To Civic ανέκαθεν αποτελούσε το σημαντικότερο μοντέλο στην γκάμα της Honda ως το αυτοκίνητο που την έχει κάνει ευρέως γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο. Για το λόγο αυτό η Honda επενδύει πάνω του μεγάλο budget από το R&D της. Με τον ανταγωνισμό να «αλωνίζει» τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία ακολουθώντας το «δόγμα» του downsizing, ήρθε λοιπόν και για το Civic αυτή η στιγμή. Η 10η γενιά του είναι αυτή που βάζει την Honda σε μια νέα εποχή γενικότερα, αφού αρχικά είναι ένα μοντέλο το οποίο διατίθεται σε 70 χώρες. Με ξεχωριστή για άλλη μια φορά εμφάνιση, μεγάλους χώρους, καλό ποιοτικό και τεχνολογικό προφίλ και οδηγοκεντρική προσέγγιση στο δρόμο, το 10ης γενιάς είναι το πιο πλήρες Civic που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Το δοκιμάζουμε στην μικρότερη και εμπορικά πιο ενδιαφέρουσα για την χώρα μας έκδοση, με τον 1.000άρη κινητήρα των 129 ίππων με τιμή λανσαρίσματος που ξεκινά από τα 20.650 ευρώ.
Εμφάνιση: Ιδιαίτερο σχεδιαστικά ως Civic
Το νέο Civic αν και ξεφεύγει από τα αισθητικά πρότυπα του προηγούμενης γενιάς, καταφέρνει και είναι και πάλι ξεχωριστό με φουτουριστικά στοιχεία, ενώ μπορεί να χαρακτηριστεί και κάπως υπερβολικό. Ως παγκόσμιο αυτοκίνητο πλέον, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ικανοποιήσει τα γούστα πολλών περισσότερων ανθρώπων, εφαρμόζοντας στη σχεδίασή του πιο πεπλατυσμένες επιφάνειες παρά καμπύλες. Συνολικά οι μεγαλύτερες διαστάσεις του δεν κρύβονται οπτικά, ενώ oι ξεχωριστής αισθητικής λεπτομέρειές του, προσδίδουν δυναμισμό. Όπως για παράδειγμα τα ιδιόμορφα πίσω φωτιστικά σώματα LED και τα μαύρα κυψελωτά πλαστικά σαν αεραγωγοί στον «πίσω» προφυλακτήρα. Το πίσω μέρος γενικότερα είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο του νέου Civic, με την διπλή αεροτομή που διαμορφώνεται από την τμηματική διάσπαση του παρμπρίζ, να επανέρχεται σε μοντέλο της Honda. Πάντως και το μπροστινό μέρος δεν στερείται φαντασίας. Εκεί συναντούμε τη νέα μάσκα της Honda με την χαρακτηριστική μαύρη κεντρική λωρίδα της γρίλιας να εκτείνεται ανάμεσα στα νέα στενά LED φωτιστικά. Ο προφυλακτήρας και εδώ προβάλλει ένα πιο σπορ σχεδιαστικό ύφος με αντίστοιχες fake, μεγάλες εισαγωγές αέρα. Την δυναμική του υπόσταση υπογραμμίζουν τα έντονα νεύρα του καπό, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών και η γραμμή που διατρέχει όλο το αμάξωμα στα πλαϊνά του. Εκεί, εντύπωση προκαλεί η υιοθέτηση παραδοσιακών χειρολαβών έναντι των κρυφών των δύο προηγούμενων γενεών.
Επειδή εσείς οι γερμανοφιλοι ειστε πολυ υπεράνω ακουστε πρωτη φωρα τρεικυλινδρο μοτερ με τουρμο βγηκε στην ιαπωνια στα λεγομενα kei cars πριν απο 40 χρονια δηλαδη το 1977.Και μας το παρουσιάζουν οι γερμανοι σαν πρωτοπορια ποσα ψέματα θα πουν και εσυ βοδι ελληνα κανε κι'@αλλο πλουσιο τον γερμανό.
Φίλε Μπάμπη είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Ναι, το έχουν τιμολογήσει ακριβά, Όχι, το golf δεν είναι ανώτερο αυτοκίνητο κανέναν απολύτως τομέα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις μία ποιοτική και αξιόπιστη εταιρία σαν τη Honda με μαντρακάδες με ποιοτικό εσωτερικό. Μας πέταξες τα μάτια έξω πρωινιάτικα.
Οι γερμανοφιλοι διαχρονικα δεν πολυασχολουνται με το αυτοκινητο γι' αυτο και επιλεγουν ο,τι λενε οι διαφημισεις. Μια φορα στη ζωη σας αν τα βαλετε κατω με χαρτι και μολυβι θα δειτε την ξεκαθαρη υπεροχη και τη λογικη τιμη του Civic εναντι του υπερτιμημενου και Golf. Για να το αντιστρεψω μηπως και επιτελους σπασουν οι παρωπιδες σας, αν κατασκεαζε η VW το Civic θα το κοστολογουσε ακομα πιο ακριβα απο την Honda με την ποιοτητα που εχει!!!
@Μπάμπης
Καλημέρα, επειδή είμαι στην αναζήτηση compact αυτοκινήτου με μεγάλους χώρους για οικογένεια και έχω ξεχωρίσει το civic, μπορείτε να μου απαντήσετε γιατί θεωρείτε το golf καλύτερο ως αυτοκίνητο; Το είδα πρόσφατα στην αναζήτησή μου και μπορώ ξεχωρίσω 2 τεράστια μειονεκτήματα του golf έναντί του civic
1) χώροι, πορτ μπαγκάζ ειδικά είναι 120 ολόκληρα λίτρα μικρότερο (του golf)
2) εγγύηση (τραγική 2 έτη εγγύηση στο golf, ενώ στο civic 8 χρόνια με τα 5 πρώτα δωρεάν τα αναλώσιμα του σέρβις)
Εκτός από αυτά τα 2 τεράστια μειονεκτήματα του golf για εμένα, επιδόσεις, στήσιμο (ημιάκαμπτος άξονας στο 1000άρι golf) όλα είναι υπέρ του civic.
Είμαι και εγώ σε φάση αγοράς αυτοκινήτου και η αλήθεια είναι ότι ενώ πήγαινα για αποκλειστικά Diesel και τα κλασικά στην αγορά μόλις είδα το νεο Civic ερωτεύτηκα... Ποιο φουλ απο πότε ακομα και στην πρώτη έκδοση (comford) .
Για μενα όποιος ενδιαφέρετε και το δει από κοντά θα καταλαβει την διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα και για μένα πιστεύω ότι κυλάει ποιο πολυ προς τα PREMIUM μεσαία αυτοκίνητα της αγοράς...
Γατακια γερμανοφιλοι το γκολφ πουλαει καμια 4-5 χιλιάδες ενω το σιβικ κατι εκατοντάδες στην Ελλάδα αλλα σε μεγάλες αγορές οπως η Αμερική ο γερμανικος κουβας δεν υπάρχει γιατι εκει το σιβικ πουλαει οσο οσο.
Για να μιλάμε με στοιχεία (από Αγγλική εταιρία που πουλάει επεκτάσεις εγγύησης):
Civic: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/31
Golf: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/176
Μένει να δούμε τι αξιοπιστία θα έχουν αυτά τα καινούριο μοτέρ της Honda, τα (υπέρ)υπερτροφοδοτούμενα και υποκυβισμένα, με τα διπλά turbo (στο 16αρι diesel) κ.ο.κ. γιατί προβλέπω να πηγαίνει στο γκρεμό κι αυτή μαζί με τους άλλους πάλαι ποτέ αξιόπιστους...
το ότι είναι καλύτερο, ισάξιο ή όχι του golf δεν αναιρεί το γεγονός ότι και τα 2 είναι πανάκριβα (όπως και το 308). Οι πωλήσεις πάντως καλές για το golf και πάτος για τη honda στην Ελλάδα - άρα η τιμή του και όχι μόνο δεν είναι σωστή. Η άποψήμου? αν μπορείς να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια όπως οι περισσότεροι Ευρωπαίοι πάρε golf. Aν υπολογίζεις να το κρατήσεις 15 χρόνια πάρε civic
Τωρα ξυπνησανε στη Honda και εφαρμοζουν το downsizing,αυτο δλδ που κανουν οι Γερμανοι εδω και μια δεκαετια και τα πουλανε και βαπορισια...οι βλαχοι 'γιναν δημαρχοι κι οι γυφτοι καπετανιοι
Όταν μία εταιρεία εχει παραπλήσιες τιμές στα προϊόντα της με άλλες και δεν πουλάει σημαίνει ότι τα προϊόντα της δεν αξίζουν τα λεφτά που ζητάει. Είναι τόσο απλό και αυτό ακριβώς συμβαίνει με τη Honda.
φρέσκο: το golf ειναι φτηνότερο από το civic και καίει λιγότερο προσφορά ως 29/12 vg 1 .0 TSI 110PS Comfortline- από 20.400€ τώρα 18.900€
1.0 TSI 110PS Generation – από 21.800€ τώρα 20.300
H HONDA KOIMATAI ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΕ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ - ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ- ΕΤΣΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥΛΑΕΙ 500 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η HONDA ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 8700 Η ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ 6000 H VW
Είναι και θέμα γούστου τι αρέσει στον καθένα αλλά εγώ προσωπικά δεν αμφισβητώ με τίποτα την αξία του golf. Είμαι γεωπόνος στο επάγγελμα και έχω ένα Golf 2 του 1988 με το οποίο πλεον πηγαίνω στα χωράφια για να κάνω εκτιμήσεις από τις καταστροφές. Εχει 360 χιλιάδες km και δουλεύουν τα πάντα στο αυτοκίνητο οπως ήταν καινούργιο χωρίς να μου έχει παρουσιάσει προβλήματα εκτός από τα αναλώσιμα. Δεν ξέρω πολλά για τα καινούργια αλλά αυτό που έχω εγώ αποδεδειγμένα ήταν καλύτερο από ότι άλλο υπήρχε τότε στην αγορά. Αυτό δημιουργεί την αναγνώριση από τον κόσμο και την πιστότητα σε ένα προϊόν.
Κατά τη γνώμη μου το έχουν τιμολογήσει ακριβά. Τόσα λεφτά έχει και το golf το χιλιάρι με τα 110 άλογα που αν και λιγότερα δεν εχει σημαντικη διαφορά. Έτσι η λογική λέει golf και αυτό είναι που θα πουλήσει πολύ περισσότερο σίγουρα γιατί συνολικά είναι ανώτερο αυτοκίνητο.
Επειδή εσείς οι γερμανοφιλοι ειστε πολυ υπεράνω ακουστε πρωτη φωρα τρεικυλινδρο μοτερ με τουρμο βγηκε στην ιαπωνια στα λεγομενα kei cars πριν απο 40 χρονια δηλαδη το 1977.Και μας το παρουσιάζουν οι γερμανοι σαν πρωτοπορια ποσα ψέματα θα πουν και εσυ βοδι ελληνα κανε κι'@αλλο πλουσιο τον γερμανό.
Φίλε Μπάμπη είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Ναι, το έχουν τιμολογήσει ακριβά, Όχι, το golf δεν είναι ανώτερο αυτοκίνητο κανέναν απολύτως τομέα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις μία ποιοτική και αξιόπιστη εταιρία σαν τη Honda με μαντρακάδες με ποιοτικό εσωτερικό. Μας πέταξες τα μάτια έξω πρωινιάτικα.
Οι γερμανοφιλοι διαχρονικα δεν πολυασχολουνται με το αυτοκινητο γι' αυτο και επιλεγουν ο,τι λενε οι διαφημισεις. Μια φορα στη ζωη σας αν τα βαλετε κατω με χαρτι και μολυβι θα δειτε την ξεκαθαρη υπεροχη και τη λογικη τιμη του Civic εναντι του υπερτιμημενου και Golf. Για να το αντιστρεψω μηπως και επιτελους σπασουν οι παρωπιδες σας, αν κατασκεαζε η VW το Civic θα το κοστολογουσε ακομα πιο ακριβα απο την Honda με την ποιοτητα που εχει!!!
@Μπάμπης Καλημέρα, επειδή είμαι στην αναζήτηση compact αυτοκινήτου με μεγάλους χώρους για οικογένεια και έχω ξεχωρίσει το civic, μπορείτε να μου απαντήσετε γιατί θεωρείτε το golf καλύτερο ως αυτοκίνητο; Το είδα πρόσφατα στην αναζήτησή μου και μπορώ ξεχωρίσω 2 τεράστια μειονεκτήματα του golf έναντί του civic 1) χώροι, πορτ μπαγκάζ ειδικά είναι 120 ολόκληρα λίτρα μικρότερο (του golf) 2) εγγύηση (τραγική 2 έτη εγγύηση στο golf, ενώ στο civic 8 χρόνια με τα 5 πρώτα δωρεάν τα αναλώσιμα του σέρβις) Εκτός από αυτά τα 2 τεράστια μειονεκτήματα του golf για εμένα, επιδόσεις, στήσιμο (ημιάκαμπτος άξονας στο 1000άρι golf) όλα είναι υπέρ του civic.
20000$ οσο και ο γερμανικος κουβας με το παρανομο λογισμικο αλλα ξεχασα πρεπει να το αφερεσαν νομιζω😈
Είμαι και εγώ σε φάση αγοράς αυτοκινήτου και η αλήθεια είναι ότι ενώ πήγαινα για αποκλειστικά Diesel και τα κλασικά στην αγορά μόλις είδα το νεο Civic ερωτεύτηκα... Ποιο φουλ απο πότε ακομα και στην πρώτη έκδοση (comford) . Για μενα όποιος ενδιαφέρετε και το δει από κοντά θα καταλαβει την διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα και για μένα πιστεύω ότι κυλάει ποιο πολυ προς τα PREMIUM μεσαία αυτοκίνητα της αγοράς...
Γατακια γερμανοφιλοι το γκολφ πουλαει καμια 4-5 χιλιάδες ενω το σιβικ κατι εκατοντάδες στην Ελλάδα αλλα σε μεγάλες αγορές οπως η Αμερική ο γερμανικος κουβας δεν υπάρχει γιατι εκει το σιβικ πουλαει οσο οσο.
Η υπεροχή του HONDA έναντι του GOLF είναι αναμφισβήτητη. Απλά για όσους μπορούν να πληρώσουν κάτι παραπάνω υπάρχει και το CIVIC με τα 182 άλογα.
Για να μιλάμε με στοιχεία (από Αγγλική εταιρία που πουλάει επεκτάσεις εγγύησης): Civic: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/31 Golf: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/176
Μένει να δούμε τι αξιοπιστία θα έχουν αυτά τα καινούριο μοτέρ της Honda, τα (υπέρ)υπερτροφοδοτούμενα και υποκυβισμένα, με τα διπλά turbo (στο 16αρι diesel) κ.ο.κ. γιατί προβλέπω να πηγαίνει στο γκρεμό κι αυτή μαζί με τους άλλους πάλαι ποτέ αξιόπιστους...
το ότι είναι καλύτερο, ισάξιο ή όχι του golf δεν αναιρεί το γεγονός ότι και τα 2 είναι πανάκριβα (όπως και το 308). Οι πωλήσεις πάντως καλές για το golf και πάτος για τη honda στην Ελλάδα - άρα η τιμή του και όχι μόνο δεν είναι σωστή. Η άποψήμου? αν μπορείς να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια όπως οι περισσότεροι Ευρωπαίοι πάρε golf. Aν υπολογίζεις να το κρατήσεις 15 χρόνια πάρε civic
Συγχωρήστε με αλλά η εταιρεία δίνει κατανάλωση 4.1/100 χιλιόμετρα.
Τωρα ξυπνησανε στη Honda και εφαρμοζουν το downsizing,αυτο δλδ που κανουν οι Γερμανοι εδω και μια δεκαετια και τα πουλανε και βαπορισια...οι βλαχοι 'γιναν δημαρχοι κι οι γυφτοι καπετανιοι
Όταν μία εταιρεία εχει παραπλήσιες τιμές στα προϊόντα της με άλλες και δεν πουλάει σημαίνει ότι τα προϊόντα της δεν αξίζουν τα λεφτά που ζητάει. Είναι τόσο απλό και αυτό ακριβώς συμβαίνει με τη Honda.
Από περιέργεια βλέπω ότι το Σεντάν το δίλιτρο κάνει σχεδόν 20 εδώ το Σεντάν ξεκινά από 25?
Nikosbuffon, πόσο κάνει το civic στο Τέξας δε μας λες όμως.
φρέσκο: το golf ειναι φτηνότερο από το civic και καίει λιγότερο προσφορά ως 29/12 vg 1 .0 TSI 110PS Comfortline- από 20.400€ τώρα 18.900€ 1.0 TSI 110PS Generation – από 21.800€ τώρα 20.300 H HONDA KOIMATAI ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΔΕ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ - ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ- ΕΤΣΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥΛΑΕΙ 500 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η HONDA ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 8700 Η ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ 6000 H VW
Είναι και θέμα γούστου τι αρέσει στον καθένα αλλά εγώ προσωπικά δεν αμφισβητώ με τίποτα την αξία του golf. Είμαι γεωπόνος στο επάγγελμα και έχω ένα Golf 2 του 1988 με το οποίο πλεον πηγαίνω στα χωράφια για να κάνω εκτιμήσεις από τις καταστροφές. Εχει 360 χιλιάδες km και δουλεύουν τα πάντα στο αυτοκίνητο οπως ήταν καινούργιο χωρίς να μου έχει παρουσιάσει προβλήματα εκτός από τα αναλώσιμα. Δεν ξέρω πολλά για τα καινούργια αλλά αυτό που έχω εγώ αποδεδειγμένα ήταν καλύτερο από ότι άλλο υπήρχε τότε στην αγορά. Αυτό δημιουργεί την αναγνώριση από τον κόσμο και την πιστότητα σε ένα προϊόν.
Κατά τη γνώμη μου το έχουν τιμολογήσει ακριβά. Τόσα λεφτά έχει και το golf το χιλιάρι με τα 110 άλογα που αν και λιγότερα δεν εχει σημαντικη διαφορά. Έτσι η λογική λέει golf και αυτό είναι που θα πουλήσει πολύ περισσότερο σίγουρα γιατί συνολικά είναι ανώτερο αυτοκίνητο.