Κάτω από το καπό του «περιπετειώδους» Ka+ Active της δοκιμής εδρεύει ο γνώριμος Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1,5 λτ. (σ.σ συμβαδίζει με τους νεότερους ευρωπαϊκούς κανονισμούς) που αποδίδει 95 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 215 Nm ροπής από τις 1.750-2.500 σ.α.λ.. Στην πράξη, λοιπόν, αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλή ελαστικότητα από χαμηλά και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής, με τα επίπεδα θορύβου και τους κραδασμούς να είναι μικρής έντασης. Το σύνολο ολοκληρώνεται με το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων που, αν και εξασφαλίζει καλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου λόγω της αραιής του κλιμάκωσης, υπολείπεται «νεύρου», κάτι στο οποίο θα βοηθούσε η ύπαρξη έκτης ταχύτητας. Πάντως το κιβώτιο αφήνει θετικές εντυπώσεις με τις διαδρομές του επιλογέα να είναι σαφείς και το κούμπωμα των σχέσεων απροβλημάτιστο. Μιλώντας για κατανάλωση, τέλος, αυτή ορίζεται στα 5,7 λτ./100 χλμ., σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις μας, ενώ αναφορικά με τις επιδόσεις το μηχανικό σύνολο είναι επαρκές για να κινηθεί κάποιος σβέλτα.