Η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το 2011 είχε ως αποτέλεσμα την «έκρηξη» του diesel, αφού κατάφερε να αποσπάσει μερίδιο πάνω από 65% επί του συνόλου των πωλήσεων. Ήταν βλέπετε ο απαγορευμένος καρπός τον οποίο όλοι θέλησαν να γευτούν. Πλέον όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και έχει έρθει η λογική ισορροπία μεταξύ βενζίνης και diesel. Πιο αναλυτικά, λοιπόν, επί του συνόλου η βενζίνη προτιμάται από το 52,5%, ενώ στους ιδιώτες ειδικότερα το ποσοστό είναι 62,6% κι αυτό εξηγείται, αφού τα βενζινοκίνητα μοντέλα είναι πιο φθηνά και οι ιδιώτες δεν διανύουν πάνω από 15.000 χιλιόμετρα ετησίως. Από την άλλη, τα εταιρικά αυτοκίνητα, λόγω των χιλιομέτρων που διανύουν ετησίως, προτιμούνται ως diesel σε ποσοστό 53,8%.
Οι αριθμοι μιλησαν και παλι. Toyota, Nissan και Suzuki: 22710 πωλησεις. VW, Audi, Skoda, Seat: 14558. Σχεδον τα διπλα οι Ιαπωνες χωρις τη Honda μεσα. Αξιοσημειωτες και οι 5.000 πωλησεις συνολικα των Hyundai/KIA. Η αντιπροσωπεια ειναι σχετικα καινουρια και πιστευω οτι θα τα πανε καλυτερα το 2018.
Ποιά ιαπωνικά φίλε, αυτά που κατασκευάζονται πλέον στην τουρκία, και τα παίρνουν οι εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, αφού πλέον είναι φθηνά;
Ακόμα είναι αναληθές ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα είναι βενζίνα και όχι diesel.
Αν εξαιρέσεις τις εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων που προτιμούν μικρά και βενζινοκίνητα επειδή είναι φθηνότερα οι περισσότεροι ιδιώτες συνεχίζουν να αγοράζουν diesel, γιατί έχουν ανθεκτικότερους κινητήρες μεγαλύτερη μεταπωλητηκή αξία καίνε λιγότερο και φθηνότερο καύσιμο όπως τα επαγγελματικά, τα άλλα είναι...παραμύθια! Οποιος έχει αγοράσει diesel ξέρει τι θα πεί να ξεχνάς να πηγαίνεις κάθε 3 και λίγο στο βενζινάδικο!!!
Οι αριθμοι μιλησαν και παλι. Toyota, Nissan και Suzuki: 22710 πωλησεις. VW, Audi, Skoda, Seat: 14558. Σχεδον τα διπλα οι Ιαπωνες χωρις τη Honda μεσα. Αξιοσημειωτες και οι 5.000 πωλησεις συνολικα των Hyundai/KIA. Η αντιπροσωπεια ειναι σχετικα καινουρια και πιστευω οτι θα τα πανε καλυτερα το 2018.
Ποιά ιαπωνικά φίλε, αυτά που κατασκευάζονται πλέον στην τουρκία, και τα παίρνουν οι εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, αφού πλέον είναι φθηνά; Ακόμα είναι αναληθές ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα είναι βενζίνα και όχι diesel. Αν εξαιρέσεις τις εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων που προτιμούν μικρά και βενζινοκίνητα επειδή είναι φθηνότερα οι περισσότεροι ιδιώτες συνεχίζουν να αγοράζουν diesel, γιατί έχουν ανθεκτικότερους κινητήρες μεγαλύτερη μεταπωλητηκή αξία καίνε λιγότερο και φθηνότερο καύσιμο όπως τα επαγγελματικά, τα άλλα είναι...παραμύθια! Οποιος έχει αγοράσει diesel ξέρει τι θα πεί να ξεχνάς να πηγαίνεις κάθε 3 και λίγο στο βενζινάδικο!!!