Η ιστορία του Toyota Yaris
255.428 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2020)
3 Φωτογραφίες »
Toyota Yaris I (1999 - 2005)
Toyota Yaris I (1999-2005)
Σχεδιασμένο από τον Σωτήρη Κωβό με πηγή έμπνευσης τον σπρίντερ στην εκκίνηση, το πρώτο Yaris κέρδισε τις εντυπώσεις με το συνδυασμό compact διαστάσεων και ευελιξίας με ευρυχωρία και πρακτικότητα. Το 2000 κέρδισε τον τίτλο Αυτοκίνητο της Χρονιάς και ο κινητήρας του τον τίτλο Engine of the Year 1999. Aπό το 2001 άρχισε να παράγεται στη Γαλλία.
Toyota Yaris IΙ (2005-2011)
Έγινε το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού EuroNCAP. Mέχρι το 2006 είχαν ήδη παραχθεί 1.000.000 Yaris. O 1000άρης κινητήρας κέρδισε τον τίτλο Engine οf the Year 2007, 2008, 2009 και 2010. Συνέχισε να έχει τον πίνακα οργάνων στο κέντρο του ταμπλό, όπως και το πρώτο.
Toyota Yaris IΙΙ (2011-2020)
H 3η γενιά του Toyota Yaris χαρακτηρίστηκε από το λανσάρισμα της υβριδικής έκδοση το 2012. Ήταν το πρώτο μοντέλο της κατηγορία με υβριδικό σύστημα κίνησης και η έκδοση είχε το 30% των πωλήσεων. Στο Toyota Yaris IΙΙ Phase 2 απέκτησε σπορ έκδοση GRMN (2017), ενώ το ποσοστό πωλήσεων της υβριδικής έκδοση έφτασε στο 60%.
Σχεδιασμένο από τον Σωτήρη Κωβό με πηγή έμπνευσης τον σπρίντερ στην εκκίνηση, το πρώτο Yaris κέρδισε τις εντυπώσεις με το συνδυασμό compact διαστάσεων και ευελιξίας με ευρυχωρία και πρακτικότητα. Το 2000 κέρδισε τον τίτλο Αυτοκίνητο της Χρονιάς και ο κινητήρας του τον τίτλο Engine of the Year 1999. Aπό το 2001 άρχισε να παράγεται στη Γαλλία.
Toyota Yaris IΙ (2005-2011)
Έγινε το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού EuroNCAP. Mέχρι το 2006 είχαν ήδη παραχθεί 1.000.000 Yaris. O 1000άρης κινητήρας κέρδισε τον τίτλο Engine οf the Year 2007, 2008, 2009 και 2010. Συνέχισε να έχει τον πίνακα οργάνων στο κέντρο του ταμπλό, όπως και το πρώτο.
Toyota Yaris IΙΙ (2011-2020)
H 3η γενιά του Toyota Yaris χαρακτηρίστηκε από το λανσάρισμα της υβριδικής έκδοση το 2012. Ήταν το πρώτο μοντέλο της κατηγορία με υβριδικό σύστημα κίνησης και η έκδοση είχε το 30% των πωλήσεων. Στο Toyota Yaris IΙΙ Phase 2 απέκτησε σπορ έκδοση GRMN (2017), ενώ το ποσοστό πωλήσεων της υβριδικής έκδοση έφτασε στο 60%.
Σελίδα 1 | Πρώτη δοκιμή: Νέο Toyota Yaris |
Σελίδα 2 | Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Μοντέρνο, ποιοτικό & super πρακτικό |
Σελίδα 4 | Χώροι-Πρακτικότητα: Ένα μεγάλο… μικρό! |
Σελίδα 5 | Κινητήρας: Καλύτερες επιδόσεις & ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση |
Σελίδα 6 | Στο δρόμο: Ευχάριστο & αποτελεσματικό |
Σελίδα 7 | Τιμές και εκδόσεις |
Σελίδα 8 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 9 | Η ιστορία του Toyota Yaris |
3.7 l Στα περιοδικά καμμιά 8 στην πραγματικότητα στην πόλη Ε,Καλά είναι..
Απάντηση: Δοκιμάζουμε και μετράμε κάθε αυτοκίνητο σε πραγματικές συνθήκες. Πριν κάνετε ένα σχόλιο που δείχνει είτε άγνοια για το πως λειτουργούν τα υβριδικά ή εμπάθεια, δείτε τα στοιχεία από τις χιλιάδες δοκιμές δύο και πλέον 10ετιών. Μην μπερδεύετε τις καταναλώσεις των εργοστασίων με αυτές των περιοδικών, που ειδικά στην περίπτωσή μας τονίζουμε πως γίνονται σε πραγματικές συνθήκες και εντός ελληνικού τερέν!
Γεια σου ρε Έλληνα. Toyota να ναι....και ότι να ναι!!!! Γνώμη μου: Σε αυτή την κατηγορία υπάρχουν τουλάχιστον 5 υπάρχοντα μοντέλα καλύτερα από το νέο yaris.
μην τρελαθούμε ...17-18 χιλιάρικα για τον κουβά...έλεος!!!
Δεν φαίνεται να έχει κάνει κάποια σχεδιαστική υπέρβαση η Toyota στο νέο μοντέλο! Ο συντηρητισμός είναι πανταχού παρών, ενώ και τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν εντυπωσιάζουν, με τους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης να απουσιάζουν! Ο ανταγωνισμός, όμως, εντείνεται και σε αυτήν την κατηγορία
Ανανεωμένο, πιο σβέλτο, και εξωτερικά όμορφο. Πράγματι χρειάζεσαι από 18 χιλιάρικα για να το αποκτήσεις «όπως πρέπει», όμως κακά τα ψέματα όλα τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού από εκεί ξεκινούν και ανεβαίνουν! Δε συμβαδίζει πολύ το μέσα με το έξω, σε εμφάνιση / στυλ, αλλά δε νομίζω να αποτελέσει πρόβλημα στο να συνεχίσει να είναι best seller της αγορά μας.
Αντίθετα με την εξωτερική σχεδίαση το εσωτερικό συνεχίζει να είναι μίζερο και αδιάφορο. Εν έτη 2020 μας γυρίζει σχεδιαστικά δεκαετίες πίσω και ζητάει 17000€ για το Yaris. Τρέξε κόσμε είναι Toyota!
Το best seller της πολης as always. To βασικο αρνητικο ειναι η κακη ηχομονωση λογω των φτηνων πλαστικων του κυριως σε εθνικη αλλα και λιγο μεσα στην πολη
Ναι μπορεί να έχω άγνοια (που δεν έχω μιας κυκλοφορώ και Diesel και βενζινοκίνητο )από καταναλώσεις αυτοκινήτων,Αλλά το παπάκι 115cc KAWASAKI kaze r που έχω ρίχνει 4 λίτρα Στα εκατό στο χάος της πόλης...πως να σας ..πιστέψω
Απάντηση: Συγκρίνετε ανόμοια πράγματα αφού το «παπάκι» δεν επωφελείται υβριδικής τεχνολογίας. Αρα δεν μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για κάποια απόσταση, έχοντας μηδενική κατανάλωση, που ρίχνει κατά πολύ τη μέση τιμή.
Όσοι γράφουν ότι είναι κουβάς στα 18.000 να πάνε να τους κοιτάξει γιατρός. Πρώτον δεν το έχουν οδηγήσει για να έχουν άποψη και δεύτερον υπάρχουν και οι φθηνότερες εκδόσεις στα 1000 και 1500 κυβικά αμιγώς βενζινοκίνητο. Ειδικά η έκδοση των 1.5 ατμόσφαιρα για όποιον θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο από τούρμπο κλπ, είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί. Είναι από τους ελάχιστους κινητήρες με διπλό σύστημα ψεκασμού, άμεσο και άμεσο. Αυτό σημαίνει ότι έχει καθαρές βαλβίδες χωρίς επικαθίσεις άνθρακα, που μεταφράζεται σε αξιοπιστία. Άλλος ένας 1.5 υπάρχει με διπλό σύστημα ψεκασμού, ο Ecoboost. Όσοι κράζουν, να πουν και τις εναλλακτικές που υπάρχουν σε αυτά τα χρήματα και με αυτή την κατανάλωση σε βενζίνη (4 λίτρα στα 100 χλμ πραγματική κατανάλωση). Όχι πετρέλαιο που το παίρνεις μόνο αν κάνεις πολλά χλμ τον χρόνο. Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες είναι χρόνια πίσω στα υβριδικά και προσφέρουν κάτι ψευτουβριδικά που βοηθούν μόνο στην εκκίνηση (Αναφέρομαι στα mild Hybrid). Αν δεν υπήρχαν τα τέλη ταξινόμησης που είναι παράνομα, αλλά μας τα φοράνε παρά ταύτα, η τιμή του θα ήταν πολύ καλή.
Αυτοι που γράφουν οτι αξίζει να δώσεις 18 χιλιάρικα για τον κουβά πόλης να το κοιτάξουν αυτό. .είστε σοβαροί? Με 18 χιλιάρικα παίρνεις για παράδειγμα audi A4 του 2013 και φορτώνεις και τον κουβά και τον πας παραλία. ....σοβαρευτειτε...!!!
που κατασκευαζεται ???
Ομόρφηνε εξωτςρικά, αλλά το εσωτερικό του μοίαζει με μικρότερης καρηγορίας (AYGO). Όσο για τα σχεδόν 18000€ , η ΤΟΥΟΤΑ δεν ήταν ποτέ VFM.Στα λεφτά αυτά παίρνεις ένα πλήρες εξοπλισμένο υβριδικό , οπότε μάλλον ΟΚ είναι.
Βελτιώθηκε εξωτερικά αλλά εσωτερικά παραμένει μέτριο και τουλάχιστον μια κλάση κάτω από τον σύγχρονο ανταγωνισμό. Επιπλέον, ανεξήγητα για εμένα, φαίνεται να έχει πλέον και μειονέκτημα στους χώρους (δεν το έχω δει από κοντά, μπορεί να έχω λάθος εντύπωση). Σε ό,τι αφορά την τιμή και παρά το ότι κάποιοι αφελείς σκούζουν, είναι καλή για αυτά που προσφέρει. Το ότι πρέπει πλέον κάποιος να δώσει 15-18000 ακόμη και για ένα αυτοκίνητο πόλης (δεν είναι 'κουβάς', είστε εκτός τόπου και χρόνου, να πάτε σε ειδικό να σας κοιτάξει) εξηγείται εύκολα: πρώτον, σχεδόν τα μισά είναι ΦΠΑ, τέλη κλπ κλπ. Δεύτερον, όλα τα νέα μοντέλα ακόμη και τα μικρά έρχονται με πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών - το αυτόματο φρενάρισμα απαιτεί ραντάρ, κάμερες, ταχύτατους επεξεργαστές, αισθητήρες, αυτοματοποιημένους μηχανισμούς κλπ κλπ, τζάμπα νομίζουν κάποιοι οτι είναι? αμα δεν γουστάρουν να πάρουν αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας, μην γκρινιάζουν όμως... και για να μην ακούσω και την άλλη καραμέλα, η Ελλάδα πλέον ΔΕΝ είναι ακριβή χώρα για να αγοράσεις νορμάλ αυτοκίνητο, μέχρι 30-35000 πληρώνουμε τα ίδια παρά το υψηλότερο ΦΠΑ και με τη συντήρηση να παραμένει φθηνότερη εδώ. Για να επανέλθω, θεωρώ οτι στο υβριδικό θα πουλήσει περισσότερο από τον ανταγωνισμό αλλά στις άλλες εκδόσεις όχι, ειδικά τώρα που και άλλοι δίνουν καλή (5+ χρόνια) εγγύηση... ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ ΠΡΙΓΚΗΠΕΣ
Δεν μου είναι σαφές γιατί θεωρείτε το Yaris ακριβό όταν αρκετά αντίστοιχα υβριδικά κινούνται στα ίδια επίπεδα τιμών (π.χ. Fiesta hybrid: 19.000+, Clio e-tech 22.000 στη Γαλλία, Honda Jazz >20.000). Επί της ουσίας: πολύ εντυπωσιακός ο κινητήρας του (συνδυασμός απόδοσεις-κατανάλωσης), φαίνεται βελτιωμένο όσον αφορά τα οδηγικά χαρακτηριστικά του (αν και πάλι δεν πιάνει τους κορυφαίους στην κατηγορία του), πολύ βελτιωμένη η ασφάλεια, οκ τα επίπεδα εξοπλισμού. Εκεί που υστερεί κατά τη γνώμη μου είναι το design. Ναι μεν βελτιωμένο σε σχέση με το άνυδρο τριτης γενιάς. Όμως και πάλι, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε αυτόν το τομέα τα clio, 208, fiesta.
Λοιπόν επειδη ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντου του....το αμαξι το οδηγησα και ειναι εξαιρετικο και παροτι το πιεσα δεν ξεπερασε τα 4,1