Μετά από το ρεκόρ κορυφαίας ταχύτητας στο Bonneville Salt Flats το 2011, η Skoda έθεσε για μία ακόμα φορά δύο νέα ρεκόρ Γκίνες, αυτή τη φορά στην κατηγορία του μεγαλύτερου συνεχόμενου driftαρίσματος στον πάγο, και το γεγονός πως αυτό πραγματοποιήθηκε με ηλεκτρικό αυτοκίνητο! Τι χρειάστηκε για να συμβεί αυτό το ρεκόρ;
Ένα εργοστασιακό Skoda Enyaq iV vRS παραγωγής χρησιμοποιήθηκε για να θέσει το ρεκόρ, με οδηγό τον Richard Meaden. Ο τελευταίος κατάφερε να driftάρει συνεχόμενα για 7,351 χιλιόμετρα, γύρο από την παγωμένη λίμνη Stortjärnen στη Σουηδία. Συγκεκριμένα ο Meaden κάλυψε 39 γύρους συνεχούς drift σε μία κυκλική διαδρομή 188,496 μέτρων. Μάλιστα η εταιρεία σημειώνει πως η απόπειρα διήρκεσε περισσότερες από 18 ώρες οδήγησης, με έναν κριτή του Παγκόσμιου Ρεκόρ Γκίνες και τον διεθνή κριτή drifting, David Kalas να είναι αμφότεροι παρόντες ως μάρτυρες.
Ελαστικά με καρφιά μπρος και πίσω
Η Skoda πειραματίστηκε με πολλούς τύπους ελαστικών. Ωστόσο κατέληξε πως το κατά τα άλλα στάνταρ Enyaq vRS να φορά μπροστινά ελαστικά με καρφιά 5 χιλιοστών, ενώ τα πίσω ελαστικά είχαν και αυτά καρφιά αλλά μήκους 2 χιλιοστών. Ο συνδυασμός αυτός ήταν σύμφωνα με τους μηχανικούς της τσεχικής φίρμας ο ενδεδειγμένος συνδυασμός για την επίτευξη της σωστής ισορροπίας ανάμεσα στην πρόσφυση και την ικανότητα ολίσθησης.
Ο Meaden των ρεκόρ
Κλείνοντας, για την ιστορία να πούμε πως ο Richard Meaden ήταν ο οδηγός πίσω από το τιμόνι της τροποποιημένης Octavia vRS της Skoda το 2011, όταν το αυτοκίνητο πέτυχε τελική ταχύτητα ρεκόρ 365,450 χλμ./ώρα για ένα τούρμπο αυτοκίνητο παραγωγής 2,0 λίτρων.