Το MH3 Hybrid+ αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 102 ίππων και από ένα ηλεκτρομοτέρ με 136 άλογα.
Πάμε να δούμε λίγο πιο αναλυτικά, πώς δουλεύει στην πράξη το σύστημα MG Hybrid+, εστιάζοντας πάνω στο MG3. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν 8 διαφορετικές φάσεις λειτουργίας (επιλογές κίνησης), που καλύπτουν κάθε σενάριο οδήγησης, προσαρμόζονται στις απαιτήσεις και προσφέρουν μέγιστη δυνατή ευελιξία:
Η μπαταρία των 1,83 kWh φορτίζει είτε μέσω φρεναρίσματος (όπως στη φωτογραφία), είτε μέσω του θερμικού κινητήρα ο οποίος παράγει ρεύμα με τη βοήθεια μίας γεννήτριας.
1. Επιλογή EV: Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από την μπαταρία και δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς (για όσο αντέχει η μπαταρία). Η επιλογή EV αφορά ταχύτητα από 0-30 χλμ./ώρα.
2. Λειτουργία εν σειρά: Ο θερμικός κινητήρας παράγει ρεύμα, με τη βοήθεια της γεννήτριας και τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα. Η λειτουργία εν σειρά αφορά ταχύτητες από 30-80 χλμ./ώρα.
3. EV σειρά + φόρτιση: Στη συγκεκριμένη φάση ο ηλεκτροκινητήρας εξακολουθεί παίρνει ενέργεια από τον βενζινοκινητήρα, ο οποίος όμως ταυτόχρονα φορτίζει και την μπαταρία ιόντων λιθίου, μέσω της γεννήτριας.
4. 'Αμεση κίνηση: Εδώ το αυτοκίνητο παύει να κινείται ηλεκτρικά και βρίσκεται στην πιο αποδοτική φάση το. Από τα 80 χλμ./ώρα και πάνω ο βενζινοκινητήρας εμπλέκεται απευθείας με το σύστημα μετάδοσης και δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς.
5. 'Αμεση κίνηση + φόρτιση: Ο βενζινοκινητήρας κινεί μόνος του το MG3 Hybrid+, αλλά μπορεί και να φορτίζει την μπαταρία. Η συγκεκριμένη φάση λειτουργίας γίνεται στα 120 χλμ./ώρα, υπάρχει δηλαδή συνεχής επιτάχυνση (π.χ. σε αναρρίχηση μεγάλων αποστάσεων).
6. Παράλληλη λειτουργία: Όπως αναφέρει και το όνομά της, στη συγκεκριμένη φάση το MG3 Hybrid+ παίρνει ταυτόχρονα κίνηση και από το ηλεκτρομοτέρ και από τον βενζινοκινητήρα. Η παράλληλη λειτουργία εντοπίζεται στις επιταχύνσεις από τα 80-120 χλμ./ώρα.
7. Ανάκτηση: Όπως κάθε υβριδικό αυτοκίνητο, στην επιβράδυνση το MG3 Hybrid+ φορτίζει την μπαταρία του. Είναι το περίφημο αναγεννητικό φρενάρισμα, η ανάκτηση ενέργειας που έχουμε δει και σε άλλα full υβριδικά μοντέλα.
8. Φόρτιση στο ρελαντί: Εδώ το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο και ο βενζινοκινητήρας φορτίζει την μπαταρία, με τη βοήθεια της γεννήτριας.
Σελίδα 1 | Πώς δουλεύει η υβριδική τεχνολογία Hybrid+ που έχουν τα MG3 και MG ZS; |
Σελίδα 2 | 8 διαφορετικές φάσεις λειτουργίας του συστήματος, ανάλογα με την ταχύτητα που κινείσαι |
Σελίδα 3 | Το ρεκόρ του MG3 Hybrid+ & η κορυφαία τιμή αγοράς, μαζί με το ZS Max Hybrid+ |