Ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα στην καμπίνα του Focus, με άφθονη χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό και στο πάνω μέρος των θυρών και αψεγάδιαστη συναρμογή.
Σχεδιαστικά δε θα βρούμε διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα με την αλά τάμπλετ οθόνη αφής 8`` στο κέντρο του ταμπλό και τα χειριστήρια κλιματισμού από κάτω. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή στα δύο μοντέλα, με χρήση μαλακού στην υφή υλικού, ελαφρώς πιο εκτεταμένα στο Focus και στιβαρή συναρμογή. Από εκεί και πέρα το Puma στον προαιρετικό του εξοπλισμό ή σε ανώτερες εκδόσεις διαθέτει περισσότερα τεχνολογικά καλούδια, όπως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3`` και μόνιμη διασύνδεση με το κινητό σας μέσω του modem FordPass Connect, ενώ και από τη βασική του έκδοση Titanium θα συναντήσουμε καθίσματα με λειτουργία μασάζ.
Όσον αφορά τους χώρους, το Focus υπερτερεί σημαντικά στην καμπίνα, ειδικά στο φάρδος του πίσω καθίσματος και στην άνεση φιλοξενίας τριών ενήλικων πίσω, ενώ το Puma υπερτερεί τόσο σε χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, όσο και σε πρακτικότητα, χάρη στο MegaBox.