ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς δουλεύει η υβριδική τεχνολογία Hybrid+ που έχουν τα MG3 και MG ZS;

 Σχολιάστε 
14.884 Επισκέψεις στο άρθρο
Πώς δουλεύει η υβριδική τεχνολογία Hybrid+ που έχουν τα MG3 και MG ZS;
2 Φωτογραφίες »

- Έχουν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (136 άλογα), πηγαίνουν μόνο ηλεκτρικά έως τα 87 χλμ./ώρα
- Υπάρχουν 8 διαφορετικές φάσεις λειτουργίας του συστήματος, ανάλογα με την ταχύτητα που κινείσαι
- Είναι τα πρώτα υβριδικά αυτοκίνητα ever, που έχουν αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων
- Το MG3 Hybrid+ είναι το συμβατικό μικρό με τα περισσότερα άλογα (194) & έχει το καλύτερο σπριντάρισμα στην κατηγορία (0-100 χλμ./ώρα)
- Είναι τα φθηνότερα full υβριδικά στην κατηγορία τους, το MG3 στα μικρά & το MG ZS στα μικρά SUV

Έχουν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (136 άλογα), για αυτό πηγαίνουν μόνο ηλεκτρικά έως τα 87 χλμ./ώρα

Πώς γίνεται ένα αυτοκίνητο με 194 άλογα να έχει μέση πραγματική κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ.; «Φταίει» η υβριδική τεχνολογία της MG, που την έχουμε δει στην δοκιμή του μικρού MG3 και αναμένουμε να την αξιολογήσουμε και στο νέο MG ZS MAX (μικρό SUV). Η MG ονομάζει την συγκεκριμένη τεχνολογία Hybrid+ και δίνει μεγάλη έμφαση στη λειτουργία της.
 
«Κλειδί» στην όλη διαδικασία είναι η επιλογή ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος συνυπάρχει με το ατμοσφαιρικό μοτέρ και αναλαμβάνει να κινεί το αυτοκίνητο στις χαμηλές ταχύτητες, μέσα στην πόλη. Ουσιαστικά το MG3 και το MG ZS πηγαίνουν αμιγώς ηλεκτρικά στον αστικό ιστό, στοιχείο που συμβάλλει στη μείωση της συνολικής τους κατανάλωσης.


Οι 8 φάσεις λειτουργίας του υβριδικού συστήματος του MG3 Hybrid+
 
Και στα δύο μοντέλα συναντάμε το ίδιο σύνολο. Αρχικά υπάρχει ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και αποδίδει 102 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm ροπής. Το παρών δίνει ακόμη μία γεννήτρια 61 ίππων (60 Nm ροπής) καθώς και μία μεγάλη, για αυτοφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο, μπαταρία ιόντων λιθίου. Η χωρητικότητα της είναι στις 1,83 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 0,92 kWh - τάση 350V), που σημαίνει ότι έχει ικανή επάρκεια ηλεκτρικής ενέργειας για οδήγηση σε αστικές συνθήκες.
 
Η συνδυαστική ιπποδύναμη, πάντως, διαφέρει. Το MG3 Hybrid+ αποδίδει 194 άλογα, με την μάρκα να ανακοινώνει αμιγώς  ηλεκτρική κίνηση ως τα 80 χλμ./ώρα, κάτι που διαπιστώσαμε και στην πράξη. Εξ ου και η πολύ χαμηλή αστική κατανάλωση, στα 4,4 λτ./100 χλμ.. Όσον αφορά το νέο MG ZS MAX Hybrid+, το δικό το σύνολο αποδίδει 197 άλογα και μπορεί να κινείται ηλεκτρικά μέχρι τα 87 χλμ./ώρα.

Είναι τα πρώτα υβριδικά αυτοκίνητα ever, που έχουν αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων

Πέραν της χαμηλής κατανάλωσης που υπόσχεται η MG, ένα έξτρα πλεονέκτημα των Hybrid+ είναι οι πολύ καλές επιταχύνσεις. Φυσικά η παρουσία ισχυρού ηλεκτροκινητήρα συμβάλλει σε αυτό, όμως μεγάλο ρόλο παίζει και η τοποθέτηση ενός αυτόματου κιβωτίου 3 σχέσεων. Με τα MG3 και MG ZS είναι να είναι τα πρώτα υβριδικά που έχουν αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Η συγκεκριμένη επιλογή έχει, προφανώς, εξήγηση. Αφού τα δύο μοντέλα πάνε αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα, οι 3 σχέσεις χρησιμεύουν σε υψηλότερες ταχύτητες, όταν μπαίνει το θερμικό μοτέρ και χρειάζεσαι άμεση αλλαγή σχέσεων για να αναπτύξεις μεγαλύτερη ταχύτητα. Ειδικά για το MG3 Hybrid+ η μάρκα τονίζει πως το κιβώτιο 3 σχέσεων έχει αποδοτικότητα που φτάνει στο 96,7%.

Σελίδα 28 διαφορετικές φάσεις λειτουργίας του συστήματος, ανάλογα με την ταχύτητα που κινείσαι
Σελίδα 3Το ρεκόρ του MG3 Hybrid+ & η κορυφαία τιμή αγοράς, μαζί με το ZS Max Hybrid+
KIA
Mototriti.gr