Πριν αποκαλύψουμε το ποια είναι τα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς, άξιο αναφοράς είναι να πούμε πως από τα πρώτα 10 τα 7 ανήκουν στην κατηγορία των μικρών και τα υπόλοιπα 3 έρχονται από τις κατηγορίες των μίνι, SUV και μικρομεσαίων. Πιο αναλυτικά, τώρα, βασιλιάς των πωλήσεων είναι το Toyota Yaris ακολουθούμενο από τα Opel Corsa και Fiat Panda. Στην έκτη θέση έρχεται το SUV Nissan Qashqai, ενώ την 10άδα κλείνει το μικρομεσαίο Opel Astra.
Toyota Yaris και Opel Corsa είναι πρώτα και στις πωλήσεις λιανικής, ωστόσο να επιστήσουμε πάλι την προσοχή σας στο 80% που έχει το Toyota C-HR (δηλαδή 8 στα 10 C-HR αγοράζονται από ιδιώτες και 2 μόνο εταιρικά) και το 75% που έχουν τα Ford Fiesta και Ford Kuga.
Τέλος, όσον αφορά τα μοντέλα που προτιμούνται περισσότερο από τις εταιρείες, το Fiat Panda βρίσκεται στην κορυφή και αυτό εξηγείται από την άνθιση που σημειώνει ο ελληνικός τουρισμός (βλ. αυτοκίνητα rent a car), ενώ δεύτερο έρχεται το Peugeot 208 το οποίο διαθέτει έναν πολύ καλό και οικονομικό πετρελαιοκινητήρα, διαμάντι για τις εταιρίες που διανύουν αρκετά χιλιόμετρα ετησίως.
Οι αριθμοι μιλησαν και παλι. Toyota, Nissan και Suzuki: 22710 πωλησεις. VW, Audi, Skoda, Seat: 14558. Σχεδον τα διπλα οι Ιαπωνες χωρις τη Honda μεσα. Αξιοσημειωτες και οι 5.000 πωλησεις συνολικα των Hyundai/KIA. Η αντιπροσωπεια ειναι σχετικα καινουρια και πιστευω οτι θα τα πανε καλυτερα το 2018.
Ποιά ιαπωνικά φίλε, αυτά που κατασκευάζονται πλέον στην τουρκία, και τα παίρνουν οι εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, αφού πλέον είναι φθηνά;
Ακόμα είναι αναληθές ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα είναι βενζίνα και όχι diesel.
Αν εξαιρέσεις τις εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων που προτιμούν μικρά και βενζινοκίνητα επειδή είναι φθηνότερα οι περισσότεροι ιδιώτες συνεχίζουν να αγοράζουν diesel, γιατί έχουν ανθεκτικότερους κινητήρες μεγαλύτερη μεταπωλητηκή αξία καίνε λιγότερο και φθηνότερο καύσιμο όπως τα επαγγελματικά, τα άλλα είναι...παραμύθια! Οποιος έχει αγοράσει diesel ξέρει τι θα πεί να ξεχνάς να πηγαίνεις κάθε 3 και λίγο στο βενζινάδικο!!!
Οι αριθμοι μιλησαν και παλι. Toyota, Nissan και Suzuki: 22710 πωλησεις. VW, Audi, Skoda, Seat: 14558. Σχεδον τα διπλα οι Ιαπωνες χωρις τη Honda μεσα. Αξιοσημειωτες και οι 5.000 πωλησεις συνολικα των Hyundai/KIA. Η αντιπροσωπεια ειναι σχετικα καινουρια και πιστευω οτι θα τα πανε καλυτερα το 2018.
Ποιά ιαπωνικά φίλε, αυτά που κατασκευάζονται πλέον στην τουρκία, και τα παίρνουν οι εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, αφού πλέον είναι φθηνά; Ακόμα είναι αναληθές ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα είναι βενζίνα και όχι diesel. Αν εξαιρέσεις τις εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων που προτιμούν μικρά και βενζινοκίνητα επειδή είναι φθηνότερα οι περισσότεροι ιδιώτες συνεχίζουν να αγοράζουν diesel, γιατί έχουν ανθεκτικότερους κινητήρες μεγαλύτερη μεταπωλητηκή αξία καίνε λιγότερο και φθηνότερο καύσιμο όπως τα επαγγελματικά, τα άλλα είναι...παραμύθια! Οποιος έχει αγοράσει diesel ξέρει τι θα πεί να ξεχνάς να πηγαίνεις κάθε 3 και λίγο στο βενζινάδικο!!!