ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To Mini αλλάζει από γενιά σε γενιά σχεδόν πλήρως στα μηχανικά του.

To Mini αλλάζει από γενιά σε γενιά σχεδόν πλήρως στα μηχανικά του.

Πρέπει σώνει και καλά από γενιά σε γενιά ένα αυτοκίνητο να μεταμορφώνεται;

4.240 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2013)

Έχετε δει το Mini; Το ξέρετε ότι είναι στη δεύτερη γενιά του και ετοιμάζεται για την τρίτη; Μήπως υπάρχει λόγος που δεν μεταμορφώνονται κάποια αυτοκίνητα από γενιά σε γενιά; Τι λέτε;

Υπάρχουν τρεις σχολές στην ανανέωση ενός μοντέλου. Η πρώτη, αυτή που συνήθως περιμένουμε, είναι η αλλαγή στη σχεδίαση να είναι σημαντική. Τα αυτοκίνητα να έχουν μια κοινή πορεία αλλά να μην μοιάζουν σχεδόν σε τίποτα. Δείτε το Peugeot 208 με τον προκάτοχό του το 207. Το νέο Toyota Rav4. Το Renault Clio με αυτό που αντικατέστησε. Μεγάλη λίστα.
Η δεύτερη σχολή είναι της εξέλιξης. Η ίδια βασική φόρμα, η ίδια φιλοσοφία, ένα βήμα τη φορά προς κάτι λίγο πιο εξελιγμένο. Όπως το Toyota Yaris, ή το VW Polo και το Fiat Panda. Μπορεί να διαφέρουν αλλά ξέρει κανείς αμέσως τι μάρκα και ποιο μοντέλο βλέπει μπροστά του. Ακόμη και την πρώτη φορά που θα το δει.
Η τρίτη σχολή είναι η πιο πρόσφατη, και είναι αυτή που ακολουθεί και το Mini. Το βασικό σχέδιο είναι ίδιο, η ανανέωση γίνεται 100% στα μηχανικά, και απΆέξω παραμένει το γνώριμο και αναγνωρίσιμο «κέλυφος». Το ίδιο έκανε και η Audi στο Α3, για να μη μείνουμε μόνο στα ρετρό μοντέλα, ενώ και η VW φαίνεται να έχει περάσει την στρατηγική του Golf (και του Passat) σε αυτή τη λογική. Είναι η φιλοσοφία που έφερε στα προϊόντα ευρείας κυκλοφορίας η Apple με το iPhone που παρά τις αλλαγές από γενιά σε γενιά, βασικά παραμένει ίδιο. Ποιος άλλος; H Suzuki με το Swift. Αν δεν το γνωρίζατε, το Swift που κυκλοφορεί σήμερα είναι ολοκαίνουργιο, όσο και αν μοιάζει με το προηγούμενο.
Γιατί; Γιατί έτσι είναι. Αυτό αρέσει, αυτό περιμένει ο κόσμος, αυτό θέλει. Οι αλλαγές γίνονται εξωτερικά για να περνούν οι τάσεις τις μόδας (περισσότερες γωνίες σήμερα, λιγότερες αύριο) και να υπενθυμίζεται η δουλειά που γίνεται από «κάτω». 
Για να μην απαξιώνονται οι παλιότερες γενιές και να διατηρούν την αξία μεταπώλησης. Για να μην κόβει η ανακοίνωση της νέας γενιάς τις πωλήσεις της τρέχουσας (αφού ο κόσμος θα την αγοράσει, ξέροντας πως οι διαφορές θα είναι λίγες).
Εσείς όμως τι λέτε; Ποια σχολή είναι κοντά στις δικές σας προσδοκίες; Πόσο θέλετε να αλλάζει ένα μοντέλο από γενιά σε γενιά; Μήπως αν δεν αλλάζει, θα στερέψουμε από νέες ιδέες; Τι νομίζετε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
WEATHER CONTROL 005 EVO