Η άσχημη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Jaguar Land Rover έχει κάνει πολλούς οικονομικούς αναλυτές να ανησυχούν για τη συνέχεια που θα έχει ο Όμιλος.
Ωστόσο νέα δημοσιεύματα αναφέρουν πως δεν αποκλείεται η παρατεταμένη κρίση να επιφέρει στην εταιρεία προβλήματα ρευστότητας αλλά και ακόμα χειρότερες επιπτώσεις. Συγκεκριμένα ξένα μέσα κάνουν λόγο πως η ρευστότητα της JLR έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία δύο χρόνια, πέφτοντας στα 4,4 δισεκατομμύρια λίρες. Εν τω μεταξύ, το συνολικό χρέος της συνέχισε να αυξάνεται στα 4,7 δισ. λίρες την 31η Δεκεμβρίου του 2018.
Ενώ οι συνεχιζόμενες αρνητικές ελεύθερες ταμειακές ροές βελτιώθηκαν, η εταιρεία S & P Global Ratings εκτιμά ότι η ρευστότητα του ομίλου θα συνεχίσει να βρίσκεται στο κόκκινο για τα επόμενα δύο χρόνια, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η ελεύθερη ροή μετρητών παραμένει στο κόκκινο, με αρνητικό πρόσημο στα 361 εκατομμύρια λίρες το τρίμηνο του Δεκεμβρίου. Η διοίκηση έχει αποδώσει αυτό, στο ρυθμό των τεχνολογικών επενδύσεων, αλλά λόγω της χαμηλής απόδοσης των προηγούμενων δαπανών, οι επενδυτές έχουν το δικαίωμα να ρωτήσουν αν οι μελλοντικές δαπάνες θα μπορούσαν να βελτιωθούν, αναγκάζοντάς τους να προβούν σε εξηγήσεις.
Τέλος αναφέρουν πως μία επιλογή για να ανασάνει η JLR είναι η οικονομική υποστήριξη από την μητρική Tata Motors, ωστόσο η ινδική επιχείρηση δεν φαίνεται αρκετά ισχυρή για να προβεί σε μία τέτοια κίνηση. Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που στην πολύ μεγάλη αγορά της Κίνας η Jaguar Land Rover συνεχίζει να αποδίδει πολύ χειρότερα από ό, τι οι πολυτελείς αντίπαλοί της.