ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση

1.386 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2025)
Σε ανοιχτό δρόμο και γενικότερα υψηλές ταχύτητες με το Lexus LBX θα επιτύχεις αρκετά πιο ραφιναρισμένη λειτουργία του κιβωτίου, συγκριτικά με άλλες εφαρμογές που έχουμε δει στον όμιλο της Toyota.
3 Φωτογραφίες »

Σε ανοιχτό δρόμο και γενικότερα υψηλές ταχύτητες με το Lexus LBX θα επιτύχεις αρκετά πιο ραφιναρισμένη λειτουργία του κιβωτίου, συγκριτικά με άλλες εφαρμογές που έχουμε δει στον όμιλο της Toyota.

Full υβριδικό & με την καλύτερη κατανάλωση (5,7 λτ./100 χλμ.) το LBX


Η μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση του DS 3 Hybrid φαίνεται στην αστική χρήση (5,5 λτ./100 χλμ.), λόγω της βοήθειας του ηλεκτροκινητήρα στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης και στο παρκάρισμα.
3 Φωτογραφίες »

Η μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση του DS 3 Hybrid φαίνεται στην αστική χρήση (5,5 λτ./100 χλμ.), λόγω της βοήθειας του ηλεκτροκινητήρα στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης και στο παρκάρισμα.

Πολύ αποδοτική σε κατανάλωση αλλά επιδόσεις (μην ξεχνάμε πως αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο) είναι η τεχνολογία κινητήρα στα τρία premium μικρά SUV, καθένα εκ των οποίων έχει ισχύ 136 ίππων. Η οποία τεχνολογία συν τοις άλλοις απαλλάσσει και από τα τέλη κυκλοφορίας, λόγω χαμηλών ρύπων.
 
Το premium παρακλάδι της Toyota (Lexus) χρησιμοποιεί στο LBX την τελευταία, 5η γενιά του πλήρως υβριδικού συστήματος του ιαπωνικού κολοσσού, με 136 άλογα και 185 Nm μέγιστης ροπής. Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας του συνόλου των 94 ίππων είναι ικανός να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά και για σημαντικές αποστάσεις το LBX, συγκρατώντας τις ανάγκες σε βενζίνη (1.490 κ.εκ. το βασικό θερμικό μοτέρ). Η μέση κατανάλωση είναι στα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ ακόμη πιο χαμηλή είναι η κατανάλωση στην πόλη, στα 4,8 λτ./100 χλμ..
 
Από την άλλη, Alfa Romeo Ibrida και DS 3 Hybrid μοιράζονται το νέο hybrid σύστημα του Ομίλου Stellantis. Κάτω από το καπό τους βρίσκεται ο turbo βενζινοκινητήρας 1,2 PureTech, ο οποίος στέλνει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αυτός συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτεράκι, ροπής 55 Nm, το οποίο βρίσκεται μέσα στο αυτόματο κιβώτιο. Η ιπποδύναμή του ποικίλει αναλόγως του μοντέλου, με τον ηλεκτροκινητήρα της Junior να έχει ισχύ 27 ίππων και εκείνον του DS 3 29 άλογα. Μικρή διαφορά, θα πει κανείς, στις μετρήσεις πάντως είδαμε το DS 3 Hybrid περισσότερο οικονομικό. Η μέση κατανάλωση του γαλλικού SUV πόλης δεν ξεπερνά τα 6 λτ./100 χλμ. νούμερο που είναι το κορυφαίο της κατηγορίας, αν βγάλουμε από την εξίσωση τα full υβριδικά SUVάκια. Στην περίπτωση της Junior Ibrida, η μέση πραγματική κατανάλωση είναι στα 7,3 λτ./100 χλμ..
 
Στα των επιδόσεων, οι τελικές μετρήσεις από τα όργανά μας κατατάσσουν τα τρία premium SUVάκια στα (πολύ) υψηλά πατώματα. Και ξέρουμε πόσο σημαντικές είναι οι καλές επιταχύνσεις σε ενδιάμεσες ταχύτητες (ρεπρίζ), για γρηγορότερες και ασφαλέστερες προσπεράσεις. Περίπου μισό δλ. ταχύτερη στο 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα είναι η Junior, με το DS 3 να ακολουθεί, αξιοποιώντας κι αυτό τις άμεσες και ομαλές αλλαγές ταχύτητας στο κιβώτιο του Group, κωδικής ονομασίας eDCT (διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων). Ως προς το Lexus LBX με το κιβώτιο eCVT η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,4 δλ. και αυτή του 80-120 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ..

Σελίδα 1Premium μικρό SUV με 136 PS: Alfa Romeo Junior Ibrida, DS 3 Hybrid ή Lexus LBX;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας - Επιδόσεις - Κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
PIRELLI P ZERO SC