Με 7,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα το MG3 Hybrid+ είναι το καλύτερο σε επιτάχυνση από στάση, ανάμεσα σε 27 μικρά μοντέλα, ανεξαρτήτως τεχνολογίας κινητήρα.
Το MG3 Hybrid+ είναι το συμβατικό μικρό με τα περισσότερα άλογα (194) & έχει το καλύτερο σπριντάρισμα στην κατηγορία (0-100 χλμ./ώρα)
Μιλήσαμε για την κατανάλωση, να δούμε με νούμερα τι «παίζει» και με τις επιδόσεις του MG3 Hybrid+3. Ξεκινώντας, φυσικά, με αφετηρία την συνολική του ιπποδύναμη που με 194 άλογα είναι η μεγαλύτερη σε ολόκληρη την κατηγορία, ανάμεσα στα mainstream μικρά μοντέλα. Αυτή η ιπποδύναμη λοιπόν, σε συνδυασμό με την εν γένει λειτουργία του υβριδικού συστήματος, χαρίζει στο MG3 Hybrid+ την καλύτερη επιτάχυνση στην κατηγορία. Αναφερόμαστε στο 0-100 χλμ./ώρα, στο οποίο το μικρό της MG θέλει 7,9 δλ. σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις (8 δλ. δηλώνει η εταιρεία), επίδοση που είναι καλύτερη ανάμεσα 27 μοντέλα, κάθε τεχνολογίας (ακόμη και μικρά ηλεκτρικά).
Όσον αφορά τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις (ρεπρίζ) που έχουν μεγάλη σημασία για τις ασφαλείς προσπεράσεις, και πάλι το MG3 Hybrid+ ξεχωρίζει. Με 4,1 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 5,7 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα το MG3 Hybrid+ βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας.
Είναι τα φθηνότερα full υβριδικά στην κατηγορία τους, το MG3 στα μικρά & το MG ZS στα μικρά SUV
Για το τέλος, αφήνουμε την τιμή των δύο μοντέλων, που είναι ίσως το σημαντικό ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Τόσο το MG3 Hybrid+ (από 20.450 ευρώ) όσο και το MG ZS MAX Hybrid+ (από 24.050 ευρώ) είναι τα φθηνότερα υβριδικά αυτοκίνητα της κατηγορίας τους, στα μικρά και τα μικρά SUV αντίστοιχα.
Και στην παραπάνω χαμηλή τιμή να προσθέσουμε τα τρία 7άρια της ελληνικής αντιπροσωπείας της MG, τα οποία αναβαθμίζουν το value for money των μοντέλων της: