3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η ανάρτηση είναι αρκετά σφικτή και σε δρόμο με στροφές αποζημιώνει πλήρως τον οδηγό με την αίσθηση που παρέχει.
Στο δρόμο: Πιο ολοκληρωμένη και πιο ώριμη
144.508 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2019)
Δεν είχε κακή θέση οδήγησης η A-Class αλλά στη νέα γενιά το πώς είναι στημένο και πώς ρυθμίζεται το κάθισμα (ειδικά το ενίαιο σπορ κάθισμα στη λευκη Α 180 d του τεστ) μπορεί να αναδειχτούν σε δυνατά χαρτιά του μοντέλου. Κάτι άλλο που σημειώνει κανείς είναι ότι, ενώ έχει διατηρηθεί το «σκυφτό», «πολεμικό» στιλ με βάση τον τρόπο που η οροφή σκεπάζει τους επιβάτες, το φως που μπαίνει στην καμπίνα είναι περισσότερο και η ορατότητα προς τις πίσω γωνίες αρκετά καλύτερη πλέον.
Εντός πόλης η ανάρτηση δείχνει αρκετά σφικτή. Είναι καλύτερη από πριν η εκτέλεση, καθώς έχουν μεν εκλείψει οι νευρικές αντιδράσεις από τον πίσω άξονα, αλλά το setup των αμορτισέρ συνεχίζει να δείχνει αρκετά αυστηρό. Aυτό πάντως δεν επηρεάζει την ποιότητα κύλισης, η οποία είναι υψηλού επιπέδου και σίγουρα πολύ καλύτερη από του απερχόμενου μοντέλου, ακόμα και της εκδοχής μετά το λίφτινγκ στα μέσα του 2015, οπότε και είχε ραφιναριστεί αισθητά η μικρομεσαία Benz.
Ανεβάζοντας ρυθμό, ο οδηγός παρατηρεί μια αίσθηση χαμηλού βάρους και καλής ισορροπίας της μάζας, ενώ πολλά θετικά σχόλια αποσπά πια το τιμόνι, διότι έχει πολύ περισσότερη αρμονία στον τρόπο που δουλεύει. Εκεί δηλαδή που το προηγούμενο ξεκινούσε ως πολύ σφικτό αλλά όσο έστριβες δεν κρατούσε όλες τις αρχικές υποσχέσεις και εμφάνιζε κενά σημεία, το τωρινό είναι πιο γεμάτο σε όλο το φάσμα της περιστροφής, ελαφρύ όσο χρειάζεται και με πολύ καλή κατευθυντικότητα. Αυτή η ομοιογένεια είναι που ακολουθεί πλέον ολόκληρη την οδική συμπεριφορά.
Η σφικτή ανάρτηση μετατρέπεται σε προσόν όταν ο οδηγός κινηθεί πιο γρήγορα, οι κλίσεις είναι αρκετά περιορισμένες σε βαθμό που περνούν απαρατήρητες, ενώ και η υποστροφή έρχεται πολύ καθυστερημένα και πολύ προοδευτικά.
Σημαντική λείανση στα χαρακτηριστικά της νέας Α-Class παρέχει και ο πίσω άξονας (ημιάκαμπτος σε αυτό το επίπεδο ακόμη, ενώ πιο ψηλά στον τιμοκατάλογο μπαίνουν λύσεις πολλαπλών συνδέσεμων), ο οποίος βάζει πιο γλυκά πλέον το αμάξωμα στη στροφή όντας λιγότερο απόλυτος σε αίσθηση. Κάτι άλλο που κρατήσαμε είναι η ακαμψία του πλαισίου, η οποία μας έδειξε ότι για μια ακόμη φορά η AMG παραλλαγή θα έχει μια εξαιρετική βάση στη διάθεσή της. Αναμενόμενα πολύ υψηλή η επίδοση των φρένων, αν και βελτίωση υπάρχει και εδώ, σε ό,τι αφορά τη συνολική αίσθηση του πεντάλ και την αριστοτεχνική βαθμονόμηση της απόδοσης, από το ελαφρύ φρενάρισμα έως την οριστική και άμεση ακινητοποίηση.
Σταθερότατη, χωρίς έντονες κλίσεις και με πολύ αρμονικό σε αίσθηση τιμόνι, η A-Class είναι περισσότερο από αποτελεσματική όταν κινείται σβέλτα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εντός πόλης η ανάρτηση δείχνει αρκετά σφικτή. Είναι καλύτερη από πριν η εκτέλεση, καθώς έχουν μεν εκλείψει οι νευρικές αντιδράσεις από τον πίσω άξονα, αλλά το setup των αμορτισέρ συνεχίζει να δείχνει αρκετά αυστηρό. Aυτό πάντως δεν επηρεάζει την ποιότητα κύλισης, η οποία είναι υψηλού επιπέδου και σίγουρα πολύ καλύτερη από του απερχόμενου μοντέλου, ακόμα και της εκδοχής μετά το λίφτινγκ στα μέσα του 2015, οπότε και είχε ραφιναριστεί αισθητά η μικρομεσαία Benz.
Ανεβάζοντας ρυθμό, ο οδηγός παρατηρεί μια αίσθηση χαμηλού βάρους και καλής ισορροπίας της μάζας, ενώ πολλά θετικά σχόλια αποσπά πια το τιμόνι, διότι έχει πολύ περισσότερη αρμονία στον τρόπο που δουλεύει. Εκεί δηλαδή που το προηγούμενο ξεκινούσε ως πολύ σφικτό αλλά όσο έστριβες δεν κρατούσε όλες τις αρχικές υποσχέσεις και εμφάνιζε κενά σημεία, το τωρινό είναι πιο γεμάτο σε όλο το φάσμα της περιστροφής, ελαφρύ όσο χρειάζεται και με πολύ καλή κατευθυντικότητα. Αυτή η ομοιογένεια είναι που ακολουθεί πλέον ολόκληρη την οδική συμπεριφορά.
Η σφικτή ανάρτηση μετατρέπεται σε προσόν όταν ο οδηγός κινηθεί πιο γρήγορα, οι κλίσεις είναι αρκετά περιορισμένες σε βαθμό που περνούν απαρατήρητες, ενώ και η υποστροφή έρχεται πολύ καθυστερημένα και πολύ προοδευτικά.
Σημαντική λείανση στα χαρακτηριστικά της νέας Α-Class παρέχει και ο πίσω άξονας (ημιάκαμπτος σε αυτό το επίπεδο ακόμη, ενώ πιο ψηλά στον τιμοκατάλογο μπαίνουν λύσεις πολλαπλών συνδέσεμων), ο οποίος βάζει πιο γλυκά πλέον το αμάξωμα στη στροφή όντας λιγότερο απόλυτος σε αίσθηση. Κάτι άλλο που κρατήσαμε είναι η ακαμψία του πλαισίου, η οποία μας έδειξε ότι για μια ακόμη φορά η AMG παραλλαγή θα έχει μια εξαιρετική βάση στη διάθεσή της. Αναμενόμενα πολύ υψηλή η επίδοση των φρένων, αν και βελτίωση υπάρχει και εδώ, σε ό,τι αφορά τη συνολική αίσθηση του πεντάλ και την αριστοτεχνική βαθμονόμηση της απόδοσης, από το ελαφρύ φρενάρισμα έως την οριστική και άμεση ακινητοποίηση.