Ένα νέο πρωτότυπο κατασκευάζει η Toyota για να ερευνήσει την οικονομία καυσίμου που πετυχαίνεται μέσω τοποθέτησης φωτοβολταϊκών. Διαβάστε τι ετοιμάζει.
Τρόπους να βελτιώσουν την αυτονομία των ηλεκτρικών τους μοντέλων ψάχνουν οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων με την Toyota να είναι σίγουρα μία από αυτές. Μια εύκολα υλοποιήσιμη λύση είναι η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ στην οροφή.
Η Τοyota το γνωρίζει ήδη και για αυτό ανακοίνωσε πως θα αρχίσει τις δοκιμές σε δημόσιους δρόμους από τα τέλη του 2019 με ένα Prius PHV στο οποίο θα έχουν τοποθετηθεί ειδικές μπαταρίες υψηλής απόδοσης. Οι δοκιμές θα αρχίσουν στην Ιαπωνία και θα γίνουν σε συνεργασία με την Sharp και τον Οργανισμό Νέας Ενέργειας και Ανάπτυξης Βιομηχανικής Τεχνολογίας. Η Sharp θα επωμιστεί με την προμήθεια των πάνελ.
Σύμφωνα με την Τοyota, σκοπός είναι να «ερευνηθεί η απόδοση μιας σειράς αναβαθμίσεων και η οικονομία καυσίμου που πετυχαίνεται σε ηλεκτρικά οχήματα που εξοπλίζονται με μπαταρίες φωτοβολταϊκών υψηλής απόδοσης.» Αυτός είναι ο λόγος που η φίρμα εγκατέστησε στο Prius PHV πάνελ στην οροφή, το καπό, το πορτ-μπαγκάζ και αλλού.
Αξίζει να σημειωθεί πως ένα παρόμοιο αυτοκίνητο Prius είναι ήδη διαθέσιμο, ωστόσο το καινούριο πρωτότυπο που κατασκευάζεται τώρα είναι καλύτερο σε κάθε τομέα. Η ενέργεια που παράγει το νέο σύστημα είναι 4,8 φορές μεγαλύτερη ενώ το σημαντικότερο είναι ότι το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα σύστημα που μπορεί να φορτίζει τις μπαταρίες τόσο όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο όσο και όταν κινείται. Συγκεκριμένα, η Toyota αναφέρει πως η ημερήσια φόρτιση των μπαταριών όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο αντιστοιχεί σε ηλεκτρική αυτονομία 44,5 χλμ. ενώ όταν κινείται η φόρτιση αντιστοιχεί σε χιλιομετρική απόσταση 56,3 χλμ.
Οι δοκιμές θα γίνουν εξολοκλήρου στην Ιαπωνία και συγκεκριμένα στο Τόκιο.