Στο δρόμο το Peugeot 208 ξεχωρίζει για την καλή ποιότητα κύλισης. Ταυτόχρονα συνδυάζει την άνεση με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά.
Η οδική συμπεριφορά του μοντέλου δεν έχει αλλάξει, που σημαίνει ότι το Peugeot 208 συνεχίζει να είναι ένα από τα μοντέλα που μας αρέσουν όταν βρισκόμαστε πίσω από το μικρής διαμέτρου τιμόνι του. Η πλατφόρμα είναι στιβαρή, η ανάρτηση όσο πρέπει σφικτή για να στρίβεις σβέλτα και να απορροφούνται οι περισσότερες ανωμαλίες, το τιμόνι γρήγορο και καλό σε πληροφόρηση, ο επιλογέας ικανοποιεί, τα φρένα δυνατά και -το σημαντικότερο- η ποιότητα κύλισης σύμφωνη με τον premium χαρακτήρα που θέλει να περάσει η μάρκα προς τα έξω. Δηλαδή υψηλού επιπέδου, που σου επιτρέπει να κάνεις εύκολα ένα πιο μακρινό ταξίδι, και να αισθάνεσαι άνεση και θαλπωρή μέσα στην πόλη.
Το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση και το μπροστινό μέρος τοποθετείται εκεί που θες. Πίσω ο ημιάκαμπτος θα αφήσει κάποιες ανωμαλίες του δρόμου να περάσουν στην καμπίνα.
Η τιμή του νέου Peugeot 208 ξεκινάει κάτω από τις 20 χιλιάδες ευρώ για την έκδοση των 75 ίππων, όμως η καλή έκδοση είναι αυτή που δοκιμάζουμε εδώ, δηλαδή αυτή των 100 ίππων που ξεκινάει από τα 20.900 στην έκδοση Active. Η επόμενη έκδοση Allure (που είναι και της δοκιμής) κοστίζει 22.400 ευρώ και να είμαστε ειλικρινείς είναι αυτή που μάλλον θα επιλέγαμε αφού έχει παραπάνω από τα απαραίτητα όπως θα δείτε και στον σχετικό πίνακα ή αναλυτικότερα στην εφαρμογή μας όπου μπορείτε να συγκρίνετε τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.