλλαζει και ολο το ιδιο μενει και οχι δεν αξιζει καθολου!
Λανθασμένα περιγράφετε την ανάρτηση πίσω ως πολλαπλών συνδέσμων. Η ανάρτηση του συγκεκριμένου τύπου A3 με τον κινητήρα ντήζελ των 1600 κ.ε. αποτελείται από ημιάκαμπτο άξονα.
Δεν ξέρω ποιος από τους 2 είναι ο αληθινός Japan Flag αλλά κάποια στιγμή η κοροιδία θα πρέπει να σταματήσει γιατί παρόλο που δεν συμφωνώ με τα λεγόμενα του, θεωρώ πως και ξέρει να μιλήσει και επιχειρήματα έχει.Το να τον αντιγράφετε και να κάνετε τους έξυπνους μόνο κακό σας κάνει γιατί ξεφτιλίζεστε μόνοι σας.
Όσο για το Audi τα έχω ξαναπεί.Τα αξίζει τα λέφτά του και είναι πραγματικά καλό αλλά με ημιάκαμπτο άξονα γελάνε και οι πέτρες..Ήμαρτον δηλαδή.
Βασικά, με μια αλλαγή εμπρός προφυλακτήρα, μαζί με φώτα μπρος πίσω στα παλιά Α3 και έχεις το νέο! (πίσω προφυλακτήρα τον αλλάζεις προαιρετικά καθώς δεν θα το καταλάβει κανείς...)
Ποιος ο λόγος να δώσεις το παλιό αφού με μοκρό κόστος το αναβαθμίζεις στο καινούριο;;;;
Δεν αντιλέγει κανείς ότι το A3 ήταν και παραμένει κορυφαίο αυτοκίνητο. Κατά την γνώμη μου είναι συνολικά καλύτερο από bmw σειρά 1 και mercedes Α.
Δεν είναι όμως αυτό το κάτι διαφορετικό, το ιδιαίτερο, το αμάξι που ήταν με διαφορά πρώτο σε design και ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως στην πρώτη γιενιά του 20 χρόνια πριν. Ειδικά εάν συγκρίνουμε οπτικά το πρώτο sportsback που βγήκε στα μέσα τις προηγούμενης 10ετίας με το αυτοκίνητο της δοκιμής ... εξωτερικά θα παρατηρήσουμε μικρές διαφορές, το σχήμα είναι σχεδόν αναλοίωτο - μικροαλλαγές κυρίως στα φώτα και λίγο καλύτερος εξοπλισμός καθώς η τεχνολογία και ο ανταγωνισμός εξελίσονται. Καθώς όμως παραμένει στάσιμο σαν εικόνα ... δεν σου κάνει κλικ όπως παλιά !! Δεν σε ενθουσιάζει όπως τότε. Απλά σκεφτείτε τι αμάξια κυκλοφορούσαν τότε που βγήκε το πρώτο Α3 το 1996, τι design είχαν, τι ποιότητα και τι εξοπλισμο, ειδικά εξοπλισμό ασφαλείας, και συγκρίνετε τι κυκλοφορεί σήμερα - ειδικά σε design, ποιότητα και εξοπλισμό η ψαλίδα έχει πλέον κλείσει εντελώς ! Γι' αυτό λέω ότι σήμερα δεν πλήρωνα τα λεφτά που κάνει αυτό το αμάξι με πλήρες εξοπλισμό και θα πήγαινα σε κάποια άλλη επιλογή στα ίδια ή μάλλον λιγότερα χρήματα.
συγχαρητηρια για την δουλεια σας. Γενικα ομως σε αντιθεση με τον ξενο τυπο δεν αναλυεται τους χωρους. Ειδικα στο Α3 δεν χωρα οδηγος με υψος ανω 185 ουτε φυσικα πισω χαμηλοτερου υψους αρα δεν ειναι οικογενειακο αυτοκινητο. Επιπλεον σπορτιφ το Α3 με 11' + sec και τον κινητηρα που στο tiguan ειναι πιο γρηγορος και με περισσοτερη ροπη?
Φίλε Egeas εγώ το έχω ακόμα το Α3 1.8Τ από τον Δεκέμβριο του 1999 και δεν το αλλάζω με τίποτα. Πραγματική κατανάλωση 7.5λτ/100χλμ για οδήγηση που του ταιριάζει και στα 6 αν αντέχεις να μην πατήσεις πάνω από 110. Το προσέχω πολύ, έχει ανάρτηση bilstein-eibach, σκάστρα forge motorsport, φίλτρο k&n και πρόγραμμα στην ECU custom made με δυναμομετρημένα 200 καθαρόαιμα και 275Nm ροπή. Κάνει 0-100 σε 6.8 και μετά από 325000 χλμ πάει αέρας. Δεν σπάει, δεν χαλάει το πιο αξιόπιστο όχημα μακράν. Και η ποιότητα τόσο καλή που το σαλόνι είναι ακριβώς όπως ήταν πριν 17 χρόνια. Απίστευτο αυτοκινητο και διαχρονική κλασσική σχεδίαση. Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στην ιστορία της audi (το δικό μου το πήρα από Λουξεμβούργο καινούργιο) για όσα φτιάχτηκαν από Αύγουστο 1999 και μετά).
Απ΄ότι διαβάζω η μπούρδα πάει σύννεφο. Ο παλαβός ιαπωνεζόφιλος που μας λέει για την Mazda και κάποιος που λέει ότι το A3 είναι φοβερό και τορομερό και όποιος έχει λεφτά το αγοράζει. Ε λοιπόν όχι, δεν είναι πλέον κορυφαίο και τρομερό το Α3. Ήταν όταν είχε πρωτοβγεί, την δεκαετία του 90. Είχα πάρει κι εγώ τότε το 1.8Τ - δεν είχε καμία σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορούσε τότε, ούτε σε σχήμα ούτε σε ποιότητα. Ήταν φανταστικό, το λάτρευα, με λύπη μου το αποχωρίστηκα το 2009. Σταδιακά μειώθηκε η διαφορά και εδώ και κάποια χρόνια θεωρώ ότι, μιας και δεν αλλάζει σημαντικά ούτε η εξωτερική εμφάνιση ούτε το εσωτερικό ... ότι πλέον δεν αξίζει να το αγοράσει κάποιος που έχει αυτά τα χρήματα. Ή π.χ το Q3 ή τώρα το Q2, τίποτα το ιδιαίτερο, δεν αξίζουν ως επιλογές. Έχει ανέβει τόσο ο ανταγωνισμός, από παντού, που πλέον δεν σου προσφέρει τίποτε το ιδιαίτερο το Audi, εκτός από φιγούρα ότι έχεις Audi - πλέον κι αυτές οι αντιλήψεις ξεπερνιούνται και στην Ελλάδα νομίζω ... Η μεγαλύτερη αποκαθύλωση για τις "ευρωπαϊκές premium μάρκες" είναι η αγορά της Αμερικής. Όταν βρεθείς εκεί καταλαβαίνεις γιατί η Audi, BMW κλπ ... δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο. Τελικά, ιαπωνιά και πάλι ιαπωνία στα αυτοκίνητα.
Όποιος τα έχει τα χρήματα το παίρνει.... Νο1 σε απτή ποιότητα και σε στιβαρότητα, καλύτερο από bmw 1 και Α class.... οκ δεν είναι το πιο οδηγοκεντρικό, αλλά έχει αυτή την απόλυτη ομοιογένεια, την αίσθηση ότι πράγματι οδηγείς κάτι πολύ καλό...
Θα το λέω. Έχει να πεθάνω. Μόνο Mazda! Όλα τ' αλλά είναι σκουπίδια και για κατώτερους ανθρώπους. Βασικά το site πρέπει να έχει μόνο άρθρα της mazda και τίποτα άλλο ή καλύτερα να το ονομάσουμε σε mazda.gr? Α, ξέχασα δεν υπάρχει αυτό το site της τόσο επιτυχημένης εταιρίας με τα τόσο προηγμένα τεχνολογικά αυτοκίνητα. Μπορείτε να μπαίνετε στο site της NASA, το ίδιο είναι!
ΟΚ εχουμε και λεμε: 15.000€ το κορυφαιας ποιοτητας σαλονι, 7000€ μηχανικα μερη, 3000€ μαρκα, κυρος, πρεστιζ, διαφημιση, κλπ και 5000€ για το προστιμο! :)))
FAKE JAPAN FLAG περιμενω και ενα ευχαριστω αχαριστε που απο γερμανοφιλο σε εκανα φανατικο Ιαπωνοφιλο! Τα λες καλυτερα απο μενα! Ακομα και για την ΕΛΜΑ που εκλεισε συμφωνω μαζι σου και εγω ημουν ο πρωτος που χαρηκα να ξερεις γιατι δεν αξιζε η Mazda μια τετοια αντιπροσωπεια που δεν εκανε ουτε μια διαφημιση!
@Τασος Ορφανος εχω αρκετα και μου περισευουν κιολας για το Α3, αλλα δε δινω ουτε σεντ για το ιδιο μοντελο 15 χρονια τωρα που ολο αλλαζει και ολο το ιδιο μενει και οχι δεν αξιζει καθολου!
Λανθασμένα περιγράφετε την ανάρτηση πίσω ως πολλαπλών συνδέσμων. Η ανάρτηση του συγκεκριμένου τύπου A3 με τον κινητήρα ντήζελ των 1600 κ.ε. αποτελείται από ημιάκαμπτο άξονα.
Δεν ξέρω ποιος από τους 2 είναι ο αληθινός Japan Flag αλλά κάποια στιγμή η κοροιδία θα πρέπει να σταματήσει γιατί παρόλο που δεν συμφωνώ με τα λεγόμενα του, θεωρώ πως και ξέρει να μιλήσει και επιχειρήματα έχει.Το να τον αντιγράφετε και να κάνετε τους έξυπνους μόνο κακό σας κάνει γιατί ξεφτιλίζεστε μόνοι σας. Όσο για το Audi τα έχω ξαναπεί.Τα αξίζει τα λέφτά του και είναι πραγματικά καλό αλλά με ημιάκαμπτο άξονα γελάνε και οι πέτρες..Ήμαρτον δηλαδή.
Βασικά, με μια αλλαγή εμπρός προφυλακτήρα, μαζί με φώτα μπρος πίσω στα παλιά Α3 και έχεις το νέο! (πίσω προφυλακτήρα τον αλλάζεις προαιρετικά καθώς δεν θα το καταλάβει κανείς...) Ποιος ο λόγος να δώσεις το παλιό αφού με μοκρό κόστος το αναβαθμίζεις στο καινούριο;;;;
Δεν αντιλέγει κανείς ότι το A3 ήταν και παραμένει κορυφαίο αυτοκίνητο. Κατά την γνώμη μου είναι συνολικά καλύτερο από bmw σειρά 1 και mercedes Α. Δεν είναι όμως αυτό το κάτι διαφορετικό, το ιδιαίτερο, το αμάξι που ήταν με διαφορά πρώτο σε design και ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως στην πρώτη γιενιά του 20 χρόνια πριν. Ειδικά εάν συγκρίνουμε οπτικά το πρώτο sportsback που βγήκε στα μέσα τις προηγούμενης 10ετίας με το αυτοκίνητο της δοκιμής ... εξωτερικά θα παρατηρήσουμε μικρές διαφορές, το σχήμα είναι σχεδόν αναλοίωτο - μικροαλλαγές κυρίως στα φώτα και λίγο καλύτερος εξοπλισμός καθώς η τεχνολογία και ο ανταγωνισμός εξελίσονται. Καθώς όμως παραμένει στάσιμο σαν εικόνα ... δεν σου κάνει κλικ όπως παλιά !! Δεν σε ενθουσιάζει όπως τότε. Απλά σκεφτείτε τι αμάξια κυκλοφορούσαν τότε που βγήκε το πρώτο Α3 το 1996, τι design είχαν, τι ποιότητα και τι εξοπλισμο, ειδικά εξοπλισμό ασφαλείας, και συγκρίνετε τι κυκλοφορεί σήμερα - ειδικά σε design, ποιότητα και εξοπλισμό η ψαλίδα έχει πλέον κλείσει εντελώς ! Γι' αυτό λέω ότι σήμερα δεν πλήρωνα τα λεφτά που κάνει αυτό το αμάξι με πλήρες εξοπλισμό και θα πήγαινα σε κάποια άλλη επιλογή στα ίδια ή μάλλον λιγότερα χρήματα.
συγχαρητηρια για την δουλεια σας. Γενικα ομως σε αντιθεση με τον ξενο τυπο δεν αναλυεται τους χωρους. Ειδικα στο Α3 δεν χωρα οδηγος με υψος ανω 185 ουτε φυσικα πισω χαμηλοτερου υψους αρα δεν ειναι οικογενειακο αυτοκινητο. Επιπλεον σπορτιφ το Α3 με 11' + sec και τον κινητηρα που στο tiguan ειναι πιο γρηγορος και με περισσοτερη ροπη?
Φίλε Egeas εγώ το έχω ακόμα το Α3 1.8Τ από τον Δεκέμβριο του 1999 και δεν το αλλάζω με τίποτα. Πραγματική κατανάλωση 7.5λτ/100χλμ για οδήγηση που του ταιριάζει και στα 6 αν αντέχεις να μην πατήσεις πάνω από 110. Το προσέχω πολύ, έχει ανάρτηση bilstein-eibach, σκάστρα forge motorsport, φίλτρο k&n και πρόγραμμα στην ECU custom made με δυναμομετρημένα 200 καθαρόαιμα και 275Nm ροπή. Κάνει 0-100 σε 6.8 και μετά από 325000 χλμ πάει αέρας. Δεν σπάει, δεν χαλάει το πιο αξιόπιστο όχημα μακράν. Και η ποιότητα τόσο καλή που το σαλόνι είναι ακριβώς όπως ήταν πριν 17 χρόνια. Απίστευτο αυτοκινητο και διαχρονική κλασσική σχεδίαση. Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στην ιστορία της audi (το δικό μου το πήρα από Λουξεμβούργο καινούργιο) για όσα φτιάχτηκαν από Αύγουστο 1999 και μετά).
Απ΄ότι διαβάζω η μπούρδα πάει σύννεφο. Ο παλαβός ιαπωνεζόφιλος που μας λέει για την Mazda και κάποιος που λέει ότι το A3 είναι φοβερό και τορομερό και όποιος έχει λεφτά το αγοράζει. Ε λοιπόν όχι, δεν είναι πλέον κορυφαίο και τρομερό το Α3. Ήταν όταν είχε πρωτοβγεί, την δεκαετία του 90. Είχα πάρει κι εγώ τότε το 1.8Τ - δεν είχε καμία σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορούσε τότε, ούτε σε σχήμα ούτε σε ποιότητα. Ήταν φανταστικό, το λάτρευα, με λύπη μου το αποχωρίστηκα το 2009. Σταδιακά μειώθηκε η διαφορά και εδώ και κάποια χρόνια θεωρώ ότι, μιας και δεν αλλάζει σημαντικά ούτε η εξωτερική εμφάνιση ούτε το εσωτερικό ... ότι πλέον δεν αξίζει να το αγοράσει κάποιος που έχει αυτά τα χρήματα. Ή π.χ το Q3 ή τώρα το Q2, τίποτα το ιδιαίτερο, δεν αξίζουν ως επιλογές. Έχει ανέβει τόσο ο ανταγωνισμός, από παντού, που πλέον δεν σου προσφέρει τίποτε το ιδιαίτερο το Audi, εκτός από φιγούρα ότι έχεις Audi - πλέον κι αυτές οι αντιλήψεις ξεπερνιούνται και στην Ελλάδα νομίζω ... Η μεγαλύτερη αποκαθύλωση για τις "ευρωπαϊκές premium μάρκες" είναι η αγορά της Αμερικής. Όταν βρεθείς εκεί καταλαβαίνεις γιατί η Audi, BMW κλπ ... δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο. Τελικά, ιαπωνιά και πάλι ιαπωνία στα αυτοκίνητα.
το α3 συνεχιζει να ειναι το κορυφαιο μικρομεσαιο,οποιος διαθετει το αγοραζει.
Όποιος τα έχει τα χρήματα το παίρνει.... Νο1 σε απτή ποιότητα και σε στιβαρότητα, καλύτερο από bmw 1 και Α class.... οκ δεν είναι το πιο οδηγοκεντρικό, αλλά έχει αυτή την απόλυτη ομοιογένεια, την αίσθηση ότι πράγματι οδηγείς κάτι πολύ καλό...
Θα το λέω. Έχει να πεθάνω. Μόνο Mazda! Όλα τ' αλλά είναι σκουπίδια και για κατώτερους ανθρώπους. Βασικά το site πρέπει να έχει μόνο άρθρα της mazda και τίποτα άλλο ή καλύτερα να το ονομάσουμε σε mazda.gr? Α, ξέχασα δεν υπάρχει αυτό το site της τόσο επιτυχημένης εταιρίας με τα τόσο προηγμένα τεχνολογικά αυτοκίνητα. Μπορείτε να μπαίνετε στο site της NASA, το ίδιο είναι!
Το Α3 δεν επαψε ποτε να ειναι κορυφαιο και για οσους γνωριζουν τουλαχιστον αξιζει μεχρι σεντ τα λεφτα του! Το θεμα ειναι αν ταχει καποιος...