Στη δεύτερη γενιά της «έπιασε» τους 200 ίππους
66.965 Επισκέψεις στο άρθρο
3 Φωτογραφίες »
Μετά την άκρως επιτυχημένη πορεία της πρώτης γενιάς, η τσέχικη εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς, εν έτει 2005.
Μετά την άκρως επιτυχημένη πορεία της πρώτης γενιάς, η τσέχικη εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς, εν έτει 2005. Η «συνταγή» παρέμεινε ως είχε, με το μεσαίο sedan να αποκτά και πάλι διακριτικές σπορ λεπτομέρειες εξωτερικά. Εκτός από τα λογότυπα «RS», τοποθετήθηκε και πάλι μία αεροτομή στο πίσω μέρος, αλλά ήταν εμφανής και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Οι αλλαγές ολοκληρώνονταν με τις μεγάλες ζάντες αλουμινίου που «φιλοξενούσαν» έγχρωμες δαγκάνες. Παρόμοιο σκηνικό επικρατούσε και στο εσωτερικό, με διακριτικές λεπτομέρειες, όπως τα αλουμινένια πεντάλ, να «μαρτυρούν» ότι πρόκειται για την κορυφαία έκδοση. Κάτω από το καπό του Skoda Octavia RS δεύτερη γενιάς βρέθηκε ένας επίσης πολύ δημοφιλής κινητήρας. Πρόκειται για τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 TFSI, απόδοσης 200 ίππων και 280 Nm ροπής. Όπως συνέβη και με τον 1.8T 20V της πρώτης γενιάς, ο 2.0 TFSI άμεσου ψεκασμού βελτιώθηκε κατά κόρον από τους απανταχού οίκους. Αυτό ασφαλώς δε σημαίνει ότι οι επιδόσεις του Octavia RS δεύτερης γενιάς δεν ήταν ικανοποιητικές. Τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση 7,3 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα έφτασε στα 240 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνούσε στον εμπρός άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων ή του αυτόματου DSG. Σε αυτή τη γενιά υπήρξε και πετρελαιοκίνητη εκδοχή. Πρόκειται για τον 2.0 TDI, οι 170 ίπποι του οποίου επέτρεπαν 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα.
3 Φωτογραφίες »
Κάτω από το καπό βρέθηκε ένας επίσης πολύ δημοφιλής κινητήρας. Πρόκειται για τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 TFSI, απόδοσης 200 ίππων και 280 Nm ροπής.
Σελίδα 1 | Skoda Octavia RS: H αγαπημένη sport «κούρσα» των Ελλήνων |
Σελίδα 2 | Στη δεύτερη γενιά της «έπιασε» τους 200 ίππους |
Σελίδα 3 | Το Skoda Octavia RS στην εποχή του εξηλεκτρισμού |