Όλο το αμάξωμα έχει μακρύνει αρκετά (+200 χλστ), έχει φαρδύνει έντονα (+200 χλστ), διατηρώντας όμως παράλληλα το χαμηλό κέντρο βάρους προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς. Επιπλέον οι μηχανικοί μείωσαν τους εμπρός και πίσω προβόλους ώστε να μην αντιμετωπίζει το παραμικρό πρόβλημα όσο κακοτράχαλη και απαιτητική κι αν είναι η διαδρομή.Οι μηχανικοί όμως επενέβησαν και στην αεροδυναμική του αμαξώματος, όπου το καπό και η εισαγωγή αέρα που βρίσκεται στην οροφή του αυτοκινήτου, έχουν ανασχεδιαστεί από την αρχή με γνώμονα τον όσο το δυνατόν χαμηλότερο συντελεστή. Διαφορετικές ρυθμίσεις φέρει και η ανάρτηση για ακόμα καλύτερη συμπεριφορά, ενώ έχουν τοποθετηθεί και νέοι τροχοί με μικρότερο βάρος, κατασκευασμένοι από μαγνήσιο.Κάτω από το καπό τώρα υπάρχει ένας 3λιτρος, 6κυλινδρος κινητήρας, διάταξης V πετρελαίου, του οποίου η απόδοση ανέρχεται στους 350 ίππους (αύξηση της ισχύος κατά 10 ίππους), με την ροπή να αγγίζει τα 800 Nm. Όλες αυτές οι βελτιώσεις, συνδυαστικά, έχουν βελτιώσει κατά πολύ την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, κάτι που απέδειξαν και οι τελευταίες δοκιμές που έγιναν στο Μαρόκο, αλλά και το πολύ καλό αποτέλεσμα που απέσπασε η ομάδα στο China Silk Road Rally.
Απολαύστε το και στο παρακάτω video.
Οι μηχανικοί μείωσαν τους εμπρός και πίσω προβόλους ώστε να μην αντιμετωπίζει το παραμικρό πρόβλημα όσο κακοτράχαλη και απαιτητική κι αν είναι η διαδρομή.