Nέο ρεκόρ στην αυτονομία ηλεκτρικών οχημάτων πέτυχε το Renault Zoe, αφού διένυσε συνολικά 765 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
Η Mission Motorsport, ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που βοηθά στην ανάκαμψη εκείνων που έχουν πληγεί από στρατιωτικές επιχειρήσεις παρέχοντας ευκαιρίες μέσω του μηχανοκίνητου αθλητισμού έσπασε το ρεκόρ αυτονομίας με ηλεκτρικό όχημα χάρη σε ένα Renault Zoe μέσα στην πίστα Thruxton Race Circuit, μια προσπάθεια που διήρκησε πάνω από 24 ώρες.
Το προηγούμενο ρεκόρ των 564,8 χιλιομέτρων είχε γίνει το 2018 στον περιφερειακό αυτοκινητόδρομο του Παρισιού στη Γαλλία. Ωστόσο, η ομάδα Mission Motorsport σημείωσε νέο ρεκόρ στις 10 Ιουνίου χάρη οδηγώντας πολύ προσεκτικά στην ταχύτερη πίστα αγώνων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Χρησιμοποιώντας την εμπειρία της σε αγώνες αντοχής, η ομάδα κατάφερε να επιτύχει μέση κατανάλωση 14,9 km/kWh, με την μέση ταχύτητα να υπολογίζεται στα 30,5χλμ./ώρα. Kαι τα δύο Zoe ξεκίνησαν την προσπάθειά τους στις 9:40 της Τετάρτης 9 Ιουνίου
Δύο Renault Zoe χρησιμοποιήθηκαν για το ρεκόρ, τα οποία ήταν πλήρως εργοστασιακά, ωστόσο το ένα είχε ελαστικά ENSO που έδιναν θεωρητικά μεγαλύτερη αυτονομία και το άλλο εξοπλιζόταν με ελαστικά OEM. Το πρώτο Zoe με τα ελαστικά ENSO κατάφερε να σημειώσει το ρεκόρ των 765 χιλιομέτρων, ενώ το δεύτερο με τα OEM ελαστικά κατάφερε να συμπληρώσει 683,4 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι η ομάδα κατάφερε σχεδόν να διπλασιάσει την επίσημη μέγιστη αυτονομία του μοντέλου, τα 390 χιλιόμετρα σύμφωνα με τα τεστ του WLTP!
Δύο Renault Zoe χρησιμοποιήθηκαν για το ρεκόρ.
Ο James Cameron, Διευθύνων Σύμβουλος της Mission Motorsport, ανέφερε: «Το Ζoe ήταν μια τέλεια επιλογή για εμάς - αλλά το ότι καλύψαμε καλύψουμε μια τόσο μεγάλη απόσταση, μας εξέπληξε και εμάς. Η οδήγηση όλη τη νύχτα τόσο στην προπόνηση όσο και στο ρεκόρ με τέλεια ακρίβεια ήταν μια πρόκληση για την ομάδα, αλλά το Zoe υπερέβη κατά πολύ τα όριά του. Ήταν σημαντικό να δημιουργήσουμε ένα ρεκόρ με ένα απόλυτα εργοστασιακό αυτοκίνητο και όλοι γοητευτήκαμε και μείναμε έκπληκτοι»
Αναρωτιέμαι σε τι εξυπηρετεί πρακτικά ένα ρεκόρ με ταχύτητα μόνο 30 χλμ/ώρα;
ΥΠΑΡΧΕΙ Καλύτερη, Οικολογικότερη & Οικονομικότερη ΛΥΣΗ εφικτή ΣΗΜΕΡΑ:
Με 2 λόγια:
☑️ Η εξοικονόμηση με αυτοκίνητο CNG (εργοστασιακό ή από μετατροπή) είναι απίστευτη για τον χειμαζόμενο Ελληνικό λαό.
Με 20.000 χλμ/έτος κερδίζεις 2.000€ μόνο από τα καύσιμα, για κάθε αυτοκίνητο και κάθε χρόνο (έχω & προσωπική εμπειρία) ή αλλιώς ΚΕΡΔΟΣ 167€ κάθε μήνα.
(Παρεμπιπτόντως, ΑΠΟΣΒΕΣΗ του κόστους μετατροπής σε CNG, μόνο με το μηνιαίο κέρδος και ΜΟΝΟ σε ~1 ΧΡΟΝΟ).
✅ ✅ 5,5 δισεκατομμύρια € ΚΕΡΔΟΣ κάθε χρόνο συνολικά για την Ελλάδα (μόνο από τα καύσιμα κίνησης) με Φυσικό Αέριο (CNG) και 1.500-2.000€ άμεσο ΚΕΡΔΟΣ για κάθε πολίτη, κάθε χρόνο και για κάθε αυτοκίνητο:
🌀 Δυστυχώς μας φλομώσανε εμάς στις Ανεμογεννήτριες και στα Ηλεκτροκίνητα που εξυπηρετούν άλλους.
Προσωπικά δεν είμαι κατά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ), αλλά δεν είναι κοινωνικά δίκαιο να γίνεται τέτοια καταστροφή στο φυσικό περιβάλλον και μάλιστα ΧΩΡΙΣ κανένα άμεσο ΟΦΕΛΟΣ για τους κατοίκους της εκάστοτε περιοχής.
Αντίθετα μας χρεώνουν άμεσα επί χρόνια ΕΤΜΕΑΡ (0,01700 €/kWh), δηλαδή ~45.000.000€ το μήνα ή πάνω από 1/2 δισεκατομμύριο € κάθε χρόνο.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4261934303816551&id=100000000713842
🌀 π.χ.:
Οι 23 μόλις ανεμογεννήτριες του ακατοίκητου νησιού Άγιος Γεώργιος (απέναντι από το Σούνιο), έχουν δυνατότητα πλήρους ηλεκτροδότησης 50.000 νοικοκυριών.
Το ~15% αυτής της δυναμικότητας μπορούσε να ηλεκτροδοτήσει πλήρως και δωρεάν τα ~8.000 νοικοκυριά όλου του Δήμου Λαυρεωτικής.
https://maps.app.goo.gl/xJBmLzDSa2gEDtjb7
♦️ Επίσης έχουμε και ΔΕΥΑΤΗΛεθέρμανσης με το Φυσικό Αέριο δίπλα μας (στη ΔΕΗ του Λαυρίου), αλλά χωρίς τηλεθέρμανση, χωρίς το οικονομικότερο όλων το φυσικό αέριο στα σπίτια, χωρίς φυσικό αέριο (Cng) για αυτοκίνητα (με κόστος μόνο 3€/100 χλμ) και χωρίς κανένα όφελος για τους κατοίκους του Λαυρίου.
☑️ Επειδή το έψαξα σχολαστικά τα 2 τελευταία χρόνια, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα μοναδικά οικολογικά και οικονομικά πλεονεκτήματα του Φυσικού Αερίου κίνησης ή CNG (Compressed Natural Gas), που είναι προς το συμφέρον της συντριπτικής ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ των πολιτών.
✅ Οι κινητήρες που λειτουργούν με φυσικό αέριο (CNG) επιτυγχάνουν 95% μείωση στις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα (CO), 80% μείωση στις εκπομπές υδρογονανθράκων, 30% μείωση στα οξείδια του αζώτου και 25% μείωση διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Επίσης, το φυσικό αέριο δεν περιέχει θείο, σωματίδια, ίχνη μετάλλων και τοξικά πρόσθετα μολύβδου ή βενζολίου που είναι ιδιαίτερα καρκινογόνα.
✅ Το Φυσικό Αέριο κίνησης με πρόσμιξη από Βιομεθάνιο (Bio-CNG με μ.ο. 17% σήμερα στην Ευρώπη), πετυχαίνει τον αυξημένο στόχο μείωσης του CO2 κατά 55% μέχρι το 2030 με μ.ο. πρόσμιξης Βιομεθανίου 40% (ενώ μέχρι σήμερα, πέτυχαν ήδη πρόσμιξη 100% η Δανία και η Ισλανδία και πλησιάζουν με σειρά Σουηδία, Ολλανδία και Αγγλία), αλλά η Ελλάδα έχει μηδέν: 0% (βλέπε Υστερόγραφο).
☑️ Η εξοικονόμηση με αυτοκίνητο CNG είναι απίστευτη για τον χειμαζόμενο Ελληνικό λαό.
Με 20.000 χλμ/έτος κερδίζεις 2.000€ μόνο από τα καύσιμα (έχω προσωπική εμπειρία).
☑️ Με τους μετριότερους υπολογισμούς, τα ~6 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, με μέσο όρο ηλικίας τους τα 16 χρόνια (αρνητικό Ευρωπαϊκό ρεκόρ σύμφωνα με την ACEA), παρά τον μικρό μέσο όρο των 15.000 χιλιομέτρων τον χρόνο (από τις 20-30 χιλιάδες χιλιόμετρα της Ευρώπης) και με μέσο όρο κόστους κίνησης 7 λίτρα/100 χιλιόμετρα (με μέση τιμή λίτρου 1,3€), χρειάζονται:
8,2 δισεκατομμύρια € το χρόνο (7×1,3×150×6.000.000), μόνο για τα συνήθη καύσιμα ή αλλιώς
2,7 δισεκατομμύρια € το χρόνο με Φυσικό Αέριο κίνησης (CNG).
Οπότε, θα κερδίζαμε 5,5 δισεκατομμύρια κάθε χρόνο συνολικά και ο κάθε πολίτης θα είχε ΚΕΡΔΟΣ 1.500-2.000€ κάθε χρόνο για κάθε αυτοκίνητο (μόνο από τα καύσιμα κίνησης).
☑️ Επίσης είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ το κόστος (μόλις 3€ ανά 100 χιλιόμετρα) των αυτοκινήτων με Φυσικό Αέριο (CNG) ΚΑΙ ΑΠΟ τα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα (που χρειάζονται τουλάχιστον 50 χρόνια για απόσβεση του επιπλέον κόστους αγοράς, έστω και με την γενναία επιδότηση, ακόμη και με την παραδοχή ότι τα ηλεκτροκίνητα κινούνται με 2€/100 χλμ.):
Αναλυτικά τα γράφω εδώ:
https://docs.google.com/document/d/1msJV7uG6JpOxGzVHsRDJ5r31IjtNcQbGL6RMPwkgxBE/edit?usp=drivesdk
♦️ Αν υπήρχε αληθινό ενδιαφέρον για τους πολίτες και την "τσέπη" τους, θα έπρεπε να φτιάξουν Πρατήρια Φυσικού Αερίου (CNG) αντί για αχρησιμοποίητους σταθμούς φόρτισης των πανάκριβων ηλεκτρικών αυτοκινήτων (όπως στο Λαύριο που ενώ "πλημμυρίζει" από ΙΧ συνέχεια, μόνο 3 φορές είδα Ηλεκτροκίνητο να φορτίζει επί 2 χρόνια).
♦️ Έψαξα πρόσφατα σχολαστικά (μέσω insurance market) το μηνιαίο κέρδος με αλλαγή παρόχου Ηλεκτρικής Ενέργειας (από ΔΕΗ προς την φθηνότερη επιλογή, με δεδομένη κατανάλωση ~1.200 kwh/4μηνο) και βρήκα ότι θα κέρδιζα μόνο 6€/μήνα.
Αντίθετα με αυτοκίνητο Φυσικού Αερίου (CNG) και με κίνηση 20.000 χιλιομέτρων το χρόνο, θα έχω ΚΕΡΔΟΣ 165€/μήνα μόνο από καύσιμα.
✅ Παρεμπιπτόντως το Φυσικό Αέριο θα υπάρχει για πολλά χρόνια, ακόμη και ως "πηγή" Ηλεκτρικής Ενέργειας, φυσικά και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα:
https://photos.app.goo.gl/Ry3n6ouCHR5ZokNY8
Άλλωστε τα Αποθέματα Ενέργειας σήμερα είναι μόνο για 42 χρόνια ακόμη για το Πετρέλαιο, ενώ υπάρχουν για 157 χρόνια ακόμη για το Φυσικό Αέριο.
☑️ Ένα αυτοκίνητο με CNG μπορείς να το αποσβέσεις πλήρως σε 6-7 χρόνια, αλλά ένα ηλεκτροκίνητο δεν θα το αποσβέσουν ούτε τα εγγόνια σου.
Προσωπικά σε 1 χρόνο (ουσιαστικά σε ~9 μήνες λόγω καραντίνας) έκανα 22.000 χιλιόμετρα με Seat Arona, κερδίζοντας 2.200€ σε σχέση με το βενζινοκίνητο Renault που είχα (με μέση κατανάλωση 8 λίτρα/100 χλμ), συν ~1.000€ κέρδος από την αύξηση της τιμής αγοράς, συν ~700€ κέρδος από αποφυγή συνεργείων και τελών κυκλοφορίας, γλιτώνοντας ταυτόχρονα από τις συνεχείς ταλαιπωρίες και το άγχος.
♦️ Δεν φτάνει που δεν φτιάξανε πρατήρια CNG όπως είχαν υποχρέωση επί 6 χρόνια (Ευρωπαϊκή οδηγία 94/2014 και Ν.4439/2016 που προβλέπει πρατήρια CNG ανά 150 χιλιόμετρα, τουλάχιστον στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας;
https://www.taxheaven.gr/law/4439/2016 ), δεν ενημερώνουν και όπως οφείλουν για τις διακοπές-αποκαταστάσεις, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία τουλάχιστον (11.000 οχήματα διά 22 πρατήρια Φυσικού Αερίου = ) 500 οδηγών CNG.
ΟΛΑ τα πρατήρια CNG (& τα προγραμματισμένα) είναι εδώ:
https://www.google.com/maps/placelists/list/jTaL-ye11doG3XfuNQEvGk8NUttWig
Με εκτίμηση,
Τσιρίδης Φώτης
Πολιτικός Μηχανικός
Συνταξιούχος ΟΤΕ
✅ ✅ Υστερόγραφο:
Εδώ υπάρχουν και εικόνες με στοιχεία:
https://photos.app.goo.gl/Ry3n6ouCHR5ZokNY8
(ΟΛΑ εδώ: https://docs.google.com/document/d/1msJV7uG6JpOxGzVHsRDJ5r31IjtNcQbGL6RMPwkgxBE/edit?usp=drivesdk )
Αναρωτιέμαι σε τι εξυπηρετεί πρακτικά ένα ρεκόρ με ταχύτητα μόνο 30 χλμ/ώρα; ΥΠΑΡΧΕΙ Καλύτερη, Οικολογικότερη & Οικονομικότερη ΛΥΣΗ εφικτή ΣΗΜΕΡΑ: Με 2 λόγια: ☑️ Η εξοικονόμηση με αυτοκίνητο CNG (εργοστασιακό ή από μετατροπή) είναι απίστευτη για τον χειμαζόμενο Ελληνικό λαό. Με 20.000 χλμ/έτος κερδίζεις 2.000€ μόνο από τα καύσιμα, για κάθε αυτοκίνητο και κάθε χρόνο (έχω & προσωπική εμπειρία) ή αλλιώς ΚΕΡΔΟΣ 167€ κάθε μήνα. (Παρεμπιπτόντως, ΑΠΟΣΒΕΣΗ του κόστους μετατροπής σε CNG, μόνο με το μηνιαίο κέρδος και ΜΟΝΟ σε ~1 ΧΡΟΝΟ). ✅ ✅ 5,5 δισεκατομμύρια € ΚΕΡΔΟΣ κάθε χρόνο συνολικά για την Ελλάδα (μόνο από τα καύσιμα κίνησης) με Φυσικό Αέριο (CNG) και 1.500-2.000€ άμεσο ΚΕΡΔΟΣ για κάθε πολίτη, κάθε χρόνο και για κάθε αυτοκίνητο: 🌀 Δυστυχώς μας φλομώσανε εμάς στις Ανεμογεννήτριες και στα Ηλεκτροκίνητα που εξυπηρετούν άλλους. Προσωπικά δεν είμαι κατά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ), αλλά δεν είναι κοινωνικά δίκαιο να γίνεται τέτοια καταστροφή στο φυσικό περιβάλλον και μάλιστα ΧΩΡΙΣ κανένα άμεσο ΟΦΕΛΟΣ για τους κατοίκους της εκάστοτε περιοχής. Αντίθετα μας χρεώνουν άμεσα επί χρόνια ΕΤΜΕΑΡ (0,01700 €/kWh), δηλαδή ~45.000.000€ το μήνα ή πάνω από 1/2 δισεκατομμύριο € κάθε χρόνο. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4261934303816551&id=100000000713842 🌀 π.χ.: Οι 23 μόλις ανεμογεννήτριες του ακατοίκητου νησιού Άγιος Γεώργιος (απέναντι από το Σούνιο), έχουν δυνατότητα πλήρους ηλεκτροδότησης 50.000 νοικοκυριών. Το ~15% αυτής της δυναμικότητας μπορούσε να ηλεκτροδοτήσει πλήρως και δωρεάν τα ~8.000 νοικοκυριά όλου του Δήμου Λαυρεωτικής. https://maps.app.goo.gl/xJBmLzDSa2gEDtjb7 ♦️ Επίσης έχουμε και ΔΕΥΑΤΗΛεθέρμανσης με το Φυσικό Αέριο δίπλα μας (στη ΔΕΗ του Λαυρίου), αλλά χωρίς τηλεθέρμανση, χωρίς το οικονομικότερο όλων το φυσικό αέριο στα σπίτια, χωρίς φυσικό αέριο (Cng) για αυτοκίνητα (με κόστος μόνο 3€/100 χλμ) και χωρίς κανένα όφελος για τους κατοίκους του Λαυρίου. ☑️ Επειδή το έψαξα σχολαστικά τα 2 τελευταία χρόνια, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα μοναδικά οικολογικά και οικονομικά πλεονεκτήματα του Φυσικού Αερίου κίνησης ή CNG (Compressed Natural Gas), που είναι προς το συμφέρον της συντριπτικής ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ των πολιτών. ✅ Οι κινητήρες που λειτουργούν με φυσικό αέριο (CNG) επιτυγχάνουν 95% μείωση στις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα (CO), 80% μείωση στις εκπομπές υδρογονανθράκων, 30% μείωση στα οξείδια του αζώτου και 25% μείωση διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Επίσης, το φυσικό αέριο δεν περιέχει θείο, σωματίδια, ίχνη μετάλλων και τοξικά πρόσθετα μολύβδου ή βενζολίου που είναι ιδιαίτερα καρκινογόνα. ✅ Το Φυσικό Αέριο κίνησης με πρόσμιξη από Βιομεθάνιο (Bio-CNG με μ.ο. 17% σήμερα στην Ευρώπη), πετυχαίνει τον αυξημένο στόχο μείωσης του CO2 κατά 55% μέχρι το 2030 με μ.ο. πρόσμιξης Βιομεθανίου 40% (ενώ μέχρι σήμερα, πέτυχαν ήδη πρόσμιξη 100% η Δανία και η Ισλανδία και πλησιάζουν με σειρά Σουηδία, Ολλανδία και Αγγλία), αλλά η Ελλάδα έχει μηδέν: 0% (βλέπε Υστερόγραφο). ☑️ Η εξοικονόμηση με αυτοκίνητο CNG είναι απίστευτη για τον χειμαζόμενο Ελληνικό λαό. Με 20.000 χλμ/έτος κερδίζεις 2.000€ μόνο από τα καύσιμα (έχω προσωπική εμπειρία). ☑️ Με τους μετριότερους υπολογισμούς, τα ~6 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, με μέσο όρο ηλικίας τους τα 16 χρόνια (αρνητικό Ευρωπαϊκό ρεκόρ σύμφωνα με την ACEA), παρά τον μικρό μέσο όρο των 15.000 χιλιομέτρων τον χρόνο (από τις 20-30 χιλιάδες χιλιόμετρα της Ευρώπης) και με μέσο όρο κόστους κίνησης 7 λίτρα/100 χιλιόμετρα (με μέση τιμή λίτρου 1,3€), χρειάζονται: 8,2 δισεκατομμύρια € το χρόνο (7×1,3×150×6.000.000), μόνο για τα συνήθη καύσιμα ή αλλιώς 2,7 δισεκατομμύρια € το χρόνο με Φυσικό Αέριο κίνησης (CNG). Οπότε, θα κερδίζαμε 5,5 δισεκατομμύρια κάθε χρόνο συνολικά και ο κάθε πολίτης θα είχε ΚΕΡΔΟΣ 1.500-2.000€ κάθε χρόνο για κάθε αυτοκίνητο (μόνο από τα καύσιμα κίνησης). ☑️ Επίσης είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ το κόστος (μόλις 3€ ανά 100 χιλιόμετρα) των αυτοκινήτων με Φυσικό Αέριο (CNG) ΚΑΙ ΑΠΟ τα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα (που χρειάζονται τουλάχιστον 50 χρόνια για απόσβεση του επιπλέον κόστους αγοράς, έστω και με την γενναία επιδότηση, ακόμη και με την παραδοχή ότι τα ηλεκτροκίνητα κινούνται με 2€/100 χλμ.): Αναλυτικά τα γράφω εδώ: https://docs.google.com/document/d/1msJV7uG6JpOxGzVHsRDJ5r31IjtNcQbGL6RMPwkgxBE/edit?usp=drivesdk ♦️ Αν υπήρχε αληθινό ενδιαφέρον για τους πολίτες και την "τσέπη" τους, θα έπρεπε να φτιάξουν Πρατήρια Φυσικού Αερίου (CNG) αντί για αχρησιμοποίητους σταθμούς φόρτισης των πανάκριβων ηλεκτρικών αυτοκινήτων (όπως στο Λαύριο που ενώ "πλημμυρίζει" από ΙΧ συνέχεια, μόνο 3 φορές είδα Ηλεκτροκίνητο να φορτίζει επί 2 χρόνια). ♦️ Έψαξα πρόσφατα σχολαστικά (μέσω insurance market) το μηνιαίο κέρδος με αλλαγή παρόχου Ηλεκτρικής Ενέργειας (από ΔΕΗ προς την φθηνότερη επιλογή, με δεδομένη κατανάλωση ~1.200 kwh/4μηνο) και βρήκα ότι θα κέρδιζα μόνο 6€/μήνα. Αντίθετα με αυτοκίνητο Φυσικού Αερίου (CNG) και με κίνηση 20.000 χιλιομέτρων το χρόνο, θα έχω ΚΕΡΔΟΣ 165€/μήνα μόνο από καύσιμα. ✅ Παρεμπιπτόντως το Φυσικό Αέριο θα υπάρχει για πολλά χρόνια, ακόμη και ως "πηγή" Ηλεκτρικής Ενέργειας, φυσικά και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα: https://photos.app.goo.gl/Ry3n6ouCHR5ZokNY8 Άλλωστε τα Αποθέματα Ενέργειας σήμερα είναι μόνο για 42 χρόνια ακόμη για το Πετρέλαιο, ενώ υπάρχουν για 157 χρόνια ακόμη για το Φυσικό Αέριο. ☑️ Ένα αυτοκίνητο με CNG μπορείς να το αποσβέσεις πλήρως σε 6-7 χρόνια, αλλά ένα ηλεκτροκίνητο δεν θα το αποσβέσουν ούτε τα εγγόνια σου. Προσωπικά σε 1 χρόνο (ουσιαστικά σε ~9 μήνες λόγω καραντίνας) έκανα 22.000 χιλιόμετρα με Seat Arona, κερδίζοντας 2.200€ σε σχέση με το βενζινοκίνητο Renault που είχα (με μέση κατανάλωση 8 λίτρα/100 χλμ), συν ~1.000€ κέρδος από την αύξηση της τιμής αγοράς, συν ~700€ κέρδος από αποφυγή συνεργείων και τελών κυκλοφορίας, γλιτώνοντας ταυτόχρονα από τις συνεχείς ταλαιπωρίες και το άγχος. ♦️ Δεν φτάνει που δεν φτιάξανε πρατήρια CNG όπως είχαν υποχρέωση επί 6 χρόνια (Ευρωπαϊκή οδηγία 94/2014 και Ν.4439/2016 που προβλέπει πρατήρια CNG ανά 150 χιλιόμετρα, τουλάχιστον στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας; https://www.taxheaven.gr/law/4439/2016 ), δεν ενημερώνουν και όπως οφείλουν για τις διακοπές-αποκαταστάσεις, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία τουλάχιστον (11.000 οχήματα διά 22 πρατήρια Φυσικού Αερίου = ) 500 οδηγών CNG. ΟΛΑ τα πρατήρια CNG (& τα προγραμματισμένα) είναι εδώ: https://www.google.com/maps/placelists/list/jTaL-ye11doG3XfuNQEvGk8NUttWig Με εκτίμηση, Τσιρίδης Φώτης Πολιτικός Μηχανικός Συνταξιούχος ΟΤΕ ✅ ✅ Υστερόγραφο: Εδώ υπάρχουν και εικόνες με στοιχεία: https://photos.app.goo.gl/Ry3n6ouCHR5ZokNY8 (ΟΛΑ εδώ: https://docs.google.com/document/d/1msJV7uG6JpOxGzVHsRDJ5r31IjtNcQbGL6RMPwkgxBE/edit?usp=drivesdk )