Το Skoda Octavia RS στην εποχή του εξηλεκτρισμού
66.351 Επισκέψεις στο άρθρο
3 Φωτογραφίες »
Το Skoda Octavia RS iV είναι το πρώτο plug-in υβριδικό της οικογένειας «Skoda RS».
Από το 2008, όπου ολοκληρώθηκε ο κύκλος της δεύτερης γενιάς Skoda Octavia RS, το ισχυρό sedan δυνάμωσε ακόμα περισσότερο, διατηρώντας πάντα κάτω από το καπό του 2λιτρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες. Και κάπως έτσι φτάνουμε στο σήμερα, όπου η τσέχικη εταιρεία ακολουθεί την τάση του εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης.
Πλέον το Skoda Octavia RS iV γίνεται το πρώτο plug-in υβριδικό της οικογένειας «Skoda RS». Οι μαύρες λεπτομέρειες του αμαξώματος προϊδεάζουν κατευθείαν ότι πρόκειται για μία σπορ έκδοση, ενώ η σχεδίαση των μεγάλων ζαντών αλουμινίου 18 ιντσών είναι εντυπωσιακή. Παρόμοιας αισθητικής είναι και το εσωτερικό, με τις κόκκινες λεπτομέρειες να δημιουργούν όμορφη αντίθεση με την μαύρη καμπίνα.
Και τώρα πάμε στο σημαντικότερο στοιχείο μιας Skoda Octavia RS, που δεν είναι κάτι άλλο πέρα από τα μηχανικά μέρη. Στην περίπτωση του εξηλεκτρισμένου μοντέλου, λοιπόν, κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.4 TSI, ο οποίος συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα. Έτσι, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 245 ίππους και η ροπή τα 400 Nm. Η κίνηση εξακολουθεί να περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου σασμάν διπλού συμπλέκτη (DSG) με έξι σχέσεις. Ασφαλώς, αυτή η Skoda Octavia RS μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση περίπου 60 χλμ. (πρότυπα WLTP), ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 7,3 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.
3 Φωτογραφίες »
Οι μαύρες λεπτομέρειες του αμαξώματος προϊδεάζουν κατευθείαν ότι πρόκειται για μία σπορ έκδοση, ενώ η σχεδίαση των μεγάλων ζαντών αλουμινίου 18 ιντσών είναι εντυπωσιακή.
Πλέον το Skoda Octavia RS iV γίνεται το πρώτο plug-in υβριδικό της οικογένειας «Skoda RS». Οι μαύρες λεπτομέρειες του αμαξώματος προϊδεάζουν κατευθείαν ότι πρόκειται για μία σπορ έκδοση, ενώ η σχεδίαση των μεγάλων ζαντών αλουμινίου 18 ιντσών είναι εντυπωσιακή. Παρόμοιας αισθητικής είναι και το εσωτερικό, με τις κόκκινες λεπτομέρειες να δημιουργούν όμορφη αντίθεση με την μαύρη καμπίνα.
Και τώρα πάμε στο σημαντικότερο στοιχείο μιας Skoda Octavia RS, που δεν είναι κάτι άλλο πέρα από τα μηχανικά μέρη. Στην περίπτωση του εξηλεκτρισμένου μοντέλου, λοιπόν, κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.4 TSI, ο οποίος συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα. Έτσι, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 245 ίππους και η ροπή τα 400 Nm. Η κίνηση εξακολουθεί να περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου σασμάν διπλού συμπλέκτη (DSG) με έξι σχέσεις. Ασφαλώς, αυτή η Skoda Octavia RS μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση περίπου 60 χλμ. (πρότυπα WLTP), ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 7,3 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.
Σελίδα 1 | Skoda Octavia RS: H αγαπημένη sport «κούρσα» των Ελλήνων |
Σελίδα 2 | Στη δεύτερη γενιά της «έπιασε» τους 200 ίππους |
Σελίδα 3 | Το Skoda Octavia RS στην εποχή του εξηλεκτρισμού |