6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To Renault Kadjar παρά τον αυξημένο όγκο του καταφέρνει να είναι ελκυστικό.
Test: Renault Kadjar
(18/1/2017)
Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar με τον 1.500άρη turbo diesel κινητήρα απόδοσης 110 ίππων. Εσείς θα επιλέγατε το Kadjar ή το «αδελφό» Nissan Qashqai;
Τι νέο θα φέρει
Το προφίλ του αυτοκινήτου είναι αρκετά δυναμικό σε εμφάνιση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Μικρομεσαίο Crossover «πάνω» στο Nissan Qashqai
- Κινητήρας 1,5 λίτρων diesel με 110 άλογα
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 22.340 ευρ
Με το Nissan Qashqai να έχει ανοίξει το δρόμο στα μικρομεσαία Crossover έρχεται η σειρά της Renault να πάρει και εκείνη αυτά που της αναλογούν ως μέλος της κοινοπραξίας Renault - Nissan, με το Κadjar. Με πιο ανατολίτικο όνομα και σαφώς πιο εκλεπτυσμένη αισθητική ώστε να διαφοροποιηθεί από το αδελφό Qashqai, το Kadjar αποτελεί το πρώτο ουσιαστικά «ικανό» Crossover/SUV της Renault στην μακρόχρονη ιστορία της. Η Renault περίμενε καρτερικά αυτή τη στιγμή και δεν βιάστηκε, παρά το γεγονός ότι το Qashqai θα μπορούσε ανά πάσα ώρα και στιγμή να αλλάξει «σηματάκια» και να πουληθεί σαν δικό της μοντέλο. Αντίθετα, άφησε την πρώτη γενιά του Qashqai να κάνει την δύσκολη αρχή και περίμενε να ωριμάσει μέσω της δεύτερης γενιάς του, βελτιώνοντας και περνώντας στο σύνολο το δικό της DNA στο 40% του αυτοκινήτου, αφού το υπόλοιπο 60% είναι κοινό. Το μεγαλύτερο από αυτό το ποσοστό διαφοροποίησης κατανέμεται στο υψηλότερο επίπεδο ποιότητας, την πιο εκλεπτυσμένη αισθητική μέσα - έξω, τον high-tech αέρα στο εσωτερικό του και τον πιο άνετο χαρακτήρα του στα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Renault. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τα εγνωσμένης αξίας μηχανικά μέρη και τις δυνατότητες του Qashqai, αλλά και με την εξαιρετική τιμή του, καθιστούν το Kadjar υποψήφιο για να σφετεριστεί από κοινού την συγκεκριμένη κατηγορία.
Κομψό παρά τον όγκο του
To Κadjar είναι καλαίσθητο σχεδιαστικά με τον αυξημένο του όγκο (μήκος 4.449 χλστ.) και την απόσταση των 200 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος, να του προσδίδουν την απαραίτητη για την κατηγορία επιβλητικότητα. Η μεγάλη μάσκα και το επίσης μεγάλο σήμα της Renault στο εμπρός μέρος, μαζί με το μυώδες καπό αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης εκεί, με τα φωτιστικά σώματα να καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος από την μετώπη προσδίδοντας έντονο δυναμισμό στο σύνολο της σχεδίασης. Στα πλαϊνά του αμαξώματος, οι καμπύλες εκφράζουν το πιο εκλεπτυσμένο προφίλ σε σχέση με το εμπρός, ενώ στο πίσω μέρος, το Kadjar προβάλει άμεσα πως πρόκειται για αυτοκίνητο της Renault, με τα φωτιστικά σώματα και το «κόψιμο» του πίσω παρμπρίζ να ακολουθούν τη λογική σχεδίασης που ακολουθεί η εταιρεία στα 5θυρα αυτοκίνητά της, μόνο που εδώ και λόγω των αυξημένων διαστάσεων του Kadjar, αυτή δεν είναι τόσο αρμονικά «δεμένη» με το σύνολο.