Σε πιο γρήγορους ρυθμούς το DS 3 ανταπεξέρχεται άριστα με τους μπροστινούς τροχούς να προσφέρουν μπόλικη πρόσφυση και το τιμόνι να ικανοποιεί με την ακρίβεια και την αμεσότητα.
Στο δρόμο: LBX & DS 3 θα σε κερδίσουν με την ποιότητα κύλισης, δυναμική & αποτελεσματική η Junior
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα και με τα τρία μοντέλα θα αντιληφθείς την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, που δημιουργεί ένα ελκυστικό πακέτο άνεσης, συνυπολογίζοντας και το αυτόματο κιβώτιό τους. Θα δώσουμε μισό «κλικ» προβάδισμα στο Lexus LBX, που δικαιολογεί στο απόλυτο τον χαρακτηρισμό premium, με την αίσθηση που αποκομίζεις. Αυτό αποτυπώνεται και στις μετρήσεις θορύβου κύλισης (68,7 dB στα 120 χλμ./ώρα), στοιχείο που επιβεβαιώνει την πολύ προσεγμένη δουλειά που έχει κάνει η εταιρεία σε σχέση με άλλα μοντέλα του Ομίλου της Toyota, για να ελαχιστοποιήσει το βουητό του κιβωτίου που περνά στην καμπίνα από τις επιταχύνσεις. Κατά τα άλλα, το Lexus έχει τον πιο μικρό κύκλο στροφής (10,4 μ.), ενώ τα 220 χλστ. από το έδαφος (νούμερο ρεκόρ για την κατηγορία) είναι εγγύηση για την αντιμετώπιση των δυσκολιών της αστικής καθημερινότητας, αλλά και ενός «πατημένου» χωματόδρομου.
Σε εφάμιλλα επίπεδα ποιοτικής κύλισης τοποθετείται το DS 3 Hybrid. Αφού ξεκινήσει αθόρυβα την πορεία του, θα εκτιμήσεις την εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης, που καταφέρνει και λειαίνει αθόρυβα και αποτελεσματικά τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες. Τα paddles πίσω από το τιμόνι σού δίνουν την δυνατότητα να «παίξεις» με τις ταχύτητες, ενώ σε πιο γρήγορους ρυθμούς ανταπεξέρχεται άριστα με τους μπροστινούς τροχούς να προσφέρουν μπόλικη πρόσφυση και το τιμόνι να ικανοποιεί με την ακρίβεια και την αμεσότητα.
Σχετικά διαφορετική προσέγγιση, τέλος, ακολουθεί η Alfa Romeo Tonale, που προτάσσει μία πιο σπορ εσάνς. Το ανάλαφρο πάτημα στο δρόμο και η σιγουριά που βγάζει στις απότομες αλλαγές πορείας, είναι στοιχεία που την χαρακτηρίζουν, παρότι το τιμόνι έχει λίγο πιο ανάλαφρη αίσθηση σε σχέση με άλλα μοντέλα της Alfa. Πολύ καλή αίσθηση πήραμε από τα φρένα της Junior που την ακινητοποίησαν από τα 100 χλμ. στα 36,6 μ., αναμφίβολα μία πάρα πολύ καλή επίδοση.