Premium δεν είναι μόνο οι μάρκες και τα ίδια τα αυτοκίνητα, αλλά είναι και οι after sales υπηρεσίες, με τα δικά τους μοναδικά χαρακτηριστικά, που σε κάνουν να αισθάνεσαι ιδιαίτερα.
Αρκετές φορές έχουμε αναφερθεί στη σημαντικότητα των after sales υπηρεσιών, καθώς είναι αυτές που θα χτίσουν μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στην εταιρεία και τον πελάτη και θα κρατήσουν πιστό τον πελάτη στη μάρκα του αυτοκινήτου που επέλεξε. Εξάλλου μη ξεχνάτε πως για όσο καιρό κρατήσετε το καινούριο σας αυτοκίνητο, αυτοί που θα συναναστρέφεστε είναι οι άνθρωποι που απαρτίζουν τα εκάστοτε after sales τμήματα.
Στο editorial του τεύχους μας θα διαβάσετε πως από τα πρώτα στοιχεία που εκτιμά ο κόσμος ως premium για ένα αυτοκίνητο είναι να έχει χαρακτηριστικά τα οποία δε βρίσκεις αλλού. Γιατί λοιπόν να μην πούμε πως αντίστοιχα ως premium after sales υπηρεσίες είναι αυτές που μπορούν και προσφέρουν κάποιες μοναδικές παροχές που δεν συναντάς αλλού;
Τι ορίζεται ως Premium υπηρεσία
Ποιες όμως μπορεί να είναι αυτές οι μοναδικές παροχές και με τι μπορεί να σχετίζονται; Με δύο λέξεις θα λέγαμε ότι είναι μια έξτρα «προσοχή» ή αξία στις συνδιαλλαγές σου. Αναλύοντας λίγο παραπάνω αυτούς τους δύο όρους για να γίνουν πιο κατανοητοί, μιλάμε για ένα σύνολο παροχών που είτε έχεις κάποιο οικονομικό όφελος, είτε κάποια προσωπική υπηρεσία-διευκόλυνση, που υπό κανονικές συνθήκες δε θα έπαιρνες.
Είναι σημαντικό να τονίσουμε πως οι premium after sales υπηρεσίες, ναι μεν είναι δεδομένες για τις «παραδοσιακές» premium μάρκες, ωστόσο δεν είναι και «αποκλειστικό» τους προνόμιο…