Επιβλητική παρουσία έχει το SEAT Ateca, που είναι το πρώτο SUV μοντέλο στην ιστορία της ισπανικής φίρμας.

Ιδιαίτερη σκηνική παρουσία έχει το SsangYong Tivoli, που διαθέτει ξεχωριστή σχεδίαση.

Η ροπή του κινητήρα βοηθά το Suzuki Vitara να προσπερνά πιο γρήγορα.

Κινητήρες: Το Vitara προσπερνάει πιο γρήγορα

170.129 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2018)

Καθένα από τα αυτοκίνητα χρησιμοποιεί διαφορετικής τεχνολογίας κινητήρα, οπότε η σύγκριση δεν μπορεί να είναι άμεση. Το Ateca με τον 1,0 TSI των 115 ίππων και των 200 Nm ροπής (2.000-3.500 σ.α.λ.) είναι αναμφίβολα μια ευχάριστη έκπληξη μιας και κινείται, πολύ πιο άνετα από ότι περιμένεις. Επίσης ο 3κύλινδρος κινητήρας έχει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, τραβάει από χαμηλά και δεν θορυβεί, ενώ η συνεργασία με το 6τάχυτο κιβώτιο είναι πολύ καλή. 

Ο 1,6 ατμοσφαιρικός κινητήρας του Tivoli από την άλλη μπορεί να εμφανίζει τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη (128 ίπποι), ωστόσο δείχνει να του λείπει ροπή χαμηλά (160 Nm στις 4.250 σ.α.λ.). Το αυτόματο κιβώτιο του μοντέλου δοκιμής πάντως καλύπτει μια χαρά τα όποια κενά, όχι όμως και τον θόρυβο στις υψηλές στροφές. Η αλλαγή από LPG σε βενζίνη δεν γίνεται αντιληπτή και γίνεται εύκολα με το πάτημα διακόπτη, που είναι και δείκτης καυσίμου. 

Ως diesel και μάλιστα καλός, ο ιταλικής καταγωγής κινητήρας του Vitara έχει τρομερή ροπή (320 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), χωρίς να στερείται και δύναμης (120 ίπποι). Το αποτέλεσμα είναι οι καλύτερες επιδόσεις και το ταχύτερο προσπέρασμα, αλλά το κροτάλισμα και οι κραδασμοί είναι πιο αισθητοί σε σχέση με τα άλλα δύο μοντέλα, που είναι βενζινοκίνητα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

test center
SEAT