Ο Ralfs Sirmacis, κάνοντας το ντεμπούτο του με την Skoda Fabia R5 αφού ανέβηκε από την ERC Junior, ήταν ταχύτερος όλων στην πρώτη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016.
Ράλλυ Ακρόπολις: 1o Σκέλος
3.717 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2016)
Δείτε ειδική προς ειδική, τι έγινε στο 1ο σκέλος του Εθνικού μας αγώνα, του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις. Ποιο ελληνικό πλήρωμα προηγείται;
Ο εθνικός μας αγώνας, το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις η αλήθεια είναι πως λείπει από το καλεντάρι του WRC και ευχή όλων μας είναι να επιστρέψει σε αυτό. Παρόλα αυτά, προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC) και για μία ακόμα φορά είναι άκρως εντυπωσιακό (και επεισοδιακό). Ας δούμε, όμως, ειδική προς ειδική, τι έγινε στο σημερινό 1ο σκέλος.Στην πρώτη ειδική (Νέα Γραβιά 1) του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016, ο Sirmacis, κάνοντας το ντεμπούτο του με την Skoda Fabia R5 αφού ανέβηκε από την ERC Junior, ήταν ταχύτερος όλων, ολοκληρώνοντας τη δοκιμασία των 25,7 χλμ. σε 22λ. 18.7 δλ. Πίσω του κατά 4,4 δλ. ήταν το Ford Fiesta R5 του Lukyanuk, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο δικός μας Λάμπρος Αθανασσούλας, η Fabia του οποίου είχε διαφορά 22,9 δλ. από την κορυφή.Συνέχεια δόθηκε με την μήκους 14,29 χλμ. Ε.Δ. Αμφισσα 1. Εκεί, ο Sirmacis με χρόνο 9λ. 46.8δλ., έχτισε μια διαφορά 26 δλ. από τους διώκτες του. Δεύτερος στην ειδική ήταν ο Αθανασσούλας, όντας 8,7 δλ. αργότερος από τον πρώτο, ενώ τόσο οι προαναφερθέντες όσο και ο 3ος Tarabus και ο 4ος Jeets, οδηγούν την Skoda Fabia R5. Ο Lukyanuk παρέμεινε 2ος της γενικής, αν και στην Αμφισσα ήταν 5ος, καθώς είχε ένα κλατάρισμα με το Ford Fiesta R5.Αντιθέτως, ο Lukyanuk ήταν ταχύτερος κατά 8,8 δλ. από τον Sirmacis στην μήκους 12,43 χλμ. Ε.Δ. Παλαιοχώρι 1. Ωστόσο δέχθηκε ποινή 10 δλ. για …άκυρη εκκίνηση, γεγονός που διαμόρφωσε τη διαφορά του από την κορυφή στα 27,2 δλ. Ο Αθανασσούλας πείρε την ίδια ακριβώς ποινή και ενώ ήταν αργότερος από τον Sirmacis μόλις κατά 0,2 δλ., έμεινε τελικά πίσω κατά 41,8 δλ.Στην 4η Ε.Δ. Νέα Γραβιά 2, οι Alexey Lukyanuk και Ralfs Sirmacis, στον αγώνα τους για την κορυφή έφεραν τις «σβούρες» τους, με τη διαφορά ανάμεσα στους δύο, να μειώνεται στα 19,5 δλ. Αυτό εκμεταλλεύθηκε ο Tarabus, ο οποίος όντας ταχύτερος του Lukyanuk κατά 5,2 δλ., κατάφερε να σκαρφαλώσει στην τρίτη θέση της γενικής. Για να γίνει αυτό, έπρεπε να αντιμετωπίσει ο Αθανασσούλας προβλήματα με την Fabia του στα τελευταία 10 χλμ. της ειδικής, κάτι που τον άφησε 9,4 δλ. πίσω από τον Tarabus. Ταχύτερος όλων στην 4η Ε.Δ. ήταν ο Kajetan Kajetanowicz, με την ομάδα LOTOS Rally Team να επιδιορθώνει το Ford Fiesta R5 από προηγούμενη τούμπα.Ο Botka πάλευε σκληρά μετά από ένα θέμα που είχε στην αρχή του αγώνα. Βρισκόταν στην 9η θέση και με διαφορά 5 δλ. από την 7η, αλλά προς το τέλος της 5ης Ε.Δ. αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με το Citroen DS3 R5 λόγω αντλίας καυσίμου. Στην κορυφή, τώρα, ο Ralfs Sirmacis ήταν ταχύτερος κατά 1,2 δλ. του Alexey Lukyanuk, ανοίγοντας τη διαφορά τους στα 20,7 δλ. Παρόλα τα προβλήματα που είχε με τα φρένα του στην Ε.Δ. 4, ο Kajetan Kajetanowicz ήταν πρώτος στην Αμφισσα 2, 11,9 δλ. μπροστά από τον 2ο Sirmacis.Το τέλος του πρώτου σκέλους, ήρθε με το πέρας της 6ης Ε.Δ. Παλαιόχωρι 2, με τον Alexey Lukyanuk να καταφέρνει τελικά να περιορίζει στα 8δλ. τη διαφορά του από τον 1ο Ralfs Sirmacis. Το φινάλε επεφύλασσε λάσπη για τα πληρώματα που συμμετέχουν στον 3ο γύρο του FIA European Rally Championship, στο SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Lukyanuk είχε προφυλάξει τα ελαστικά του στην προηγούμενη ειδική, κάτι που απέδωσε στις γλυστερές συνθήκες του Παλαιοχωρίου. Δεύτερος ήταν ο Jarosław Kołtun, γεγονός που τον έφερε στην 6η θέση, μόλις 2 δλ. πίσω από τον Raul Jeets. Τρίτος της γενικής είναι μέχρι στιγμής ο Jaromír Tarabus και 4ος ο Λάμπρος Αθανασσούλας. Στη δεύτερη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα βρίσκεται ο Ιαβέρης Junior, ο οποίος είναι 11ος στη γενική κατάταξη.Το 2ο σκέλος με το οποίο θα ολοκληρωθεί η αγωνιστική δράση του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016, θα πραγματοποιηθεί αύριο και περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, τις Ελευθεροχώρι 1-2, SEAJETS Ρεγκίνι 1-2 και Ελάτεια-Καρυά 1-2. Η κατάταξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016, μετά το τέλος του 1ου σκέλους (6 Ε.Δ.), έχει ως εξής:ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΟΧΗΜΑ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ 1ο1 Ralfs SIRMACIS (LVA) SKODA FABIA R5 1:23:29.42 Alexey LUKYANUK (RUS) FORD FIESTA R5 1:23:37.4 +8.03 Jaromir TARABUS (CZE) SKODA FABIA R5 1:24:24.9 +55.54 Lambros ATHANASSOULAS (GRC) SKODA FABIA R5 1:24:44.4 +1:15.05 Raul JEETS (EST) SKODA FABIA R5 1:25:40.8 +2:11.46 Jaroslaw KOLTUN (POL) FORD FIESTA R5 1:25:42.8 +2:13.47 Wojciech CHUCHALA (POL) SUBARU IMPREZA STI E2D 1:27:15.6 +3:46.28 Peter RANGA (HUN) MITSUBISHI LANCER EVO IX E2D 1:27:44.3 +4:14.99 Tomasz KASPERCZYK (POL) FORD FIESTA R5 1:28:17.0 +4:47.610 Petros PANTELI (CYP) MITSUBISHI LANCER EVO X 1:28:23.7 +4:54.311 Junior IAVERIS (GRC) MITSUBISHI LANCER EVO IX 1:29:38.3 +6:08.912 Tibor ERDI (HUN) MITSUBISHI LANCER EVO X E2D 1:31:02.4 +7:33.013 Panayiotis YIANGOU (CYP) MITSUBISHI LANCER EVO IX 1:31:05.3 +7:35.914 Jose Luis RIOS (PRY) MITSUBISHI LANCER EVO X E2D 1:32:59.6 +9:30.215 Murat BOSTANCI (TUR) FORD FIESTA R2 E3D 1:33:03.4 +9:34.016 Efthimios HALKIAS (GRC) SUBARU IMPREZA WRX STI 1:33:18.6 +9:49.217 Ioannis ZOUNIS (GRC) SUBARU IMPREZA WRX STI 1:35:16.4 +11:47.018 Eytan HALFON (TUR) FORD FIESTA R2 1:35:35.6 +12:06.219 Zoltan BESSENYEY (HUN) RENAULT CLIO R3T E3D 1:35:41.0 +12:11.620 Umit Can OZDEMIR (TUR) FORD FIESTA R2 1:37:21.8 +13:52.421 Alexandru FILIP (ROU) RENAULT CLIO RS E3D 1:37:25.4 +13:56.022 Bugra BANAZ (TUR) FORD FIESTA R2 1:38:06.1 +14:36.723 Kajetan KAJETANOWICZ (POL) FORD FIESTA R5 1:38:07.7 +14:38.324 Yiangos YIANGOU (CYP) MITSUBISHI LANCER EVO IX 1:44:21.8 +20:52.425 Vassilis KOUYIAS (GRC) PEUGEOT 206 RC 1:45:51.3 +22:21.926 Litsa YIANGOU (CYP) SUBARU IMPREZA WRX STI 1:55:35.3 +32:05.9
Το τέλος του πρώτου σκέλους, ήρθε με το πέρας της 6ης Ε.Δ. Παλαιόχωρι 2, με τον Alexey Lukyanuk να καταφέρνει τελικά να περιορίζει στα 8δλ. τη διαφορά του από τον 1ο Ralfs Sirmacis.