.jpg)
Έτοιμα τα πρώτα σχέδια του μοντέλου.
Με κινητήρα βενζίνης, ίσως και ηλεκτρική έκδοση.
Ένας Γερμανός καθηγητής πανεπιστημίου και ένας Σέρβος σχεδιαστής τρέχουν το πρότζεκτ.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Zastava Yugo, η επιστροφή!
Δεν είναι λίγα τα αυτοκίνητα του παρελθόντος τα οποία έχουν ξεκινήσει να αναβιώνουν από τις μάρκες, λαμβάνοντας τα περισσότερα από αυτά ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Ένα λοιπόν από τα αμάξια που πήραν μεγάλη διασημότητα στο παρελθόν σε Ελλάδα και Ευρώπη, στη συνέχεια εξαφανίστηκαν και πλέον είναι κοντά στο να επιστρέψουν, είναι και το Zastava Yugo!
Ένας Γερμανός καθηγητής πανεπιστημίου και ένας Σέρβος σχεδιαστής τρέχουν το πρότζεκτ
Την είδηση αυτή δημοσιεύουν Μέσα του εξωτερικού. Μάλιστα, δίνουν και το πλαίσιο, μέσα στο οποίο ενδεχομένως να επιστρέψει το δημοφιλές μικρό hatchback, το οποίο στο παρελθόν κατασκευάστηκε από τη σέρβική φίρμα, Zastava Automobiles, που έβαλε τέλος στη λειτουργία της πριν από δεκαετίες.
Σύμφωνα λοιπόν με τα ρεπορτάζ, ο Dr. Aleksandar Bjelić, ένας καθηγητής πανεπιστημίου στη Γερμανία, ηγείται της επιστροφής του Zastava Yugo, καθώς έχει εξασφαλίσει τα εμπορικά δικαιώματα του σήματος και του ονόματος του Yugo. Ο Bjelić συνεργάστηκε με τον Σέρβο σχεδιαστή, Darko Marčeta για να δώσει στο αυτοκίνητο μια φρέσκια εμφάνιση, παραμένοντας ωστόσο πιστό στις ρίζες του.
Κυκλοφόρησαν τα πρώτα σκίτσα
Αυτό φαίνεται και από τα πρώτα σκίτσα τα οποία έδωσαν στη δημοσιότητα οι δύο βασικοί συντελεστές της επιστροφής του Zastava Yugo. Όπως μπορούμε να δούμε το μοντέλο διατηρεί την οικεία σχεδίασή του αρχικού αυτοκινήτου, αλλά προσθέτει νέα χαρακτηριστικά όπως προβολείς LED, μεγαλύτερους τροχούς και επανασχεδιασμένα πίσω φώτα.
Από κει και πέρα, λέγεται πως ο Bjelić συμφώνησε να προμηθευτεί την πλατφόρμα του αυτοκινήτου από μία εταιρεία, το όνομά της οποίας δεν ανακοινώθηκε, κάτι που σημαίνει πως δε θα χρειαστεί χρόνος για την ανάπτυξη της αρχιτεκτονικής. Για την ιστορία να σημειωθεί πως το αρχικό Yugo βασίστηκε στο Fiat 128.
Με κινητήρα βενζίνης, ίσως και ηλεκτρική έκδοση
Τέλος, σε ότι αφορά τα συστήματα κίνησης που θέλουν οι δημιουργοί του νέου Yugo να εγκαταστήσουν, στη βασική του έκδοση λέγεται πως θα εξοπλίζεται από κινητήρα βενζίνης. Ωστόσο, δεν αποκλείεται στην πορεία να υπάρξει και αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή.
Τώρα, αν θα ισχύσουν όλα τα παραπάνω μένει να φανεί, πάντως οι εμπνευστές της επιστροφής του Zastava Yugo συνεχίζουν τη δουλειά!