Κινητήρας-Επιδόσεις: Οικογενειακός ο προσανατολισμός
39.739 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2019)
Ο τετρακύλινδρος και οχταβάλβιδος κινητήρας των 1,5 λίτρων και 116 ίππων είναι πολιτισμένος από πλευράς λειτουργίας και τραχύτητας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και εντελώς αθόρυβος. Η λειτουργία του δεν είναι προσανατολισμένη στην παροχή επιδόσεων αλλά περισσότερο στην εκμετάλλευση της πλούσιας ροπής του για να δίνει ευελιξία εντός πόλης κι ένα καλό τέμπο στο ταξίδι εκτός. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων, φυσικά με τον επιλογέα στο τιμόνι, είναι σχεδόν ράθυμο στις πιο «ήπιες» επιλογές προγράμματος οδήγησης ενώ στο Sport, χωρίς να γίνεται αστραπιαίο, έχει τη ζωντάνια που θελει κανείς. Βοηθάει εδώ το Dynamic Select, διότι έχει την επιλογή Individual, όπου μπορεί κανείς να ρυθμίσει τη γραμμή κίνησης στο Sport βάζοντας σε τιμόνι και ESP πιο ήρεμες ρυθμίσεις. Βγάζει κέφι πάντως το μοτέρ όταν πιεστεί και μαζί με το κιβώτιο απλώνει ωραία τη δύναμή του. Σε πολύ χαμηλά επίπεδα και η μέση κατανάλωση, η οποία μπορεί να πέσει κι άλλο, π.χ στον αυτοκινητόδρομο.