Στο δρόμο: Ταξιδιάρα ψυχή χωρίς να γίνεται πλαδαρή
39.499 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2019)
Συχνά πυκνά θα πιάσεις τον εαυτό σου να δοκιμάζει να χαμηλώσει τη θέση οδήγησης όσο κινείσαι με την B-Class. Σε όλες τις ρυθμίσεις, (και) αυτή η Mercedes, είναι εξαιρετική, απλώς το κάθισμα είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένο. Δέκα πόντους σχεδόν πάνω από την A-Class λέει η εταιρεία, γεγονός που δικαιολογεί την αναζήτηση για μια πιο low ρύθμιση. Της πάει όμως. Μαζί με το μεγάλο και «βαθύ» παρμπρίζ σε βάζει σε μια τουριστική διάθεση.
Η άνεση έχει εμφανώς τον πρώτο λόγο στο ρεπερτόριο της B-Class. Η κύλιση είναι σούπερ ήσυχη, οι λακκούβες σπάνια ενοχλούν σα δόνηση και ακόμα σπανιότερα ηχητικά. Μέχρι και τον περιορισμό του ήχου που κάνει το ελαστικό στη βρεγμένη άσφαλτο έχουν ψάξει οι Γερμανοί να μειώσουν και επειδή ο καιρός τις ημέρες της δοκιμής δημιούργησε τέτοιες συνθήκες, μας έβαλε στη διαδικασία να στήσουμε αυτί στον αυτοκινητόδρομο. Σοφή επιλογή σίγουρα και τα ελαστικά 205/55 σε ζάντα 17 ιντσών. Και ο θόλος γεμίζει ωραία και η ανοχή στη λακκούβα ενισχύεται.
Από πλευράς χειριστηρίων, όλα κινούνται λίγο αργά. Το τιμόνι δεν στερείται αίσθησης, αλλά είναι πιο ράθυμο από ότι π.χ. στην A-Class και απαιτεί λίγο μεγαλύτερες κινήσεις για να φτάσεις στο ίδιο αποτέλεσμα. Σε σβέλτο ρυθμό αυτό μεταφράζεται σε σχετικά αργές εντολές στην είσοδο της στροφής και μια τάση για υποστροφή, η οποία πάντως δεν έχει συνέχεια διότι δεν είναι αντίδραση του πλαισίου. Το κράτημα πάντως είναι εξαιρετικό και το πίσω μέρος σταθερό αλλά όχι ξερό. Η B-Class δε θα πει όχι σε ένα γρήγορο ρυθμό. Τη νιώθεις αρκετά ελαφριά και σίγουρα ομοιογενή, χωρίς εκπλήξεις ή σπασμωδικές κινήσεις στις αποκρίσεις της. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ESP παραμένει ψύχραιμο ακόμα και σε καταστάσεις αυξημένης πίεσης. Βασικός υπεύθυνος και εδώ η ανάρτηση: δεν αφήνει τις κλίσεις να πάρουν... «πολυχρηστικές» διαστάσεις όπως θα γινόταν παλιότερα και δίνει αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Δυνατά και αρμονικά στην επέμβασή τους είναι τα φρένα.