Λιτό σε σχεδίαση, αλλά εμφανώς πιο ποιοτικό συγκριτικά είναι το εσωτερικό του Ateca, που για το σύστημα πολυμέσων διαθέτει οθόνη αφής 5 ιντσών. Το φινίρισμα και η συναρμολόγηση κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα, ενώ δυνατό σημείο αποτελεί και η πολύ καλή θέση οδήγησης.
Στιβαρό και μοντέρνο (για τα δεδομένα της φίρμας) είναι το εσωτερικό του Tivoli, που είναι η ευχάριστη έκπληξη με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και καλοφινιρισμένα μαλακά και σκληρά πλαστικά. Υπάρχει σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής, αλλά στην κεντρική κονσόλα η εργονομία απαιτεί εξοικείωση.
Αρνητική είναι η εικόνα από το εσωτερικό του Vitara και όχι μόνο σχεδιαστικά μιας και το ιαπωνικό crossover βρίσκεται σε αισθητά πιο χαμηλά στάνταρ έναντι των άλλων δύο μοντέλων και αυτό επειδή αποτελείται από σκληρά πλαστικά μέτριας ποιότητας και φινιρίσματος, παρά τον σχετικά ευχάριστο διάκοσμό του. Η εργονομία πάντως είναι σωστή.
Η σύγκριση που κάνετε είναι για γέλια, το ένα αμάξι με βενζίνη, το άλλο υγραεριο και το άλλο με πετρέλαιο, διαφορετικές τιμές καυσίμων και φυσικά διαφορετικές καταναλώσεις και διαφορετική συμπεριφορά κινητηρων, κρίμα γιατί σας θεωρώ αξιόπιστο site και περιοδικό.
Η σύγκριση που κάνετε είναι για γέλια, το ένα αμάξι με βενζίνη, το άλλο υγραεριο και το άλλο με πετρέλαιο, διαφορετικές τιμές καυσίμων και φυσικά διαφορετικές καταναλώσεις και διαφορετική συμπεριφορά κινητηρων, κρίμα γιατί σας θεωρώ αξιόπιστο site και περιοδικό.