ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γραμμική η λειτουργία στο σύνολο της Tonale, θα θέλαμε λίγο καλύτερη απόκριση του γκαζιού στις λειτουργίες Nοrmal και Advanced Efficiency.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Γραμμική η λειτουργία στο σύνολο της Tonale, θα θέλαμε λίγο καλύτερη απόκριση του γκαζιού στις λειτουργίες Nοrmal και Advanced Efficiency.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Alfa Romeo Tonale και Audi Q3

65.949 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2023)

Alfa Romeo Tonale VS Audi Q3: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρες: «Καίει» 10 λίτρα το Q3, προσπερνά το ίδιο και με λιγότερα άλογα η Tonale

Διαφορετική τεχνολογία κίνησης ακολουθεί κάθε μοντέλο του συγκριτικού μας. Αρκετά πρωτοποριακό είναι το σύστημα της Alfa Romeo Tonale που, μολονότι εξοπλίζεται με 48βολτο κύκλωμα, μπορεί να πει κανείς ότι έχει κατανάλωση που εντός πόλης θυμίζει αυτοφορτιζόμενο υβριδικό ! Με 6 λτ./100 χλμ. στον αστικό ιστό η «Ιταλίδα» των 130 ίππων είναι αρκετά οικονομική χάρη στο ιδιαίτερο μηχανικό της σύνολο. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 1,5 λτ. turbo κινητήρας σε κύκλο Miller (η βαλβίδα εισαγωγής παραμένει ανοιχτή περισσότερο από ότι σε έναν κινητήρα με κλασσικό κύκλο Otto). Συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 15 kW και 55 Nm ροπής, τοποθετημένο μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου, καθώς φυσικά με μια μικρή μπαταρία ιόντων-λιθίου (0,77 kWh). Στην πράξη, η Tonale σε συγκεκριμένες περιστάσεις κινείται αμιγώς ηλεκτρικά (π.χ. κατά το παρκάρισμα), για αυτό και οι πολύ χαμηλές τιμές στις μετρήσεις μας στους δρόμους της Αθήνας.
 
Αισθητά μεγαλύτερη κατανάλωση είδαμε στο Audi Q3. Η απουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας στην έκδοση που διατίθεται στην ελληνική αγορά και τα +20 άλογα (150 PS) μεγαλώνουν τις... απαιτήσεις, με το AutoΤρίτη Test Center να μετρά 10,2 λτ./100 χλμ. σε μέσες πραγματικές συνθήκες. Την ίδια στιγμή, οι επιδόσεις του Q3 είναι καλύτερες μόνο στην επιτάχυνση από στάση (9,2 δλ.). Στις ενδιάμεσες ρεπρίζ που έχουν μεγάλη σημασία για τις προσπεράσεις η Tonale προσπερνά αντίστοιχα γρήγορα και με ασφάλεια.
 
Χώροι: Πιο βολικό και με στάνταρ συρόμενο κάθισμα το Audi Q3
Κορυφαίες μετρήσεις χώρων «έδωσε» το Audi Q3. Πρώτα και κύρια, προσφέρεται με στάνταρ πίσω συρόμενο κάθισμα, λεπτομέρεια που αναβαθμίζει την πρακτικότητα και αυξομειώνει την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ (530-675 λτ.). Υπερ-άνετα θα καθίσουν 3 ενήλικοι πίσω επιβάτες με «αέρα» για τα πόδια στα 18,2 εκατοστά. Περισσότερους περιορισμούς θα συναντήσουμε στην Tonale, η οποία πάντως έχει καλό χώρο αποσκευών (500 λτ.).


Η απουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας φέρνει μεγαλύτερη μέση κατανάλωση εντός πόλης (11,7 λτ./100 χλμ.), με το 7-τάχυτο S tronic να περιορίζει κάπως τις τιμές από τις την τάση να ανεβάζει γρήγορα σχέσεις.

Η απουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας φέρνει μεγαλύτερη μέση κατανάλωση εντός πόλης (11,7 λτ./100 χλμ.), με το 7-τάχυτο S tronic να περιορίζει κάπως τις τιμές από τις την τάση να ανεβάζει γρήγορα σχέσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS