
Κάτοχος Tesla Model 3 Highland ανέφερε το πρόβλημα στα social media.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ραγίζει τζάμι χωρίς προφανή λόγο σε μοντέλο της Tesla.
Παλιότερες αναφορές για αντίστοιχα συμβάντα σε ομάδες κατόχων Tesla.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Κάτοχος Tesla Model 3 Highland ανέφερε το πρόβλημα στα social media
Ένας κάτοχος Tesla Model 3 Highland Standrard Range ανέφερε στη σελίδα «Tesla Fans Greece» στο Facebook το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο αυτοκίνητό του προς ενημέρωση και αναφορά τυχόν αντίστοιχων περιστατικών, όπως χαρακτηριστικά έγραψε στη δημοσίευση. Σύμφωνα με τη μαρτυρία του, το τζάμι της πίσω δεξιά πόρτας, αυτής πίσω από το συνοδηγό, ράγισε ξαφνικά όσο το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει με 50 χλμ./ώρα σε επαρχιακό δρόμο. Όπως λέει ο ίδιος και από ό,τι φαίνεται στις φωτογραφίες, το ράγισμα είναι κυκλικό ενώ δεν υπάρχει κάποιο εμφανές σημείο κρούσης με κάποιο αντικείμενο (π.χ. πετραδάκι) που να το δικαιολογεί. Επιπλέον, οι κυκλικές ρωγμές σε άλλα σημεία είναι από τη μέσα πλευρά του διπλού τζαμιού και σε άλλα από την έξω, κάνοντας ακόμα πιο περίπλοκη την εξήγηση της αιτίας που μπορεί να το προκάλεσε.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ραγίζει τζάμι χωρίς προφανή λόγο σε μοντέλο της Tesla
Κάνοντας μια σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο διαπιστώσαμε πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ραγίζει αναίτια κάποιο τζάμι μοντέλου της Tesla. Υπάρχουν αναφορές στην αμερικανική ιστοσελίδα «Tesla Owners Online» από κατόχους που έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα τόσο σε Model Y όσο και Model 3, ωστόσο σε αυτές τις περιπτώσεις τα αυτοκίνητα ήταν σταθμευμένα. Αντίστοιχη περίπτωση συναντήσαμε και στη σελίδα Tesla Lounge στο reddit με το ραγισμένο τζάμι στην πόρτα του οδηγού ενός Tesla Model Y, ενώ υπάρχουν και άλλα περιστατικά στο διαδίκτυο με ραγισμένα παρμπρίζ.
Ράγισμα από βανδαλισμό ή κακή κατασκευή;
Κλείνοντας, ανεξάρτητα από το αν στην προκειμένη περίπτωση το ράγισμα προκλήθηκε από κάποια κακόβουλη ενέργεια, μιας και δεν μπορεί να αποκλειστεί τίποτα μετά τους βανδαλισμούς που δέχονται τα μοντέλα της Tesla ακόμα και στην Ελλάδα, είτε από αστοχία υλικού, κατασκευαστικό λάθος ή τόσο μεγάλη στρέβλωση του αμαξώματος, είναι σίγουρα περίεργο το πώς μπορεί να έγινε εν κινήσει χωρίς να χτυπήσει κάποιο πετραδάκι ή κάτι άλλο στο τζάμι. Το θέμα είναι πως δεν είναι η πρώτη φορά που το τζάμι κάποιου Tesla ραγίζει, αν και θέλουμε να ελπίζουμε πως είναι η τελευταία.