ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κρίνεται σε ψηφοφορία το μέλλον των δασμών στα κινέζικα ηλεκτρικά στην ΕΕ

 Σχολιάστε 
1.507 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2024)
Κρίνεται σε ψηφοφορία το μέλλον των δασμών στα κινέζικα ηλεκτρικά στην ΕΕ

- Σε ισχύ από το Νοέμβριο οι δασμοί εάν υπερψηφιστούν.
- Οι δασμοί δε θα ισχύσουν μόνο εάν καταψηφιστούν από 15 τουλάχιστον χώρες.
- Σε συνεχείς επαφές οι αξιωματούχοι Ευρώπης και Κίνας για την εξεύρεση λύσης.
- Έχει αναθεωρήσει τους αρχικούς δασμούς η ΕΕ.

Σε ισχύ από το Νοέμβριο οι δασμοί εάν υπερψηφιστούν

Ψηφοφορία για την έγκριση επιβολής των δασμών που έχουν οριστεί στα κινέζικα ηλεκτρικά τα οποία εισάγονται στην Ευρώπη, θα πραγματοποιήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις 25 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα διεθνή Μέσα ενημέρωσης.  Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν επίσης πως, εάν η ψηφοφορία που θα διεξήχθη ανάψει το «πράσινο φως», τότε οι δασμοί θα μπουν σε ισχύ από το Νοέμβριο.

Οι δασμοί δε θα ισχύσουν μόνο εάν καταψηφιστούν από 15 τουλάχιστον χώρες

Από κει και πέρα, σημειώνεται πως το μοναδικό πράγμα που θα μπορούσε να βάλει στοπ στην επιβολή των δασμών θα είναι εάν υπάρξει ενισχυμένη πλειοψηφία κρατών που θα καταψηφίσει τους δασμούς. Για να συμβεί κάτι τέτοιο απαιτείται τουλάχιστον η εύρεση 15 κρατών-μελών, αριθμός που αντιπροσωπεύει το 65% του πληθυσμού της ΕΕ.

Σε συνεχείς επαφές οι αξιωματούχοι Ευρώπης και Κίνας

Το Auto News αναφέρει ότι αξιωματούχοι από την Κίνα και την ΕΕ πραγματοποίησαν αρκετές συναντήσεις αυτόν τον μήνα για να προσπαθήσουν να διερευνήσουν εναλλακτικές λύσεις για τους δασμούς, αλλά έχει σημειωθεί μικρή πρόοδος. Οι επαφές όμως δεν έχουν ολοκληρωθεί, μιας και ο Κινέζος υπουργός Εμπορίου Wang Wentao θα επισκεφθεί την Ευρώπη την επόμενη εβδομάδα για να συνομιλήσει με τον επικεφαλής εμπορίου της ΕΕ, Valdis Dombrovskis.      

Έχει αναθεωρήσει τους αρχικούς δασμούς η ΕΕ

Θυμίζουμε πως η ΕΕ έχει κάνει αρκετές αναθεωρήσεις στους προτεινόμενους δασμούς τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο πρόσφατα μείωσε το ποσοστό της Tesla από 9% σε 7,8%, αφού αρχικά έπληξε την αμερικανική μάρκα με ποσοστό 20,8%. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Tesla δεν έχει λάβει τόση βοήθεια από την κινεζική κυβέρνηση όσο κάποιες άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά έλαβε μπαταρίες με έκπτωση. Το ποσοστό της Geely έχει επίσης μειωθεί από 19,9% σε 18,8%. Η ΕΕ έχει επίσης αναθεωρήσει τους δασμούς για τη SAIC, η οποία κατέχει την MG, από 36,6% σε 35,3%.

Autotriti.gr
FALKEN 16 VS PIRELLI