Καλησπερα
Κοιτωντας λιγο τις τιμες των αυτοκινητων προβλεπω η εταιρεια να κλεισει δευτερη φορα. Mazda 2 με 75 ? αλογα 13750 χωρις μεταλλικο χρωμα τελη ταξινομιση εξοδα φακελου....
Mazda 3 best seller της εταιρειας με 400000 πωλησεις 26000 ευρω οσο δηλαδη το cx5? Μιλαω για αυτα τα δυο μοντελα διοτι αυτα υποτιθεται θα πωλουσαν κατα κορον στην ελληνικη αγορα με την οικονομικη κατασταση.
Απαραδεκτη τιμολογιακη πολιτικη.
Θα ανεφερε στην αντιπροσωπεια να φερει το κινητηρα 1.5 122 αλογα για το 3 αλλα λογικα μπορει να μειωθει η τιμη το πολυ 3 χιλιαρικα.
Κατοχος opel astra 2006 αλλαζω αυτοκινητο οποτε παλι θσ κοιταξω το astra 1.0 105αλογα με τιμη λιγο κατω απο 17000.
Αγαπημενα αυτοκινητα mazda 3 και αλφα ρομεο τζουλιετα.(του χρονου βγαινει η τζουλιετα για να μας πεσουν και κει τα μαλλια με τι τιμη.)
Συγχαρητηρια στην εταιρεια για τις τιμες της.
Κάποιοι το είχαμε προβλέψει ότι οι τιμές θα είναι μη ανταγωνιστικές αλλά ... έλεος... εισαγωγική τιμή 25 χιλιάρικα για το mazda 3 !!!??? ο ανταγωνισμός είναι 5+ χιλιάρικα κάτω... στην ουσία ο τιμοκατάλογος είναι αλλοπρόσαλος, δηλαδή τα 'κανονικά' σεντάν/χατσμπακ είναι πανάκριβα (πρακτικά εντελώς εκτός είκόνας) ενώ τα πιο 'ειδικά' οχηματα όπως τα SUV και το mazda 5 είναι σε πιο λογικές εώς ανταγωνιστικές τιμές... επομένως ΔΕΝ φταίνε μόνο τα πολλά κυβικά στους κινητήρες, είναι και η πολιτική και το πραγματικό κόστος... η (μαύρη) αλήθεια είναι οτι όταν οι γιαπωνέζοι προσπαθούν να ασυναγωνιστούν τους βευρωπαίους σε 'απτή' ποιότητα τότε φαίνεται που είναι τα κόστη... το έχω ξαναγράψει, η 'αξιοπιστία΄πληρώνεται, δεν είναι μόνο θέμα τεχνολογίας ή μενταλιτέ της κάθε εταιρείας, για να είσαι αξιόπιστος και με λογική τιμή θα κόψεις από κάπου αλλού... επίσης, όταν φορτώνεις κάποιο μοντέλο ηλεκτρονικά και αισθητήρες είναι στατιστικά ΑΔΥΝΑΤΟ να μην έχεις αστοχίες, επομένως πλέον 'αθάνατο' αυτοκίνητο ΔΕΝ υπάρχει, προφανώς όμως υπάρχουν λιγότερο και περισσότερο αξιόπιστες μάρκες ή μοντέλα και εάν με λιγότερα χρήματα αγοράζεις πχ focus (αντίστοιχης 'λογικής' μοντέλο) με 8 χρόνια επίσημη εγγύηση τι να την κάνεις τη mazda...
Ειμαι κατοχος mazda 3 pure 2.0 τιμη 24600 το 2005 .Περιμενα εστω και μετα απο τοσα χρονια την επανοδο στην αγορα.Πληρης απογοητευση απο τιμολογιακη πολιτικη .Δηλαδα η ανα μενομενη εκδοση με τον skyactiv x με τα 184 αλογα ποσο θα κοστιζει;Τιμες ιδιες η κσι ακριβοτερες απο mazda Αυστριας.Αντιο και καλη τυχη.....
Είμαι κάτοχος MAZDA 3 SEDAN...
Nομίζω πως με αυτούς τους κινητήρες και τις τιμές αυτές η πορεία της ειναι προδιαγεγραμμένη...
Ξύπνηστε κύριοι στην ελλάδα ήρθατε να πουλήσετε όχι στην Αμερική...
Ανθελληνικές χωρητικότητες κινητήρα, κ τιμές. Ακόμα κ με τόση τεχνολογία στους κινητήρες hyundai/ kia κ toyota (νεα corolla) θα την πατήσουν κάτω... Κρίμα για μια θρυλική φίρμα όπως αυτή...
....Mε το Mazda 3 να ξεκιναει απο τα 2000 cc και τα 25000 Ευρω, πως να ανταγωνιστει τα αλλα μικρομεσαια? Επισης το Mazda 2 με 75 ιππους, θα δυσκολευτει πολυ, παρολο το αψογο design. Οσο για την σειρα 6, με τα 2000 κυβικα του, και τιμες που πλησιαζουν τις τιμες της Mercedes c class και της ΒΜW 3, δεν φαινονται και πολυ ροδινα τα πραγματα. Εκτος αν η Mazda αποφασισε να αλλαξει target group και να απευθυνθει σε πιο premium κατηγοριες αγοραστων. Θα δουμε! Η νεα αντιπροσωπεια παντως εμπνεει εμπιστοσυνη, και σιγουρα θα βρει λυσεις.
Συμφωνώ με τους συνσχολιαστές. Μελέτησα τον τιμοκατάλογο. Το 3 μόνο με 2λιτρο. Ο 1,8 diesel στα όρια. Ο 1,5 ακριβός. Πάει για μικρό τζίρο. Λες και δεν είδαν καθόλου τον ανταγωνισμό. Κρίμα.
Το κυνήγι των πολλών κυβικών είναι... συνομήλικο με την κρατικοδίαιτη δημοκρατία της Μεταπολίτευσης! Και, για να μη χάνουμε το δάσος, η αιτία, θα είναι πάντα η παρεμπόδιση της ανάπτυξης και η διεύρυνση της πίττας! Να μην ξεχνάμε, ακόμη, πως είμαστε από τις λίγες χώρες της Ευρώπης χωρίς εργοστάσιο, συναρμολόγησης έστω, αυτοκινήτων
Έχει μείνει πολύ πίσω σε τεχνολογία κινητήρων, σε αναλογία κυβικών - ιπποδύναμη.
2.0 λέει με 122 ίππους. Για τις τιμές, απλά για γέλια.
Skyactive, πάτωσες.
Καλως ηρθες mazda... αντιο mazda
Καλησπερα Κοιτωντας λιγο τις τιμες των αυτοκινητων προβλεπω η εταιρεια να κλεισει δευτερη φορα. Mazda 2 με 75 ? αλογα 13750 χωρις μεταλλικο χρωμα τελη ταξινομιση εξοδα φακελου.... Mazda 3 best seller της εταιρειας με 400000 πωλησεις 26000 ευρω οσο δηλαδη το cx5? Μιλαω για αυτα τα δυο μοντελα διοτι αυτα υποτιθεται θα πωλουσαν κατα κορον στην ελληνικη αγορα με την οικονομικη κατασταση. Απαραδεκτη τιμολογιακη πολιτικη. Θα ανεφερε στην αντιπροσωπεια να φερει το κινητηρα 1.5 122 αλογα για το 3 αλλα λογικα μπορει να μειωθει η τιμη το πολυ 3 χιλιαρικα. Κατοχος opel astra 2006 αλλαζω αυτοκινητο οποτε παλι θσ κοιταξω το astra 1.0 105αλογα με τιμη λιγο κατω απο 17000. Αγαπημενα αυτοκινητα mazda 3 και αλφα ρομεο τζουλιετα.(του χρονου βγαινει η τζουλιετα για να μας πεσουν και κει τα μαλλια με τι τιμη.) Συγχαρητηρια στην εταιρεια για τις τιμες της.
Ο Όμιλος Συγγελίδη μάλλον ζήλεψε την ...αποτυχία του Σαρακάκη στις τιμές του mazda
Ποοοοσσσοοοο...?? Χα χα χα χα 😂😂
Κάποιοι το είχαμε προβλέψει ότι οι τιμές θα είναι μη ανταγωνιστικές αλλά ... έλεος... εισαγωγική τιμή 25 χιλιάρικα για το mazda 3 !!!??? ο ανταγωνισμός είναι 5+ χιλιάρικα κάτω... στην ουσία ο τιμοκατάλογος είναι αλλοπρόσαλος, δηλαδή τα 'κανονικά' σεντάν/χατσμπακ είναι πανάκριβα (πρακτικά εντελώς εκτός είκόνας) ενώ τα πιο 'ειδικά' οχηματα όπως τα SUV και το mazda 5 είναι σε πιο λογικές εώς ανταγωνιστικές τιμές... επομένως ΔΕΝ φταίνε μόνο τα πολλά κυβικά στους κινητήρες, είναι και η πολιτική και το πραγματικό κόστος... η (μαύρη) αλήθεια είναι οτι όταν οι γιαπωνέζοι προσπαθούν να ασυναγωνιστούν τους βευρωπαίους σε 'απτή' ποιότητα τότε φαίνεται που είναι τα κόστη... το έχω ξαναγράψει, η 'αξιοπιστία΄πληρώνεται, δεν είναι μόνο θέμα τεχνολογίας ή μενταλιτέ της κάθε εταιρείας, για να είσαι αξιόπιστος και με λογική τιμή θα κόψεις από κάπου αλλού... επίσης, όταν φορτώνεις κάποιο μοντέλο ηλεκτρονικά και αισθητήρες είναι στατιστικά ΑΔΥΝΑΤΟ να μην έχεις αστοχίες, επομένως πλέον 'αθάνατο' αυτοκίνητο ΔΕΝ υπάρχει, προφανώς όμως υπάρχουν λιγότερο και περισσότερο αξιόπιστες μάρκες ή μοντέλα και εάν με λιγότερα χρήματα αγοράζεις πχ focus (αντίστοιχης 'λογικής' μοντέλο) με 8 χρόνια επίσημη εγγύηση τι να την κάνεις τη mazda...
Λίγα κυβικά , μεγάλες τιμές. Άνθρακας ο θησαυρός.
Ειμαι κατοχος mazda 3 pure 2.0 τιμη 24600 το 2005 .Περιμενα εστω και μετα απο τοσα χρονια την επανοδο στην αγορα.Πληρης απογοητευση απο τιμολογιακη πολιτικη .Δηλαδα η ανα μενομενη εκδοση με τον skyactiv x με τα 184 αλογα ποσο θα κοστιζει;Τιμες ιδιες η κσι ακριβοτερες απο mazda Αυστριας.Αντιο και καλη τυχη.....
Είμαι κάτοχος MAZDA 3 SEDAN... Nομίζω πως με αυτούς τους κινητήρες και τις τιμές αυτές η πορεία της ειναι προδιαγεγραμμένη... Ξύπνηστε κύριοι στην ελλάδα ήρθατε να πουλήσετε όχι στην Αμερική...
Ανθελληνικές χωρητικότητες κινητήρα, κ τιμές. Ακόμα κ με τόση τεχνολογία στους κινητήρες hyundai/ kia κ toyota (νεα corolla) θα την πατήσουν κάτω... Κρίμα για μια θρυλική φίρμα όπως αυτή...
....Mε το Mazda 3 να ξεκιναει απο τα 2000 cc και τα 25000 Ευρω, πως να ανταγωνιστει τα αλλα μικρομεσαια? Επισης το Mazda 2 με 75 ιππους, θα δυσκολευτει πολυ, παρολο το αψογο design. Οσο για την σειρα 6, με τα 2000 κυβικα του, και τιμες που πλησιαζουν τις τιμες της Mercedes c class και της ΒΜW 3, δεν φαινονται και πολυ ροδινα τα πραγματα. Εκτος αν η Mazda αποφασισε να αλλαξει target group και να απευθυνθει σε πιο premium κατηγοριες αγοραστων. Θα δουμε! Η νεα αντιπροσωπεια παντως εμπνεει εμπιστοσυνη, και σιγουρα θα βρει λυσεις.
Συμφωνώ με τους συνσχολιαστές. Μελέτησα τον τιμοκατάλογο. Το 3 μόνο με 2λιτρο. Ο 1,8 diesel στα όρια. Ο 1,5 ακριβός. Πάει για μικρό τζίρο. Λες και δεν είδαν καθόλου τον ανταγωνισμό. Κρίμα.
Το κυνήγι των πολλών κυβικών είναι... συνομήλικο με την κρατικοδίαιτη δημοκρατία της Μεταπολίτευσης! Και, για να μη χάνουμε το δάσος, η αιτία, θα είναι πάντα η παρεμπόδιση της ανάπτυξης και η διεύρυνση της πίττας! Να μην ξεχνάμε, ακόμη, πως είμαστε από τις λίγες χώρες της Ευρώπης χωρίς εργοστάσιο, συναρμολόγησης έστω, αυτοκινήτων
Έλα Αλέκοοοοο, πόσοοοο ??? ΑΧαχαχαχαχα Καλά, που πας ρε Καραμήτρο με δίλιτρα μοτέρ στην Ελλάδα ???
Έχει μείνει πολύ πίσω σε τεχνολογία κινητήρων, σε αναλογία κυβικών - ιπποδύναμη. 2.0 λέει με 122 ίππους. Για τις τιμές, απλά για γέλια. Skyactive, πάτωσες.
25.000 για MX 5 1.5 είναι καλούτσικη τιμή. Το περίμενα γύρω στα 30. Για τις υπόλοιπες τιμές δεν έχω γνώμη.
Παιδιά,φται η φορολογία στη Ελλάδα.Στη Αλβανία το MAZDA 6 2.2 diesel fuel kanei 36000 euro.Που οποσ βλέπω στη Ελλάδα φτάνει τα 50000 ευρώ.
50/100 προκαταβολη 50/100 σε πεντε χρονια ατοκα και να πεσουν 2000 οι τιμες στο 2