ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρώτα στοιχεία του Renault 5: Με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω!
6 Φωτογραφίες »

Πρώτα στοιχεία του Renault 5: Με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω!

3.568 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2023)

Τα πρώτα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού Renault 5 παραγωγής αποκάλυψε η γαλλική μάρκα, την ώρα που συνεχίζει την κατασκευή του μοντέλου.

Στην επιφάνεια τα πρώτα στοιχεία του ηλεκτρικού Renault 5

Η Renault έχει γνωστοποιήσει εδώ και αρκετά χρόνια πως το εμβληματικό 5 θα επιστρέψει ως αμιγώς ηλεκτρικό. Η γαλλική μάρκα συνεχίζει την κατασκευή του αυτοκινήτου παραγωγής, που θα λανσαριστεί το 2024, ωστόσο σήμερα παρουσιάστηκε πρόθυμη να κυκλοφορήσει τα πρώτα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του μικρού ηλεκτρικού.

30% μικρότερο κόστος παραγωγής από το Zoe

Όπως λοιπόν ανέφεραν οι Γάλλοι της Renault, το ηλεκτρικό 5 θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-B EV και θα δανείζεται έως και το 70 τοις εκατό των εξαρτημάτων από το Clio και το Captur, που βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-B. Η χρήση του υπάρχοντος υλικού θα βοηθήσει τη Renault να μειώσει το κόστος παραγωγής κατά 30 τοις εκατό σε σύγκριση με το ηλεκτρικό Zoe, το οποίο δε θα παραχθεί σε νέα γενιά.

Κέρδος 15 κιλά από την μπαταρία

Μία σημαντική διαφορά ανάμεσα στα δύο ηλεκτρικά είναι ο αριθμός των επιμέρους κομματιών της μπαταρίας, καθώς το 5 θα έχει μόλις τέσσερις μεγάλες μονάδες τοποθετημένες σε ένα μόνο στρώμα, ενώ το Zoe χρησιμοποιεί 12 μικρότερες μονάδες. Το προαναφερόμενο χαρακτηριστικό θα επιτρέψει στους μηχανικούς να κερδίσουν 15 κιλά από το συνολικό βάρος, ενώ υπόσχονται μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και αυξημένη ακαμψία στο κάτω μέρος του αμαξώματος, ενσωματώνοντας καλύτερα την μπαταρία στην πλατφόρμα. Το ενισχυμένο δάπεδο θα συμβάλει επίσης και στην μείωση του επιπέδου θορύβου και κραδασμών.

Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω!

Η Renault θα εξοπλίσει το 5 με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, ένα ιδιαιτέρως σπάνιο χαρακτηριστικό για αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Η μπαταρία θα τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, καθιστώντας έτσι το αυτοκίνητο πιο ευέλικτο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
DIAGONISMOS N FERA SPORT NEXEN