ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Honda Civic με τον turbo 1.000άρη VTEC κινητήρα απόδοσης 129 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει;

Η ανάρτηση του Civic είναι τέλεια ρυθμισμένη ώστε να αναδεικνύει την δυναμική του συμπεριφορά χωρίς ωστόσο να μετριάζει την άνεση.

Το σύστημα διεύθυνσης του Civic, σε προκαλεί να κινηθείς γρήγορα. Εκεί διαπιστώνεις ότι το πλαίσιο, ο κινητήρας και η ανάρτηση μπορούν να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Honda Civic.

Zoom στις λεπτομέρειες του νέου Honda Civic.

Δοκιμή: Νέο Honda Civic 1,0 λτ. με 129 PS

181.523 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2017)

Το νέο Civic είναι εδώ και για πρώτη φορά με turbo. Δείτε τώρα, επιδόσεις, κατανάλωση και πως είναι στο δρόμο το νέο μικρό θαύμα της Honda.

What is new
- Κινητήρας 1,0 λτ. με 129 ίππους
- Καίει 7,8 λτ./100 χλμ.
- Από 20.650 ευρώ

To Civic ανέκαθεν αποτελούσε το σημαντικότερο μοντέλο στην γκάμα της Honda ως το αυτοκίνητο που την έχει κάνει ευρέως γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο. Για το λόγο αυτό η Honda επενδύει πάνω του μεγάλο budget από το R&D της. Με τον ανταγωνισμό να «αλωνίζει» τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία ακολουθώντας το «δόγμα» του downsizing, ήρθε λοιπόν και για το Civic αυτή η στιγμή. Η 10η γενιά του είναι αυτή που βάζει την Honda σε μια νέα εποχή γενικότερα, αφού αρχικά είναι ένα μοντέλο το οποίο διατίθεται σε 70 χώρες. Με ξεχωριστή για άλλη μια φορά εμφάνιση, μεγάλους χώρους, καλό ποιοτικό και τεχνολογικό προφίλ και οδηγοκεντρική προσέγγιση στο δρόμο, το 10ης γενιάς είναι το πιο πλήρες Civic που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Το δοκιμάζουμε στην μικρότερη και εμπορικά πιο ενδιαφέρουσα για την χώρα μας έκδοση, με τον 1.000άρη κινητήρα των 129 ίππων με τιμή λανσαρίσματος που ξεκινά από τα 20.650 ευρώ.

Εμφάνιση: Ιδιαίτερο σχεδιαστικά ως Civic 
Το νέο Civic αν και ξεφεύγει από τα αισθητικά πρότυπα του προηγούμενης γενιάς, καταφέρνει και είναι και πάλι ξεχωριστό με φουτουριστικά στοιχεία, ενώ μπορεί να χαρακτηριστεί και κάπως υπερβολικό. Ως παγκόσμιο αυτοκίνητο πλέον, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ικανοποιήσει τα γούστα πολλών περισσότερων ανθρώπων, εφαρμόζοντας στη σχεδίασή του πιο πεπλατυσμένες επιφάνειες παρά καμπύλες. Συνολικά οι μεγαλύτερες διαστάσεις του δεν κρύβονται οπτικά, ενώ oι ξεχωριστής αισθητικής λεπτομέρειές του, προσδίδουν δυναμισμό. Όπως για παράδειγμα τα ιδιόμορφα πίσω φωτιστικά σώματα LED και τα μαύρα κυψελωτά πλαστικά σαν αεραγωγοί στον «πίσω» προφυλακτήρα. Το πίσω μέρος γενικότερα είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο του νέου Civic, με την διπλή αεροτομή που διαμορφώνεται από την  τμηματική διάσπαση του παρμπρίζ, να επανέρχεται σε μοντέλο της Honda. Πάντως και το μπροστινό μέρος δεν στερείται φαντασίας. Εκεί συναντούμε τη νέα μάσκα της Honda με την χαρακτηριστική μαύρη κεντρική λωρίδα της γρίλιας να εκτείνεται ανάμεσα στα νέα στενά LED φωτιστικά. Ο προφυλακτήρας και εδώ προβάλλει ένα πιο σπορ σχεδιαστικό ύφος με αντίστοιχες fake, μεγάλες εισαγωγές αέρα. Την δυναμική του υπόσταση υπογραμμίζουν τα έντονα νεύρα του καπό, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών και η γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Εκεί, εντύπωση προκαλεί η υιοθέτηση παραδοσιακών χειρολαβών έναντι των κρυφών των δύο προηγούμενων γενεών. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL