Tην σειρά του για να αποκαλυφθεί περιμένει το VW Golf GTI που την ίδια στιγμή ολοκληρώνει τις δοκιμές τους στις ακραίες καιρικές συνθήκες που επικρατούν στον Αρκτικό Κύκλο και αφού πρώτα πέρασε μια «βόλτα» και από την πίστα του Nurburgring.
προφυλακτήρας θα εξοπλιστεί με έναν μεγάλο κυψελωτό αεραγωγό που θα καλύπτει όλο το μήκος του προβόλου ενώ πιθανότατα θα κάνουν την εμφάνισή τους DRL φώτα. Aλλες αλλαγές περιλαμβάνουν την προσθήκη πλαϊνών ποδιών, κόκκινων λεπτομερειών στην γρίλια, δύο απολήξεις στην εξάτμιση και μιας αεροτομής στο τέλος της οροφής.
Τα πράγματα δεν θα αλλάξουν ριζικά αλλά σίγουρα η VW θα κάνει το GTI να ξεχωρίζει στον δρόμο. Ο εμπρός προφυλακτήρας θα εξοπλιστεί με έναν μεγάλο κυψελωτό αεραγωγό που θα καλύπτει όλο το μήκος του προβόλου ενώ πιθανότατα θα κάνουν την εμφάνισή τους DRL φώτα. Aλλες αλλαγές περιλαμβάνουν την προσθήκη πλαϊνών ποδιών, κόκκινων λεπτομερειών στην γρίλια ενώ ακόμα το παρών θα δίνουν δύο απολήξεις, καινούριοι προφυλακτήρες, πίσω αεροτομή, νέας σχεδίασης ζάντες με ελαστικά πιο σπορ προδιαγραφών κ.α..
Στο μηχανοστάσιο θα βρίσκεται ο 4κύλινδρος 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με κωδικό ΕΑ888 που στην «απλή» έκδοση GTI θα αποδίδει 255 άλογα και στην GTI TCR έως και 295 ίππους. Η GTITCRέκδοση θα αντικαταστήσει πιθανότατα την GTIPerformance. Αλλαγές στα κιβώτια δεν θα υπάρξουν, κάτι που σημαίνει πως θα προσφέρεται τόσο ένα 6άρι μηχανικό όσο και ένα 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
Το σύστημα ψυχαγωγίας θα μεταφερθεί αυτούσιο στο Golf GTI όπως είναι άλλωστε πολύ λογικό. Ωστόσο, το infotainment θα έχει κάποιες επιπλέον λειτουργίες όπως χρονομετρητή γύρων σε πίστα, ένδειξη για τις δυνάμεις G κ.α.
Μέσα στο 2020, εκτός από το Golf GTI, η VW θα παρουσιάσει και τις R, GTD και GTI TCR εκδόσεις του δημοφιλούς μικρομεσαίου.
ΑΜΑΞΆΡΑ.... (Χιούμορ. Τρελός είμαι οτι θέλω λέω.)