Ήταν το C-HR που μας «γνώρισε» τη νέα πλατφόρμα TNGA GA-C της Toyota το οποίο μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις με το οδηγικό του προφίλ. Αφού λοιπόν μπόρεσε να κάνει ενδιαφέρον οδηγικά ένα μικρομεσαίο crossover, δεν είχαμε αμφιβολίες για τις δυνατότητές της νέας Corolla. Αρχικά αυτή η πλατφόρμα είναι πιο άκαμπτη, πιο ελαφριά και ορίζει χαμηλότερο κέντρο βάρους στο αμάξωμα, αποτελώντας το θεμέλιο της ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς της Corolla. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, συμπληρώνει τα εχέγγυα σε θεωρητικό επίπεδο και αρκούν μόλις ελάχιστα μέτρα για να καταλάβεις πως «δουλεύουν» όλα αυτά συνδυαστικά στην πράξη.
Αρχικά ιδιαίτερα ευχάριστη είναι η αίσθηση που λαμβάνεις από την Corolla και διακρίνεις μια πρωτόγνωρη αμεσότητα ακόμα και σε μικρές ταχύτητες κίνησης. Ο εύχρηστος χαρακτήρας της παραμένει βασικό χαρακτηριστικό και αυτού του Toyota, με την Corolla να είναι μακράν το πιο ευκολοδήγητο και ευχάριστο μικρομεσαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας στην καθημερινότητα. Η ανάρτηση είναι μαλακή σε ρύθμιση και απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ παράλληλα και σε συνδυασμό με την προσοχή που έχει δοθεί στο κομμάτι του περιορισμού του θορύβου και των κραδασμών, προσφέρει ιδιαίτερα αυξημένα επίπεδα ποιότητας κύλισης. Η χαμηλή θέση οδήγησης και η αίσθηση από το τιμόνι και τον επιλογέα, είναι τα μοναδικά στοιχεία που μαρτυρούν πως αυτή η Corolla έχει «κάτι» για τον οδηγό της όταν εκείνος αποφασίσει να πιέσει.
Έτσι και αφού οι ρυθμοί ανέβουν, η Corolla αποδεικνύεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα προσφέροντας καλή αίσθηση και απροβλημάτιστη συμπεριφορά, με ασφαλή (ουδέτερα) χαρακτηριστικά κίνησης. Στη θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης, «οξύνονται» οι βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου (βαραίνει λίγο το τιμόνι και ο κινητήρας αποκτά καλύτερη απόκριση) ευχαριστώντας έτσι στην σβέλτη κίνησή της, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι υπαρκτές αλλά να μην αλλοιώνουν την συμπεριφορά της. Τα φρένα ικανοποιούν σε αίσθηση και απόδοση, με 36,9 μ. για ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα.
Βέβαια.. το όνομα μετράει και ειδικά στην μεταπολιτική αξία (τώρα, αν αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο και αμέσως σκέπτεσαι την αξία που θα έχει όταν το πουλήσεις....) όμως χωρίς να θέλω να βγάλω κακίες και αντιπάθειες, δεν μας λένε που είναι κατασκευασμένα αυτά που έρχονται στην Ελλάδα; μήπως στην Τουρκία; Εντάξει βελτίωσαν την πίσω ανάρτηση και καλά έκαναν ..αλλά εμένα γιατί μου θυμίζει έντονα το απερχόμενο Νισσαν παλσαρ; Το σεντάν είναι πιο ολοκληρωμένο… Τελικά άλλη μια φορά δικαιώνομαι στην επιλογή μου πως μέχρι 18000 ευρώ σε το καλύτερο καινούργιο αυτοκίνητο είναι μόνο η Τζιουλέττα….!
Επειδή πήγα και το είδα στην αντιπροσωπία, η μόνη παρατήρηση είναι για τον χώρο πίσω, δεν τον λες και άνετο, κλειστοφοβικο τον λες, ειδικά ένας κύριος που ήταν εκεί με ύψος 1, 80 μου λέει βρε παιδί μου γιατί είναι έτσι πίσω κτυπησα το κεφάλι μου μπαίνοντας και όταν έκατσε στη θέση του οδηγού και μου λέει για κάτσε από πίσω να δούμε πως είναι τα πράγματα, ε τότε ήταν αρκετά ζόρικα τα πράγματα για τα γόνατα, κρίμα
Απορώ με την επιλογή τηςΤοyota να μην υπάρχει η δυνατότητα τοποθετησης του πολύ καλού ατμοσφαιρικού 1.6 132ps και στη hatchback εκδοση.Γιατι μονο στη sedan ???
YS@ ..χα..! Μάτια έχουμε και βλέπουμε. ..Μυαλό έχουμε συγκρίνουμε και επιλέγουμε....!! τι το μεμπτό υπάρχει στους..αλφιστι; εν πάση περιπτώσει τι φταίει η Αλφα που εχει τα καλύτερα αυτοκίνητα και εμεις που τα επιλέγουμε τα αγοράζουμε τα καμαρώνουμε και τα χαιρόμαστε....όντως κοιτάμε και τα αλλα μοντέλλα άλλων πρωτοκλασάτων εταιριών και με τα εκατομμύρια πωλήσεων για να δουμε ..το μεγεθος της υπεροχής της ΑΛΦΑ!!
Πως γινεται ρε παιδι μου ολα τα γερμανικα γαλικα και να καινει λιγοτερι στην ιδια κατηγορία ενω έχουν μικρότερους κινητήρες τρυκιλινδρους και υπο πισεση να καινε λιγότερο . Αμαν ποιά τέτοιο σπρώξιμο στα ευρωπαϊκά ολα τα περιοδικά και τα σαιτ αυτοκίνητου το ίδιο πραγμα είναι στην Ελλάδα η ... και η ... πρωτη .είμαι 1`83 σε υψος και σε όλα χατσμπακ της κατηγορίας το κεφάλι μου βρισκει πανω οποτε ποιο ειναι καλο όποτε αντικειμενικοτητα μηδεν
Φθηνό κατ'αρχάς, δεν το λες, αλλά η εγγύηση πληρώνεται... αισθητικά έχει προοδεύσει (βέβαια απλά κρατιέται στο παιχνίδι) αλλά τα υλικά παραμένουν πιο φθηνιάρικα από τον ανταγωνισμό, για όποιον βέβαια νοιάζεται. Η ΤΟΥΟΤΑ είναι έξυπνη, αντί να ξοδεύει σε ώρες δοκιμών για να 'τελειοποιήσει' το στήσιμο, βάζει 'τυπικά' λύσεις για να κάνει ΄τικ΄ στη λίστα (παρά τους πολλαπλούς συνδέσμους, ο ανταγωνισμός με ημιάκαμπτο έχει πλεονέκτημα σε κράτημα και άνεση)... δεν τη νοιάζει να υπερτερεί αρκεί να μην έχει μειονέκτημα, ξέρει οτι θα πουλήσει λόγω ονόματος και αξιοπιστίας... τώρα, πως κάποιοι που έχουν Giulietta (λένε ότι) κοιτάζουν την Corolla, τι να πω... άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου... (ή μάλλον είναι το γνωστό κομπλεξάκι των alfisti που κοιτάνε άλλα μοντέλα απλά για να αυτοεπιβεβαιώσουν ότι η AR τους είναι καλύτερη - ο άλλος κόσμος είναι απλά χαζός που δεν αγοράζει AR...). Με βάση τις τιμές, το υβριδικό 1.8 φαίνεται καλύτερο value for money και είσαι και οικολογικά σωστότερος (7.5+ λίτρα κατανάλωση στο 1.2 είναι ψηλά για νέο μοντέλο όπως και να το κάνουμε, για 'προσωρινά' και 'τοπικά' το έβγαλε, είναι προφανές ότι η ΤΟΥΟΤΑ έχει σκοπό να καταργήσει σύντομα τους αμιγώς ατμοσφαιρικούς κινητήρες).
Είδα και οδήγησα το υβριδικό 1.8 το 5θυρο και μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι πού καλό.Προορίζεται για άνετες και οικονομικές μετακινήσεις,δεν του λείπει η δύναμη αλλά δεν είναι για σπορ οδήγηση,ενώ και το κιβώτιο δεν ενοχλεί ιδιαίτερα κατά την έντονη επιτάχυνση ,διότι σε ήσυχη οδήγηση δεν ακούγεται καθόλου.Ποιοτικά και εμφανισιακά μου άρεσε,ωστόσο εκείνο που είναι πράγματι πολύ μέτριο είναι οι χώροι πίσω ,ειδικά πίσω από τον συνοδηγό δεν μπορεί να καθίσει αξιοπρεπώς ενήλικας ύψους πχ 1,75 ,ο χώρος για τα πόδια δεν είναι επαρκής ενώ και οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν αρκετά και δεν διευκολύνουν το μπες-βγες.Το yaris είναι πιο άνετο.Ουσιαστικά οι πίσω χώροι είναι ένα σοβαρό μειονέκτημα ενώ ο χώρος αποσκευών χωρίς καν ρεζέρβα ανάγκης είναι μέτριος .
YS @ Χα!! ....καλή καρδιά... !!! καλή εξυπηρέτηση, χρήση και ευχαρίστηση με πάνω από όλα ασφάλεια, σε όσους οδηγούν αυτοκίνητα ή μότο, ανεξάρτητα αν αυτά έχουν ή όχι ..ψυχή...!
Πηγα χθες και ειδα το sedan με ατμοσφαιρικο κινητηρα 132ps, εντυπωσεις
1. Το σχημα του θυμιζει corolla 20αετιας αλλα ειναι αποδεκτο.
2. Τοσο μακρυ αυτοκινητο που προοριζετε για οικογενεια και να βρισκει το κεφαλι μου στα πισω καθισματα? Ειμαι 1.78 .
3. Η απλη εκδοση ειναι εντελως γυμνη, ο πωλητης μου ειπε να παω στην active με 20500 ωστε να εχω τα βασικα, δηλ. Οθονη, ζαντες και αυτομ;το κλιματισμο.
4. Ατμοσφαιρικο κινητηρα την στιγμη που ολα σχεδον ειναι turbo? Ας το παραβλεψω μιας και ο συγκεκριμες κινητηρας ειναι καλος οπως λενε οι περισσοτεροι.
5. Δεν το εχουν για τεστ drive, σε παραπεμπουν στο υβριδικο που ειναι εντελως διαφορετικος κινητηρας!!
Οσο για το hatchback, ειναι πολυ ομορφο αλλα απο χωρους πασχει οχι μονο για το κεφαλια αλλα βρισκουν και τα γονατα μου στα πισω καθισματα!!!
.
Βέβαια.. το όνομα μετράει και ειδικά στην μεταπολιτική αξία (τώρα, αν αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο και αμέσως σκέπτεσαι την αξία που θα έχει όταν το πουλήσεις....) όμως χωρίς να θέλω να βγάλω κακίες και αντιπάθειες, δεν μας λένε που είναι κατασκευασμένα αυτά που έρχονται στην Ελλάδα; μήπως στην Τουρκία; Εντάξει βελτίωσαν την πίσω ανάρτηση και καλά έκαναν ..αλλά εμένα γιατί μου θυμίζει έντονα το απερχόμενο Νισσαν παλσαρ; Το σεντάν είναι πιο ολοκληρωμένο… Τελικά άλλη μια φορά δικαιώνομαι στην επιλογή μου πως μέχρι 18000 ευρώ σε το καλύτερο καινούργιο αυτοκίνητο είναι μόνο η Τζιουλέττα….!
Επειδή πήγα και το είδα στην αντιπροσωπία, η μόνη παρατήρηση είναι για τον χώρο πίσω, δεν τον λες και άνετο, κλειστοφοβικο τον λες, ειδικά ένας κύριος που ήταν εκεί με ύψος 1, 80 μου λέει βρε παιδί μου γιατί είναι έτσι πίσω κτυπησα το κεφάλι μου μπαίνοντας και όταν έκατσε στη θέση του οδηγού και μου λέει για κάτσε από πίσω να δούμε πως είναι τα πράγματα, ε τότε ήταν αρκετά ζόρικα τα πράγματα για τα γόνατα, κρίμα
Απορώ με την επιλογή τηςΤοyota να μην υπάρχει η δυνατότητα τοποθετησης του πολύ καλού ατμοσφαιρικού 1.6 132ps και στη hatchback εκδοση.Γιατι μονο στη sedan ???
YS@ ..χα..! Μάτια έχουμε και βλέπουμε. ..Μυαλό έχουμε συγκρίνουμε και επιλέγουμε....!! τι το μεμπτό υπάρχει στους..αλφιστι; εν πάση περιπτώσει τι φταίει η Αλφα που εχει τα καλύτερα αυτοκίνητα και εμεις που τα επιλέγουμε τα αγοράζουμε τα καμαρώνουμε και τα χαιρόμαστε....όντως κοιτάμε και τα αλλα μοντέλλα άλλων πρωτοκλασάτων εταιριών και με τα εκατομμύρια πωλήσεων για να δουμε ..το μεγεθος της υπεροχής της ΑΛΦΑ!!
Πως γινεται ρε παιδι μου ολα τα γερμανικα γαλικα και να καινει λιγοτερι στην ιδια κατηγορία ενω έχουν μικρότερους κινητήρες τρυκιλινδρους και υπο πισεση να καινε λιγότερο . Αμαν ποιά τέτοιο σπρώξιμο στα ευρωπαϊκά ολα τα περιοδικά και τα σαιτ αυτοκίνητου το ίδιο πραγμα είναι στην Ελλάδα η ... και η ... πρωτη .είμαι 1`83 σε υψος και σε όλα χατσμπακ της κατηγορίας το κεφάλι μου βρισκει πανω οποτε ποιο ειναι καλο όποτε αντικειμενικοτητα μηδεν
Φθηνό κατ'αρχάς, δεν το λες, αλλά η εγγύηση πληρώνεται... αισθητικά έχει προοδεύσει (βέβαια απλά κρατιέται στο παιχνίδι) αλλά τα υλικά παραμένουν πιο φθηνιάρικα από τον ανταγωνισμό, για όποιον βέβαια νοιάζεται. Η ΤΟΥΟΤΑ είναι έξυπνη, αντί να ξοδεύει σε ώρες δοκιμών για να 'τελειοποιήσει' το στήσιμο, βάζει 'τυπικά' λύσεις για να κάνει ΄τικ΄ στη λίστα (παρά τους πολλαπλούς συνδέσμους, ο ανταγωνισμός με ημιάκαμπτο έχει πλεονέκτημα σε κράτημα και άνεση)... δεν τη νοιάζει να υπερτερεί αρκεί να μην έχει μειονέκτημα, ξέρει οτι θα πουλήσει λόγω ονόματος και αξιοπιστίας... τώρα, πως κάποιοι που έχουν Giulietta (λένε ότι) κοιτάζουν την Corolla, τι να πω... άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου... (ή μάλλον είναι το γνωστό κομπλεξάκι των alfisti που κοιτάνε άλλα μοντέλα απλά για να αυτοεπιβεβαιώσουν ότι η AR τους είναι καλύτερη - ο άλλος κόσμος είναι απλά χαζός που δεν αγοράζει AR...). Με βάση τις τιμές, το υβριδικό 1.8 φαίνεται καλύτερο value for money και είσαι και οικολογικά σωστότερος (7.5+ λίτρα κατανάλωση στο 1.2 είναι ψηλά για νέο μοντέλο όπως και να το κάνουμε, για 'προσωρινά' και 'τοπικά' το έβγαλε, είναι προφανές ότι η ΤΟΥΟΤΑ έχει σκοπό να καταργήσει σύντομα τους αμιγώς ατμοσφαιρικούς κινητήρες).
Είδα και οδήγησα το υβριδικό 1.8 το 5θυρο και μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι πού καλό.Προορίζεται για άνετες και οικονομικές μετακινήσεις,δεν του λείπει η δύναμη αλλά δεν είναι για σπορ οδήγηση,ενώ και το κιβώτιο δεν ενοχλεί ιδιαίτερα κατά την έντονη επιτάχυνση ,διότι σε ήσυχη οδήγηση δεν ακούγεται καθόλου.Ποιοτικά και εμφανισιακά μου άρεσε,ωστόσο εκείνο που είναι πράγματι πολύ μέτριο είναι οι χώροι πίσω ,ειδικά πίσω από τον συνοδηγό δεν μπορεί να καθίσει αξιοπρεπώς ενήλικας ύψους πχ 1,75 ,ο χώρος για τα πόδια δεν είναι επαρκής ενώ και οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν αρκετά και δεν διευκολύνουν το μπες-βγες.Το yaris είναι πιο άνετο.Ουσιαστικά οι πίσω χώροι είναι ένα σοβαρό μειονέκτημα ενώ ο χώρος αποσκευών χωρίς καν ρεζέρβα ανάγκης είναι μέτριος .
St@... σε ευχαριστώ που επιβεβαιώνεις την άποψή μου για τους alfisti ...
YS @ Χα!! ....καλή καρδιά... !!! καλή εξυπηρέτηση, χρήση και ευχαρίστηση με πάνω από όλα ασφάλεια, σε όσους οδηγούν αυτοκίνητα ή μότο, ανεξάρτητα αν αυτά έχουν ή όχι ..ψυχή...!
Πηγα χθες και ειδα το sedan με ατμοσφαιρικο κινητηρα 132ps, εντυπωσεις 1. Το σχημα του θυμιζει corolla 20αετιας αλλα ειναι αποδεκτο. 2. Τοσο μακρυ αυτοκινητο που προοριζετε για οικογενεια και να βρισκει το κεφαλι μου στα πισω καθισματα? Ειμαι 1.78 . 3. Η απλη εκδοση ειναι εντελως γυμνη, ο πωλητης μου ειπε να παω στην active με 20500 ωστε να εχω τα βασικα, δηλ. Οθονη, ζαντες και αυτομ;το κλιματισμο. 4. Ατμοσφαιρικο κινητηρα την στιγμη που ολα σχεδον ειναι turbo? Ας το παραβλεψω μιας και ο συγκεκριμες κινητηρας ειναι καλος οπως λενε οι περισσοτεροι. 5. Δεν το εχουν για τεστ drive, σε παραπεμπουν στο υβριδικο που ειναι εντελως διαφορετικος κινητηρας!! Οσο για το hatchback, ειναι πολυ ομορφο αλλα απο χωρους πασχει οχι μονο για το κεφαλια αλλα βρισκουν και τα γονατα μου στα πισω καθισματα!!! .