Μέχρι πρότινος, τo Toyota Yaris ήταν το μόνο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό μικρό. Το Renault Clio Ε-ΤECH έρχεται ως το μόνο μικρό ευρωπαϊκό αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (υπάρχει και το νέο Honda Jazz) να σταθεί απέναντί στο μικρό της Toyota. Πως τα καταφέρνει;
Αιχμηρό το Yaris, πιο εκλεπτυσμένο το Clio Σε επίπεδο σχεδίασης, τα δύο υβριδικά αντιπαραβάλλουν δυναμισμό και κομψότητα. Το Yaris ξεχωρίζει για τον αιχμηρό και πιο δυναμικό του σχεδιασμό λόγω των compact διαστάσεών του, τη μεγάλη μάσκα και το νευρώδες καπό. Τα έντονα φτερά και τα στυλάτα ενιαία πίσω φώτα αφήνουν επίσης το στίγμα τους. Στον αντίποδα, το Clio παρουσιάζεται προσεγμένο με την C-Shape αισθητική της μάσκας και των full LED φώτων. Οι έντονες γραμμές των πίσω παραθύρων, οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές των θυρών που το κάνουν να δείχνει 3θυρο και οι τονισμένες πλευρές κάνουν ακόμα πιο καλαίσθητο το τελικό αποτέλεσμα.
Αρκετά πιο φθηνό και με 6 χρόνια εγγύηση το Yaris Χάρη στην τρέχουσα έκπτωση, το υβριδικό Renault Clio έχει μετριάσει τη διαφορά τιμής από το Toyota Yaris HSD. Έτσι το γαλλικό μοντέλο κοστίζει στην βασική έκδοση εξοπλισμού Expression 22.990 ευρώ, παρουσιάζοντας κάποιες ελλείψεις. Αντίθετα πιο πλήρης είναι η Expression Plus με 23.990 ευρώ (25.540 ευρώ τιμή καταλόγου) περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων συστήματα ασφαλείας όπως Αυτόματο Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης με Ανίχνευση Πεζών και Δικύκλων (AEB), Cruise Control, Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης και Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας (LKA+LDW).
Το εσωτερικό της υβριδικής έκδοσης του Clio διακρίνεται για την ποιότητα και το προσεγμένο φινίρισμα.
Το υβριδικό Toyota Yaris ακόμα και στην top εξοπλιστική έκδοση Style είναι φθηνότερο, αφού κοστίζει 20.160 ευρώ προσφέροντας και 6 χρόνια εγγύηση (5 χρόνια το Clio, η Dynamic έκδοση του οποίου με έκπτωση κοστίζει 25.230 ευρώ). Στη βασική έκδοση Active το υβριδικό Yaris έχει τιμή αγοράς 17.340 ευρώ, περιλαμβάνοντας εκτός από τα απαραίτητα, ίδια συστήματα ασφάλειας μέσω του Toyota Safety Sence (Hill Start Control, Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας κλπ.), 7 αερόσακους (πρόσθετος κεντρικός ανάμεσα σε οδηγό-συνοδηγό), οθόνη αφής και πλήρη συνδεσιμότητα.
Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνα και high-tech , πιο ευρύχωρο το Yaris
Η ποιότητα των υλικών (μαλακών και σκληρών) στην καμπίνα του Renault Clio είναι εμφανής και προσδίδει ευχάριστη αίσθηση, με την καλή συναρμολόγηση και το φινίρισμα. Η κεντρική οθόνη infotainment 7 ιντσών δεσπόζει και σε συνδυασμό με τον ψηφιοποιημένο πίνακα οργάνων το κάνουν όσο hi-tech χρειάζεται. Στον αντίποδα, μοντέρνο, εργονομικό και digital είναι το εσωτερικό του Toyota Yaris. Περιλαμβάνει ικανοποιητικά υλικά σε ταμπλό και επενδύσεις, στάνταρ οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών στις καλές εκδόσεις και υπηρεσίες συνδεσιμότητας MyToyota.
Μεγάλο ατού στο Yaris ήταν ανέκαθεν η ευρυχωρία και η πρακτικότητα. Και στη νέα του γενιά το ιαπωνικό μικρό είναι ο κυρίαρχος απέναντι και στο Clio. Με φαρδύτερη καμπίνα και περισσότερο «αέρα» σε γόνατα το ιαπωνικό είναι πιο άνετο, για τους επιβάτες. Σαφής και η υπεροχή στους χώρους αποσκευών, μιας και λόγω της υβριδικής τεχνολογίας το Clio παρέχει 254 λίτρα, ενώ το Yaris 286 λίτρα, όσο και στις συμβατικές του εκδόσεις.