Εσωτερικό: Μοντέρνο & πολυτελές, το περιμέναμε πιο ευρύχωρο
144.044 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2019)
Η νέα σχεδιαστική γλώσσα πέρασε και στο εσωτερικό με χρήση αιχμηρών γραμμών και άφθονων ακμών σε διάφορα σημεία. Το τελικό αποτέλεσμα είναι άκρως ελκυστικό και αντικειμενικά σούπερ ποιοτικό με τη χρήση ακριβών υλικών, που είναι γεροδεμένα και άριστα φινιρισμένα. Από τη βασική κιόλας έκδοση υπάρχουν ψηφιακά όργανα με οθόνη 10,25 ιντσών, ενώ το Virtual Cockpit κοστίζει λίγα ευρώ επιπλέον (173 ευρώ) και το συνιστούμε. Το MMI Navi Plus έρχεται με έγχρωμη οθόνη αφής 10,1 ιντσών και εξτρά κόστος. ¶ριστη είναι η θέση οδήγησης, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς τον οδηγό σε μια άκρως εργονομική διάταξη την οποία απλά λατρεύεις.
Το μεταξόνιο μεγάλωσε, όχι όμως και αντίστοιχα οι πίσω χώροι
Στο νέο Audi A1 το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 9,4 εκατοστά και βρίσκεται πλέον στα 2,56 μέτρα. Όμως αυτό δεν αντανακλάται άμεσα στο διαθέσιμο χώρο. Το μπροστά μέρος είναι τυπικό για την κατηγορία και είναι αρκετά ευρύχωρο, στο πίσω μέρος όμως τα πράγματα είναι μάλλον πιο στριμωχτά. Ο χώρος για τα γόνατα είναι απλά ικανοποιητικός, ενώ το τούνελ σε συνδυασμό με το μικρό σχετικά πλάτος δε αφήνει και πολλά περιθώρια άνεσης για έναν τρίτο επιβάτη, που θα κάτσει στη μέση του πίσω καθίσματος. Πάντως ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 65 λίτρα φτάνοντας στα 335 υπό κανονικές συνθήκες. Με διπλωμένο πίσω κάθισμα υπάρχουν προς αξιοποίηση 1.090 λίτρα (920 πριν).
Εξωτερικά πανέμορφο, εσωτερικά τα έκαναν θάλασσα... Αυτό το τεράστιο καλοριφέρ μπροστά στον συνοδηγό τι το ήθελαν? Όσο για τον χώρο αποσκευών... εντάξει μιλάμε ότι πέφτει πολύ δούλεμα... αν κρίνω απο τη φωτογραφία, ούτε 290 λίτρα!! Και φυσικά τιμή στο διάστημα... Βλέπεις είναι "Premium"
Συμφωνώ με τον Νίκο, εσωτερικό το βάσανο του ψυχαναγκαστικού, κι αν δεν είσαι, θα γίνεις με το να μπαίνεις κάθε μέρα και να βλέπεις αυτή την ανισορροπία των επίπεδων επιφανειών μπροστά σου. Και οι γρίλιες του αερισμού, το αποκορύφωμα. Αν το αφήνανε πιο απλό θα ήτανε καλύτερο. Για την τιμή, premium γαρ. Θα αγοραστεί από αυτούς που θέλουν audi.
Τα Audi είναι πραγματικά τέλεια αυτοκίνητα, προσφέρουν ταχύτητα και άνεση εγώ έχω πάρει το Audi A1 Sportback https://www.audi.gr/gr/web/el/models/a1/a1-sportback.html και ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα να είχα κάνει. Είναι ένα αμαξι που σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.
335 λίτρα είναι πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας χώρου πίσω! Και ο άλλος το βγάλε με το μάτι 290 πριν διαβάσει καν! Καφενειακη κριτικη δλδ. Όσο για τους αεραγωγούς και την ασυμετρια, ο άλλος λέει θα μπαινεις και θα παθαίνεις! Πολύ γέλιο. Εσείς μπείτε σε όλα τα άλλα που είναι φωτοτυπίες.Ε το ζόρι να βρούν αρνητικά επειδή ξέρουν ότι δε θα πάρουν ποτέ! Ελαφρώς μεταχειρισμένο στα 15 χιλιάρικα και λίγο παραπάνω σε 2 χρονάκια η μόνη επιλογή το A1...
Εξωτερικά πανέμορφο, εσωτερικά τα έκαναν θάλασσα... Αυτό το τεράστιο καλοριφέρ μπροστά στον συνοδηγό τι το ήθελαν? Όσο για τον χώρο αποσκευών... εντάξει μιλάμε ότι πέφτει πολύ δούλεμα... αν κρίνω απο τη φωτογραφία, ούτε 290 λίτρα!! Και φυσικά τιμή στο διάστημα... Βλέπεις είναι "Premium"
Συμφωνώ με τον Νίκο, εσωτερικό το βάσανο του ψυχαναγκαστικού, κι αν δεν είσαι, θα γίνεις με το να μπαίνεις κάθε μέρα και να βλέπεις αυτή την ανισορροπία των επίπεδων επιφανειών μπροστά σου. Και οι γρίλιες του αερισμού, το αποκορύφωμα. Αν το αφήνανε πιο απλό θα ήτανε καλύτερο. Για την τιμή, premium γαρ. Θα αγοραστεί από αυτούς που θέλουν audi.
Τα Audi είναι πραγματικά τέλεια αυτοκίνητα, προσφέρουν ταχύτητα και άνεση εγώ έχω πάρει το Audi A1 Sportback https://www.audi.gr/gr/web/el/models/a1/a1-sportback.html και ήταν η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα να είχα κάνει. Είναι ένα αμαξι που σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.
335 λίτρα είναι πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας χώρου πίσω! Και ο άλλος το βγάλε με το μάτι 290 πριν διαβάσει καν! Καφενειακη κριτικη δλδ. Όσο για τους αεραγωγούς και την ασυμετρια, ο άλλος λέει θα μπαινεις και θα παθαίνεις! Πολύ γέλιο. Εσείς μπείτε σε όλα τα άλλα που είναι φωτοτυπίες.Ε το ζόρι να βρούν αρνητικά επειδή ξέρουν ότι δε θα πάρουν ποτέ! Ελαφρώς μεταχειρισμένο στα 15 χιλιάρικα και λίγο παραπάνω σε 2 χρονάκια η μόνη επιλογή το A1...