Ο κινητήρας είναι γνώριμος και έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του. Τραβάει καλά, δίνει την αίσθηση ότι έχει πάνω από 100 άλογα και η κατανάλωση συγκρατιέται σε λογικά επίπεδα.
Η ανανέωση του γαλλικού μοντέλου περιλαμβάνει μικρά updates και στα κινητήρια σύνολα. Συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό e-208 απέκτησε μία ισχυρότερη έκδοση με 156 άλογα, ενώ στην γκάμα προστέθηκαν δύο mild hybrid εκδοχές του 1,2 PureTech που θα έρθουν πιο μετά (δείτε εδώ πως λειτουργεί το 48βολτο σύστημα και το νέο κιβώτιο που θα έχουν). Μέχρι τότε όμως, το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον συνεχίζει να έχει η έκδοση που δοκιμάζουμε εδώ, δηλαδή αυτή με τα 100 άλογα και το χειροκίνητο κιβώτιο αφού καταφέρνει να συνδυάζει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση με μία ανταγωνιστική τιμή (δείτε αναλυτικά εδώ τις τιμές του μοντέλου). Το έχουμε ξαναδεί πολλάκις αυτό το μοτέρ, για άλλη μια φορά λοιπόν μας έδωσε την αίσθηση ότι τραβάει καλύτερα για τα 100 άλογα που έχει στα χαρτιά, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα και η 3κύλινδρη χροιά ακούγεται στις ψηλές μόνο στροφές. Δεν είναι τυχαίο που έχει πάρει τόσες φορές το βραβείο του καλύτερου κινητήρα στην κατηγορία του.