Στον κόσμο των «καυτών» hatch, το Clio Williams θεωρείται ως ένα από τα εμβληματικά μοντέλα, αποτελώντας παράλληλα μία ξεχωριστή σελίδα στην ιστορία της Renault. Θέλοντας λοιπόν η μάρκα να τιμήσει το παρελθόν της αλλά να το συνδέσει και με το μέλλον της, πήρε την απόφαση να δημιουργήσει ένα ειδικό Megane E-Tech εμπνευσμένο από το εμβληματικό Clio Williams του 1993.
Η εντελώς διαφορετική φύση των δύο μοντέλων δεν έδωσε στους ανθρώπους της μάρκας την ευκαιρία να προχωρήσουν σε πολλές αλλαγές στο Megane E-Tech. Ωστόσο το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο έλαβε το χαρακτηριστικό σκούρο μπλε χρώμα στο αμάξωμά του ενώ χαμηλά στον προφυλακτήρα παρατηρούμε τη χρυσή απόχρωση που παραπέμπει στις ζάντες του Clio Williams που είχαν τη συγκεκριμένη απόχρωση.
Μόλις 3.800 μονάδες κατασκευάστηκαν
Θυμίζουμε πως κάτω από το καπό του Clio Williams υπήρχε ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 2,0 λίτρων κινητήρας που απέδιδε 147 ίππους και 175 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Η Renault είχε επίσης προχωρήσει και στην αναβάθμιση της ανάρτησης συντελώντας με αυτόν τον τρόπο στην αύξηση της απόλαυσης της οδήγησης. Μόλις 3.800 μονάδες κατασκευάστηκαν.
Τέλος σε ότι αφορά το νέο Megane E-Tech θυμίζουμε πως εξοπλίζεται από την ίδια πλατφόρμα και το ίδιο σύστημα κίνησης του επίσης ηλεκτρικού Nissan Ariya. Το νέο Megane έρχεται σε δύο εκδόσεις ισχύος και με δύο διαφορετικής χωρητικότητας μπαταρίες. Συγκεκριμένα η βασική έκδοση αποδίδει 130 ίππους και εξοπλίζεται είτε με μπαταρία 40 KWh έχοντας αυτονομία 300 χλμ., είτε με μπαταρία 60 KWh που υπόσχεται 470 χλμ. αυτονομίας.
H Renault ένωσε το παρελθόν με το μέλλον.
- Στα χρώματα του Clio Williams «ντύθηκε» ένα Megane E-Tech.
- Παρούσες και οι χρυσές «πινελιές», όχι όμως στις ζάντες.
- Καμία αλλαγή στο σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού Megane E-Tech.
Ποιο προτιμάς το «καυτό» Clio Williams με τα 147 άλογα ή το σύγχρονο ηλεκτρικό Megane E-Tech;