Στην πρώτη θέση στην κατάταξη με τις εταιρείες με τις περισσότερες πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως βρίσκεται για το 2020 ο όμιλος Toyota, για πρώτη φορά τα τελευταία πέντε χρόνια, ξεπερνώντας το Volkswagen Group.
Η Toyota ανακοίνωσε ότι πούλησε 9,53 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων από την Daihatsu και την κατασκευάστρια φορτηγών Hino Motors Ltd. Οι παγκόσμιες ετήσιες πωλήσεις της Toyota σημείωσαν την πρώτη τους πτώση σε πέντε χρόνια (-10,5% σε σχέση με το 2019), λόγω των περιορισμένων πωλήσεων που σημειώθηκαν το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου λόγω της πανδημίας. Η Toyota ωστόσο ανέβηκε από την δεύτερη θέση στην πρώτη, καθώς ο όμιλος VW πούλησε 9,31 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2020, παρουσιάζοντας μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων της τάξης του 15,2% σε σχέση με το 2019.
Κλειδί στην «προσπέραση» της Toyota ήταν η θετική πορεία του ιαπωνικού ομίλου σε Κίνα και Ηνωμένες Πολιτείες, αφού, από το φθινόπωρο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2020, σημείωσε εξαιρετικές πωλήσεις στις αγορές αυτές.
Η VW έχει ισχυρή παρουσία στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων υποχώρησαν κατά 24%, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Η Toyota, από την άλλη πλευρά, έχει μεγαλύτερη παρουσία στις ΗΠΑ, όπου οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν μόνο 15% το 2020. Παρόλο που οι ΗΠΑ έχουν τους περισσότερους θανάτους και κρούσματα COVID-19 από κάθε άλλη χώρα, δεν υπήρξαν απαγορεύσεις κυκλοφορίας, όπως στην Ευρώπη.
Πριν από το 2020, η VW άφηνε την Toyota στην δεύτερη θέση κάθε χρονιά από το 2015 και έπειτα. Οι αναλυτές εκτιμούν πως η Volkswagen θα ξεπεράσει ξανά την Toyota το 2021, αλλά από το 2022 μέχρι το 2025, εκτιμάται πως η Toyota θα βρίσκεται στην πρώτη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων.
50 χρόνια πριν γελούσαμε με τα γιαπωνέζικα ΙΧ, αφού δεν υπήρχαν θέματα με το κόστος συντήρησης, το κόστος κίνησης κλπ. Από την πρώτη πετρελαική κρίση του '73 και μετά η άνοδος των πωλήσεων τους τραβάει την ανηφόρα, ενώ η VW παραλίγο να χρεωκοπήσει λόγω της εμμονής της στην παραγωγή του απαρχαιωμένου σκαραβαίου! Αναμένεται η εξέλιξη τους με την καθιέρωση των ηλεκτρικών ΙΧ
...Υπαρχει αραγε κανεις που να θελει τους Γερμανους πρωτους?
50 χρόνια πριν γελούσαμε με τα γιαπωνέζικα ΙΧ, αφού δεν υπήρχαν θέματα με το κόστος συντήρησης, το κόστος κίνησης κλπ. Από την πρώτη πετρελαική κρίση του '73 και μετά η άνοδος των πωλήσεων τους τραβάει την ανηφόρα, ενώ η VW παραλίγο να χρεωκοπήσει λόγω της εμμονής της στην παραγωγή του απαρχαιωμένου σκαραβαίου! Αναμένεται η εξέλιξη τους με την καθιέρωση των ηλεκτρικών ΙΧ