ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο τρικύλινδρος 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας αποδίδει 129 ίππους με 200 Nm ροπής.

Το Civic στην έκδοση με το turbo μοτέρ 1,0 λτ. συνδυάζεται με τον καλύτερο τρόπο με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Κινητήρας: Ο πιο ισχυρός 1.000άρης στα μικρομεσαία

181.529 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2017)

Το νέο Civic στην downsizing εποχή του εφοδιάζεται στην βασική έκδοση από τον ολοκαίνουριο 1.000άρη κινητήρα της οικογένειας «Earth Dream Technonlogies» με την ονομασία VTEC Turbo (κωδικός P10A), o oποίος και είναι αυτή τη στιγμή ο ισχυρότερος κινητήρας (στα κυβικά του) που συναντάμε στην μικρομεσαία κατηγορία. Ο τρικύλινδρος αυτός κινητήρας αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ και ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων στην εισαγωγή και εξαγωγή (Dual VTC), αποτελώντας έτσι το μικρό αδελφάκι του 2λιτρου κινητήρα του Type R (της προηγούμενης αλλά και αυτής της γενιάς που θα γνωρίσουμε σύντομα). Η ροπή του τρικύλινδρου μοτέρ ανέρχεται στα 200 Nm διαθέσιμα από τις 1.700 σ.α.λ. κάτι που είναι αισθητό στην πράξη, αφού τραβάει θετικά από χαμηλά και αντίθετα με τα περισσότερα αντίστοιχου κυλινδρισμού σύνολα, δεν «κομπιάζει» στις μεσαίες και υψηλές στροφές. Η τρικύλινδρη «φύση» του ωστόσο δεν κρύβεται ηχητικά, αφού παρουσιάζει τραχύτητα στη λειτουργία του όχι όμως και κραδασμούς. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο βάρους 1.350 κιλών αμάξωμα του νέου Civic είναι σχετικά καλές, ενώ οι τιμές κατανάλωσης δείχνουν να έχουν «ανεβασμένες διαθέσεις», ειδικότερα υπό πίεση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON