ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δεν υπάρχει άξονας μετάδοσης προς τα πίσω, ούτε κάποιο διαφορικό κεντρικό ή πίσω.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δεν υπάρχει άξονας μετάδοσης προς τα πίσω, ούτε κάποιο διαφορικό κεντρικό ή πίσω.

Με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα

52.244 Επισκέψεις στο άρθρο

Το τετρακίνητο υβριδικό Yaris Cross εκτός από τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα, τμήμα του υβριδικού συστήματος, διαθέτει στον πίσω άξονα ένα δεύτερο, ανεξάρτητο ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 3,9 kW (5,3 ίππους) και ροπή 52 Nm. Δεν υπάρχει άξονας μετάδοσης προς τα πίσω, ούτε κάποιο διαφορικό κεντρικό ή πίσω. Αυτό αφενός συγκρατεί το βάρος (η τετρακίνητη έκδοση είναι μόνο 60 κιλά βαρύτερη από την προσθιοκίνητη) και αφετέρου εξασφαλίζει άμεση απόκριση στην εμπλοκή της τετρακίνησης με τον ηλεκτροκινητήρα να κινεί άμεσα και κατά το δοκούν τους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με την Toyota η μοιρασιά της ροπής μεταβάλλεται αυτόματα από 100:0 έως και 40:60 εμπρός-πίσω. Σε νορμάλ οδήγηση το Toyota Yaris Cross κινείται ως προσθιοκίνητο.

Σύμφωνα με την Toyota η μοιρασιά της ροπής μεταβάλλεται αυτόματα από 100:0 έως και 40:60 εμπρός-πίσω.

Σύμφωνα με την Toyota η μοιρασιά της ροπής μεταβάλλεται αυτόματα από 100:0 έως και 40:60 εμπρός-πίσω.


Όταν όμως υπάρχουν συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (εκκίνηση στο χιόνι ή ανάβαση σε σαθρό έδαφος), τότε εμπλέκεται η τετρακίνηση και η ελκτική πρόσφυση φυσικά απογειώνεται στοιχείο που παρέχει πρόσθετη ευστάθεια. Να σημειώσουμε εδώ πως η τετρακίνητη έκδοση του Yaris Cross σε αντίθεση με τον ημιάκαμπτο άξονα της προσθιοκίνητης έκδοσης, διαθέτει ανεξάρτηση πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια.

Autotriti.gr
PEUGEOT