H γκάμα των κινητήρων θα εστιάζει κυρίως στα σύνολα βενζίνης, όπου στη βάση θα συναντήσουμε τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό SCe απόδοσης 65 ή 75 ίππων. Ένα βήμα πιο πάνω βρίσκεται ο 1,0 λτ. τούρμπο TCe κινητήρας 100 ίππων, ο οποίος μάλιστα θα προσφέρεται και ως διπλού καυσίμου, με δυνατότητα καύσης LPG. Οι παραπάνω κινητήρες θα συνδυάζονται με 5άρι χειροκίνητο σασμάν, ενώ η έκδοση των 100 ίππων αποκλειστικά με βενζίνη, θα προσφέρεται και με κιβώτιο X-Tronic.
Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο νέος 1.300άρης κινητήρας της γαλλικής εταιρείας, εξελιγμένος στο πλαίσιο συνεργασίας της Συμμαχίας Renault Nissan με τη Daimler, με ισχύ 130 ίππων και 240 Nm ροπής, αποκλειστικά με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το παρών δηλώνει και ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας 85 ή 115 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Σημαντική προσθήκη ωστόσο, αποτελεί το νέο υβριδικό σύνολο που εξελίχθηκε in-house, με βάση έναν 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα που δουλεύει σε κύκλο Μίλερ και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνδυαστική απόδοση του εν λόγω συστήματος είναι 130 ίπποι, με τη μετάδοση να γίνεται από ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης, χωρίς συμπλέκτη ή συγχρονιζέ, όπου οι δύο σχέσεις θα αφορούν το ηλεκτρικό μοτέρ και οι τέσσερις για τον βενζινοκινητήρα, με την αίσθηση που δίνει, σύμφωνα με τη Reanult να θυμίζει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει τη δυνατότητα με κινεί αμιγώς ηλεκτρικά το Clio μέχρι και 3 χλμ. από την ενέργεια που αποθηκεύεται στη μπαταρία που έχει χωρητικότητα 1,2 kWh.