Το Pikes Peak επισκέφτηκε η Honda με ένα ΝSX και δύο TLX για να κάνουν τα σεντάν το αγωνιστικό ντεμπούτο τους πριν λανσαριστούν και εμπορικά στις 28 Σεπτεμβρίου.
Με τον James Robinson πίσω από το τιμόνι του ΝSX, το ιαπωνικό supercar πήρε την τρίτη θέση στην κατηγορία Time Attack με χρόνο 10:01.913, κάτι που σημαίνει πως έγινε το πιο γρήγορο υβριδικό αυτοκίνητο που έχει ολοκληρώσει την ανάβαση. Ο Robinson μάλιστα «κατέβασε» τον δικό του προσωπικό χρόνο 10:02.448 που είχε κάνει το 2018. Τα δύο TLX τερμάτισαν στην 5η και 6η θέση στην κατηγορία Exhibition με οδηγούς τους Jordan Guitar και Justin Lumbard αντίστοιχα και χρόνο 11:37.219 και 12:10.008.
Η Ηοnda έφερε μαζί της και ένα τρίτο TLX για να αναλάβει τον ρόλο του Pace car έχοντας πίσω από το τιμόνι τον Nick Robinson, αρχιμηχανικό της μάρκας και βετεράνο της ανάβασης. Το νέο TLX θα προσφέρεται με δύο μοτέρ, ένα 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ με απόδοση 276 άλογα ή έναν V6 3λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 355 ίππων σε συνδυασμό με 10άρι αυτόματο κιβώτιο.
"Το Pikes Peak χρησιμεύει ως δοκιμαστική βάση για νέες τεχνολογίες και ως ευκαιρία για τους μηχανικούς της εταιρείας να βελτιώσουν περαιτέρω τις δεξιότητες οδήγησής τους».