Η ανάρτηση εξασφαλίζει και πάλι κορυφαία επίπεδα άνεσης και χαμηλό θόρυβο κύλισης, προσφέροντας όμως στο νέο Captur και πιο ευχάριστο και ικανό οδηγικό προφίλ.
Κινητήρες & οδική συμπεριφορά
74.510 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2020)
Κινητήρες: Πιο πλούσια γκάμα, & με Plug-in και με LPG
Το νέο Renault Captur, εκτός από την 1,3 TCe έκδοση των 130 ίππων που είχε και το προηγούμενο, διαθέτει επιπλέον τον νέο 1.000άρη των 100 ίππων καθώς και την ήδη υπάρχουσα έκδοση 1,3 ΤCe, αλλά τώρα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 155 ίππους. Στους diesel παραμένει ο 1,5 Blue dCi με 95 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με 115 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή EDC7. Βέβαια τα highlight του νέου Captur είναι η plug-in υβριδική έκδοση Ε-Τech (160 PS και αυτονομία 50 χλμ.) καθώς και η έκδοση LPG (1.0 λτ. 100 PS).
Οδική συμπεριφορά: Και πάλι άνετο, αλλά και πιο ενδιαφέρον
Το νέο Captur «πατάει» πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-B και όπως και στο Clio αυτή διαμορφώνει ένα αρκετά πιο ευχάριστο οδηγικό προφίλ. Αυτό γιατί διατηρεί την άνεση και την ασφαλή οδική συμπεριφορά που ήταν τα κύρια οδηγικά χαρακτηριστικά στο προηγούμενο, όμως είναι ακόμα καλύτερο και στους δυο τομείς, προσφέροντας επιπλέον και πιο ευχάριστο χαρακτήρα όταν οι ρυθμοί ανέβουν. Με 174 χλστ. από το έδαφος, το νέο Captur παραμένει ικανό και σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές. Τέλος βελτιωμένο παρουσιάζεται και σε επίπεδο αίσθησης με τον οδηγό να κάθεται καλύτερα και να λαμβάνει καλύτερη πληροφόρηση από τα επιμέρους συστήματα.