Η καρδιά του Ford Ka+ ανήκει εξ ορισμού στην πόλη εντούτοις, στην έκδοση Active επιτρέπει στον οδηγό να... ξεστρατίσει και να πατήσει χώμα δίνοντας του το απαραίτητο θάρρος για light off road εξερευνήσεις. Αναφορικά με τη συμπεριφορά του στο δρόμο, τις εντυπώσεις κερδίζουν το άμεσο τιμόνι με την καλή αίσθηση βάρους που μεταβάλλεται ανάλογα με τα φορτία που δέχεται ο εμπρός άξονας, η ανυψωμένη ανάρτηση που δύσκολα θα τα βρει σκούρα με τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος και η απουσία των απρόβλεπτα έντονων κλίσεων στις στροφές, παρά το αυξημένο κέντρο βάρους. Επιπλέον, τη θετική συνολική εικόνα συνεπικουρούν τα φρένα και το κιβώτιο, ενώ ο αστικός του προσανατολισμός τονίζεται περαιτέρω από τον μικρό κύκλο στροφής (10 μ.). Από εκεί και πέρα, διάγει εν γένει καλό χαρακτήρα και στον αυτοκινητόδρομο, όντας ευθύβολο και ήσυχο, κάτι που αποδεικνύει τα καλά επίπεδα ηχομόνωσης.
Πατάει και χώμα
Το Ka+ Active δεν τα πάει καλά μόνο στο δρόμο, αφού δεν θα σου αρνηθεί το πέρασμα από πατημένους χωματόδρομους, ενώ για τους πιο θαρραλέους θα τα καταφέρει και σε light off road αναζητήσεις, πάντα όμως με μέτρο. Τα όρια θέτουν, μεταξύ άλλων, τα ασφάλτινα ελαστικά, αλλά όπως και να έχει η ουσία είναι πως ο χαρακτήρας του Ka+ έχει περάσει σχεδόν αυτούσιος και στην έκδοση Active, κάτι για το οποίο μπορεί να καυχιέται το μίνι 4Χ2 crossover της Ford.