- 90% λιγότερους ρύπους κατά τη διάρκεια της ζωής του σε σχέση με τα σημερινά ΙΧ.
- Ένας ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 218 άλογα κινεί το μοντέλο.
- Διαθέτει σύστημα κυψέλων υδρογόνου ως range extender για +350 χλμ. αυτονομία.
- «Το εσωτερικό θα χωράει άνετα μία οικογένεια» είπε η Renault.
- Το Renault Embléme δείχνει την κατεύθυνση της μάρκας για το μέλλον.
90% λιγότερους ρύπους κατά τη διάρκεια της ζωής του!
Η Renault στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού θα παρουσιάσει το ηλεκτρικό 4 E-Tech, ωστόσο η γαλλική μάρκα θα έχει μαζί της και ένα νέο πρωτότυπο που κοιτάζει λίγο πιο μακριά στο μέλλον. Ονομάζεται Renault Embléme και πρόκειται για ένα crossover που κινείται με υδρογόνο, το οποίο, σύμφωνα με τους Γάλλους, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά τη διάρκεια ζωής του είναι 90 τοις εκατό χαμηλότερες σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο όχημα παραγωγής.
Υβριδικό με υδρογόνο ως range extender για 218 άλογα
Αν και υδρογονοκίνητο, το φουτουριστικής σχεδίασης Renault Embléme είναι επί της ουσίας υβριδικό. Το σύστημα κίνησης που το εξοπλίζει αποτελείται από μπαταρία νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) 40 kWh, έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 218 ίππων που τοποθετείται στο πίσω μέρος και ένα σύστημα κυψέλων καυσίμου υδρογόνου με δεξαμενή 2,8 κιλών. Το τελευταίο έχει τον ρόλο του range extender, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση της αυτονομίας.
Η Renault αναφέρει πως η μπαταρία από μόνη της προσφέρει «αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα» αυτονομίας, ενώ το σύστημα κυψέλων καυσίμου υδρογόνου μπορεί να προσθέσει 350 χιλιόμετρα αυτονομίας. Οι Γάλλοι υποστηρίζουν πως το Embleme μπορεί να διανύσει συνολικά 1.000 χιλιόμετρα με δύο στάσεις ανεφοδιασμού 5 λεπτών. Ο χρόνος αυτός είναι ισοδύναμος με ένα σημερινό αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης βενζίνης/diesel.
Φουτουριστική σχεδίαση με έμφαση στην αεροδυναμική
Εξωτερικά, το Renault Embléme χαρακτηρίζεται από φουτουριστική σχεδίαση, η οποία αντλεί στοιχεία από crossover, hatchback και shooting brake αυτοκίνητα, δίνοντας έμφαση στην αεροδυναμική. Για παράδειγμα, οι εξωτερικοί καθρέπτες αντικαθίσταται από δύο κάμερες ενσωματωμένες στους θόλους των τροχών, οι υαλοκαθαριστήρες είναι κρυμμένοι κάτω από το καπό και οι χειρολαβές των θυρών τοποθετημένες στο αμάξωμα. Δύο πτερύγια στο καπό και δύο αεραγωγοί στον προφυλακτήρα διοχετεύουν τον αέρα προς το παρμπρίζ και πίσω από τους τροχούς, αντίστοιχα. Οι τροχοί είναι κλειστοί για να βοηθούν και αυτοί στην καλύτερη αεροδυναμική. Εντυπωσιακό και έντονο στη σχεδίαση είναι και το πίσω μέρος, όπου λαμβάνει με LED φώτα και έναν ογκώδη προφυλακτήρα.
Το Renault Embléme έχει μήκος 4,8 μέτρα, μεταξόνιο 2,9 μέτρα και αεροδυναμικό συντελεστή 0,25 cd. Η Renault ισχυρίζεται ότι το Embléme ζυγίζει 1.750 κιλά, καθιστώντας το περίπου 100 κιλά ελαφρύτερο από το Scenic, ενώ τη βάση του αποτελεί η πλατφόρμα AmpR Medium, η οποία είναι μια εξέλιξη της CMF-EV που βασίζει το Megane E-Tech και το Scenic E-Tech.
«Το εσωτερικό θα χωράει άνετα μία οικογένεια» είπε η Renault
Η Renault δεν έδωσε καμία εικόνα από το εσωτερικό του Embléme, είπε όμως πως η καμπίνα θα είναι αρκετά ευρύχωρη για να φιλοξενεί μία οικογένεια.
Συνέχεια του άρθρου >>>