Πιο ορθολογική είναι η διάταξη των καθισμάτων στο εσωτερικό αυτής της B-Class καθώς είναι πιο ευθύγραμμη και λιγότερο «αμφιθεατρική» από πριν. Ο χώρος για τα κεφάλια είναι πολύ καλός, παρά την παρουσία ηλιοροφής στο «δικό μας» αυτοκίνητο, στοιχείο που πάντα κόβει πόντους. Το πλάτος επίσης εξαιρετικό για δύο άτομα με φουλ άνεση ή για τρία με ελάχιστα λιγότερη. Ο χώρος για τα γόνατα πλουσιοπάροχος (αν και λίγο μικρότερος από ότι πριν), αλλά η μεσαία θέση έχει να αντιμετωπίσει το αρκετά ψηλό τούνελ, προφανώς για τις τετρακίνητες εκδόσεις. Το πορτ-μπαγκάζ είναι επίσης άριστο σε σχήμα, με κατακόρυφα κομμένες πλευρές, διπλό δάπεδο και μια επάρκεια σε συστήματα συγκράτησης, θήκες, πρίζες, φώτα κλπ. Αυτό που μας έλειψε από το πίσω διαμέρισμα της B-Class είναι κάποιοι πόντοι πολυχρηστικότητας. Το συρόμενο κάθισμα π.χ., δεν είναι ακομη στον εξοπλισμό, θα είναι όμως μέσα στη χρονιά, όπως και η αναδίπλωση της εμπρός δεξιάς θέσης. Μέχρι τότε η διαιρούμενη πίσω πλάτη (αναλογία 40:20:40) θα κάνει τη δουλειά. Ευτυχώς η πόρτα ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά και προαιρετικά με κίνηση του ποδιού.